Mis motoplokiga on tegu?

Üks vedru jooksis laiali ja teisel ots ära murdunud.
Vasta

(04-04-2015, 11:04 AM)ajaleht993 Kirjutas:  Üks vedru jooksis laiali...
???
Vedru jooksebki tavaliselt laiali kui starteri lahti võtad. Rolleyes  Uue otsa tegemine on vähemalt MB-1 puhul väga elementaarne ega vaja raketiteadlaste osavõttu. Või on MF-il see ots väga erilise kujuga? Nöörstarteri kokkupanek on olenevalt konstruktsioonist suurem või väiksem kepp. Vene põkatsi puhul tasub paksud kindad kätte tõmmata ja tuletada meelde kogu vandesõnade tagavara. Mõlemat läheb tarvis...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Kui tegu MBga siis soovitavalt venekeelsed vandesõnad-need mahlasemad ja ka on neid rohkem ja ma olen täheldanud,et töötavad paremini Big Grin .
Vasta

See MF-70-nd on nagu BMW kui lagunema hakkab siis ei jõua enam ära remontida. Nii uus ja suurem probleem, nimelt käigukastiga jama. Kas kellelgi on mõnda head lehte kus on jooniseid?
Vasta

Kas see eestikeelne raamat nende kohta ei anna abi?

[Pilt: v%C3%A4iketraktorid-ja-mehhaniseerimisvahendid.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Kahjuks pole seal miskit mis mind aitaks.
Vasta

Siin tundub olevat poolakeelne instruktsioon, aga foorum tahab liitumist saada selleks, et seda laadida saaks.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1850584.html

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Suurimad tänud sulle! 
Vasta

Tuli tahtmine targutada Smile

Piirsoo/Hussari piiblist pole MF 70 puhul tõesti suuremat abi. Kui kirjutada Google´i tõlkesse MF 70 instruktsioon või MF 70 tehasejuhend , tšehhi keelde tõlkida, ja saadud vasted otsingusse pista, peaks miskit leidma. PDF-kujul detailikataloog on netiavarustes kindlasti olemas (laadisin alla). Konkreetset lehte ei mäleta, aga metoodika sama. Midagi võib ka vene keeles olla.

Tegelikult peaks paika panema, mis on MF 70 putitamise eesmärk. Kas originaalkujul eksemplar, mis sobib muuseumieksponaadiks ja/või vanade motoplokkide kokkutulekul osalemiseks, või töökindel igapäevane tööloom, mis liigub (Taavi Rõivase juhtimisel või ilma selleta) kindlalt edasi Big Grin  Teisel juhul oleks mõistlik kaaluda originaalmootori asendamist mõne kaasaegse väikemootoriga, sest kõigi sotsialistlike motoplokkide häda on kapriisne originaalmootor. Mootori valikust ja vahetamisest on käesolevaski teemas juttu olnud.
Vasta

Mul nagu enam pole mootoriga probleeme olnud. Oli ainult karpussi viga. Nüüd matsu pill. Eesmärk siiski töö tegemine temaga. Kuna sain ühe traktoriga kaasa ka rootor ja latt niiduki.
Vasta

Ise olen mõelnud, et millal esimene diisel motoplokk tuleb ära . Eks siis kui jõuame viie rikkama riigi hulka Smile 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

Kes uue diiselmootori motoplokile paigaldab sellel läheb tunduvalt kauem aega viie rikkama hulka jõudmiseks. Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta

(17-04-2015, 00:18 AM)Gravity Kirjutas:  Ise olen mõelnud, et millal esimene diisel motoplokk tuleb ära . Eks siis kui jõuame viie rikkama riigi hulka Smile 

MF ilmselt mitte kunagi. Pooliku russi peale vast kannatab säärast pommi tõsta. Kaaluvahe ju kolmekordne. Nagu ka hinnavahe.

Kutaisi ime vist kannataks ka diiseldada ilma, et vaid Kalevipoeg sarvi hoida jaksaks.
Vasta

Kutaisi esiisal Goldonil on tehasepoolne diiselversioon täiesti olemas, eespool olen sellest veidi kirjutanud.

Motoploki diiseldamisel saab argumendiks olla vaid tugev emotsionaalne kiindumus diiselmootorisse. Kütusesäästult saadava rahalise efekti ära ootamiseks ühel inimesel tõenäoliselt elupäevi ei jätku.

Muide, kas ksf! Gravity oskab öelda mingit numbrit Subaru kütusekulu kohta? Nägin poes ühte Honda GX 200ga elektrigeneraatorit, mille tunnikuluks väideti 1,3 liitrit. Subarul kah vast sinna kanti? Teadmine vajalik selleks, et saaks umbes-täpseltki töötunde hinnata, et õli õigeaegselt vahetada.

Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?
Vasta

(17-04-2015, 09:07 AM)v6sa Kirjutas:  
(17-04-2015, 00:18 AM)Gravity Kirjutas:  Ise olen mõelnud, et millal esimene diisel motoplokk tuleb ära . Eks siis kui jõuame viie rikkama riigi hulka Smile 

MF ilmselt mitte kunagi. Pooliku russi peale vast kannatab säärast pommi tõsta. Kaaluvahe ju kolmekordne. Nagu ka hinnavahe.

Kutaisi ime vist kannataks ka diiseldada ilma, et vaid Kalevipoeg sarvi hoida jaksaks.

MF- ile ammu diisel olemas ja võimalik osta lausa
https://www.youtube.com/watch?v=tYcDRHUtnLI

Tervitades,
Mativs
Vasta

(17-04-2015, 11:49 AM)mativs Kirjutas:  
(17-04-2015, 09:07 AM)v6sa Kirjutas:  
(17-04-2015, 00:18 AM)Gravity Kirjutas:  Ise olen mõelnud, et millal esimene diisel motoplokk tuleb ära . Eks siis kui jõuame viie rikkama riigi hulka Smile 

MF ilmselt mitte kunagi. Pooliku russi peale vast kannatab säärast pommi tõsta. Kaaluvahe ju kolmekordne. Nagu ka hinnavahe.

Kutaisi ime vist kannataks ka diiseldada ilma, et vaid Kalevipoeg sarvi hoida jaksaks.

MF- ile ammu diisel olemas ja võimalik osta lausa
https://www.youtube.com/watch?v=tYcDRHUtnLI

Tervitades,
Mativs

Nujah, ma eeldasin oma rikutuses, et ksf! Gravity pidasi silmas meie foorumlasi Sad

Loomulikult on maialmas olemas MF-le sobivaid mootoreid. Ning kui juba mootor olemas, küllaps siis keegi selle ka peale paneb. Iseasi, kui mõistlik see on Toungue
Vasta

(17-04-2015, 11:29 AM)oltsberg Kirjutas:  ...
Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?

Vaatasin ja pean oma sõnu sööma: veovabastuse soovi korral nii lihtne süsteem ei tööta. Nii väikese tehnika korral pole mõistlik panna veomootorit otse difri otsa. Veota olukorras muutub mootor pumbaks ja selle ringiajamiseks vajalik võimsus võib olla märkimisväärne. eriti külma õli korral...

Püsiveoga pole asi hull, õli ringleb mootori jõul.

Mootori ja peaülekande lahutamise võimaluse tekitamine tähendab aga jälle lisanaelu niigi küsitava kasuteguriga ettevõtmise kirstukaande.
Vasta

(17-04-2015, 12:33 PM)v6sa Kirjutas:  
(17-04-2015, 11:29 AM)oltsberg Kirjutas:  ...
Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?


Mootori ja peaülekande lahutamise võimaluse tekitamine tähendab aga jälle lisanaelu niigi küsitava kasuteguriga ettevõtmise kirstukaande.

Jah, probleeme jagub. Lahenduseks on vabajooksusidur a la jalgratas, iseasi, kust vajalike parameetritega sidurit leida. Pealegi välistab see veo reversserimise võimaluse. Kas mingitel 1980ndatel toodetud nelikveolistel Mitsubishi sõiduautodel polnud kah see probleem, et nelivedu töötas vaid edasi sõites? Hüdroülekanne annaks teoreetilisegi võimaluse mõlemas suunas liikuda, mõnikord on väga vaja. Põkatsi käigukastist saaks tagasikäigu/jõuvõtu blokeeringu ka välja võtta.

Peast on läbi käinud ka puhtmehhaaniline lahendus. Tuleb leida vajalikud ülekandearvud ja konstrueerida "käigukast", mis kodustes tingimustes on kõige hõlpsamini teostatav kettülekande kujul. Aga taas: sel juhul on võimalik sõita vaid kindlalt edasi Big Grin
Vasta

(17-04-2015, 13:58 PM)oltsberg Kirjutas:  Jah, probleeme jagub. Lahenduseks on vabajooksusidur a la jalgratas, iseasi, kust vajalike parameetritega sidurit leida.
...
Peast on läbi käinud ka puhtmehhaaniline lahendus. Tuleb leida vajalikud ülekandearvud ja konstrueerida "käigukast", mis kodustes tingimustes on kõige hõlpsamini teostatav kettülekande kujul. Aga taas: sel juhul on võimalik sõita vaid kindlalt edasi Big Grin

Need mõned kilovatid annab suurema starteri pendiks kenasti üle. Aga vaid ühes suunas...

Kõige lollikindlam on püsivedu vedava ratta võllilt. Säti vaid ülekanded paika ja krõbista sõita. Kõrge kasuteguriga veel pealegi. Cool  Kuigi pöörlemise läbiviimine haakeseadmest tahab nuputamist. Eeskujud suurema tehnika juurest on olemas, kardetavasti siit midagi kardinaalselt uut välja ei mõtle.

Valida on võll tiislitorus liigendiga pöördetelje tasapinnas (piirab pöördenurka) või vahevõll pöördeteljel (mis tekitab jälle suurepärase võimalsue igasugugusel jamal ajami vahele sattuda).

Hüdrostaadi plussiks on võimalus viia pöördemoment suvalisse kohta, kuna voolikutel on väänamisest ükskõik. Cool  Aga kardetavasti maksab lõpptulemus rammusa kolmekohalise summa ja ampsab vahendustasuks nii viiendiku mootorivõimsusest. Mida niigi napib.
Vasta

a ma tahaks lihtsalt teada, et mis teil diisli vasta on?
Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne