04-04-2015, 11:04 AM
Üks vedru jooksis laiali ja teisel ots ära murdunud.
(04-04-2015, 11:04 AM)ajaleht993 Kirjutas: Üks vedru jooksis laiali...???
(17-04-2015, 00:18 AM)Gravity Kirjutas: Ise olen mõelnud, et millal esimene diisel motoplokk tuleb ära . Eks siis kui jõuame viie rikkama riigi hulka
(17-04-2015, 09:07 AM)v6sa Kirjutas:(17-04-2015, 00:18 AM)Gravity Kirjutas: Ise olen mõelnud, et millal esimene diisel motoplokk tuleb ära . Eks siis kui jõuame viie rikkama riigi hulka
MF ilmselt mitte kunagi. Pooliku russi peale vast kannatab säärast pommi tõsta. Kaaluvahe ju kolmekordne. Nagu ka hinnavahe.
Kutaisi ime vist kannataks ka diiseldada ilma, et vaid Kalevipoeg sarvi hoida jaksaks.
(17-04-2015, 11:49 AM)mativs Kirjutas:(17-04-2015, 09:07 AM)v6sa Kirjutas:(17-04-2015, 00:18 AM)Gravity Kirjutas: Ise olen mõelnud, et millal esimene diisel motoplokk tuleb ära . Eks siis kui jõuame viie rikkama riigi hulka
MF ilmselt mitte kunagi. Pooliku russi peale vast kannatab säärast pommi tõsta. Kaaluvahe ju kolmekordne. Nagu ka hinnavahe.
Kutaisi ime vist kannataks ka diiseldada ilma, et vaid Kalevipoeg sarvi hoida jaksaks.
MF- ile ammu diisel olemas ja võimalik osta lausa
https://www.youtube.com/watch?v=tYcDRHUtnLI
Tervitades,
Mativs
(17-04-2015, 11:29 AM)oltsberg Kirjutas: ...
Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?
(17-04-2015, 12:33 PM)v6sa Kirjutas:(17-04-2015, 11:29 AM)oltsberg Kirjutas: ...
Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?
Mootori ja peaülekande lahutamise võimaluse tekitamine tähendab aga jälle lisanaelu niigi küsitava kasuteguriga ettevõtmise kirstukaande.
(17-04-2015, 13:58 PM)oltsberg Kirjutas: Jah, probleeme jagub. Lahenduseks on vabajooksusidur a la jalgratas, iseasi, kust vajalike parameetritega sidurit leida.
...
Peast on läbi käinud ka puhtmehhaaniline lahendus. Tuleb leida vajalikud ülekandearvud ja konstrueerida "käigukast", mis kodustes tingimustes on kõige hõlpsamini teostatav kettülekande kujul. Aga taas: sel juhul on võimalik sõita vaid kindlalt edasi