09-06-2013, 09:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2013, 09:26 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Kunagi, kui sai enda MB-1 ostetud, oli sama mure õli lekkimisega reduktorist. Vana hea TAP aitas hädast välja. See raip ju nii paks, et välja ronimine võttis aega.
Kui kiired tööd tehtud ja natuke aega tekkinud, vahetasin tihendid ära. Täpselt ei mäleta, aga sai vist kah kaks tk selgapidi kokku pandud.
Praegu on vene TAD ehk rahvakeeles "tatt" sees ja kärab küll.
Mootoris oli varem mineraalõli, aga kui hakkasin põkat talvel lumetõrjeks kasutama, läks täissünteetiline sisse. Muidu ei jaksanud külmema ilmaga nööri tõmmata. No ringi tõmmata jaksas, aga kaugeltki mitte nii kiiresti kui käivitamiseks vaja. Tagasilöömiseks aga piisas...
Kui kiired tööd tehtud ja natuke aega tekkinud, vahetasin tihendid ära. Täpselt ei mäleta, aga sai vist kah kaks tk selgapidi kokku pandud.
Praegu on vene TAD ehk rahvakeeles "tatt" sees ja kärab küll.
Mootoris oli varem mineraalõli, aga kui hakkasin põkat talvel lumetõrjeks kasutama, läks täissünteetiline sisse. Muidu ei jaksanud külmema ilmaga nööri tõmmata. No ringi tõmmata jaksas, aga kaugeltki mitte nii kiiresti kui käivitamiseks vaja. Tagasilöömiseks aga piisas...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.