Oksapurusti-puiduhakkuri ehitamine.
#21
Lihtsama etteveo peaks tera nurga alla kruttimisega saama.
https://youtu.be/_y8DeXdgTM4?t=17

Palju pöördeid teeb ja kas kama viskab torust kenasti välja?
Vasta
#22
(26-02-2016, 20:04 PM)muska71 Kirjutas:
(26-02-2016, 19:47 PM)Marko Kirjutas: Veovõlli ...

Vikatil ...

https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY
Vaata seda videot mõttega ja siis lisa siis pakkude läbihammustamiseks vajalik pöördemoment!
Ega ma paha pärast Smile On ju olemas püsikiirusliigendid.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23
(26-02-2016, 21:17 PM)Marko Kirjutas:
(26-02-2016, 20:04 PM)muska71 Kirjutas:
(26-02-2016, 19:47 PM)Marko Kirjutas: Veovõlli ...

Vikatil ...

https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY
Vaata seda videot mõttega ja siis lisa siis pakkude läbihammustamiseks vajalik pöördemoment!
Ega ma paha pärast Smile On ju olemas püsikiirusliigendid.

Ega ma mõelnudki,et paha pärast,igasugune kriitika teretulnud.Mul ketta paksus 30 mm ja see kena inertsjõud.Püsikiirusliigend sinna kohta pole nagu varem kuulnud näinud,kuigi tean mis see on.
Max pöörded täisgaasiga on vast 1000 kanti.Välja viskab kenasti ka tühikäigul tiksudes.Väljaviset mõjutab mitte pöörded vaid joonkiirus.Kuna lasen otse big kottidessemkoti suu seon kolu ümber kenasti kinni ja siis võid kasvõi üksi majandada.Kui kott ootramatult täis saab ja enam kuhugi visata pole siis lööb küll toru umbe kuni kinni kiilumiseni ja mootorgi vahel seiskub sellest.
Vaatasin tööristamarketis mingid big bag sarnased kotid kütte jaoks,kaks külge võrgust,et kuivataks kenasti,hinda oli mingi 14 ruublit,rippusid traktorite küljes.
Vasta
#24
Sel juhul peab vikat küll mööda maapinda lohisema,et kardaani nurk selline oleks.
Vasta
#25
Vale vastus!
Jäägitult põleb ainult Trabant.
Idasaksa keemikute ime.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26
Selle söövad rotidki ära,ainult metallosad olid kevadel küünipõrandal järgi Big Grin .
Vasta
#27
nii hakkur taas peaegu koos.suvel õnnestus võlli ots emaseks rihmaseibiga lutsida ja seib ise kuusakoski keerata.suured tänud veelkord ksf näkisepale kes oma varudest loovutas uue seibi ja vedas kuna ava oli kakras mõõdus.treial keevitas võllile suts peale ja siis treis võlli otsa seibiga ühte mõõtu ja korras ta oligi.

mitu aastat tagasi kui ehitama hakkasin otsisin 30 mm paksu plaati ja ei leidnud kedagi kes välja lõikaks plasmaga.läksin lihtsama vastupanu teed ja kunagi oli metallimarket ja sealt õnnestus 2 600x600x15mm plaati osta,60 € oli tükk vist.kodu plasmaga lõikasin jämedalt ümaraks ja avad sisse.kodus hakkuri raamil treisin relakaga kettad ümaraks ja olemas.takkajärgi mõtlen,et 30mm paks ketas ühes tükis seda kuradit ei jaksa tõsta ja kodu plasmaga ei lõika kah enam ja parem oligi 2x15mm.terad ostsin farmestist mingi 15€ oli tükk äkki ja olemas ta oligi.mullu suvel toppisin peale ka vana sõiduka mootori koos käigukasti ja pooltelgedega ja see järsk kardaani nurk kah kõrvaldatud.bensumootoril jõud alles 3000 rpm peal ja nats palju seda.teen põksi pajale kapi ära ja siis läheb see asemele läbi 51 kasti.talve jooksul üritan etteveo ka ära lõpetada ja siis saab suvel muretult lasta.etteveol alumine hammastega rull veel teha ja kinnitada(ülemine valmis)korpus kokku keevitada ja siis saab proovima hakata.
hakkuri kolu kaared väänasin 5mm lehest kodus põlve otsas koormarihma,hilifti koostöös,kuvalda toimetas ka vahepeal ja kokku ta saigi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne