Belarus traktorid.

Ketta friktsioon materjali paksuses asi ei ole. Sidur alla vajutatuna ja luugist vaadates on ketta lõtk hooratta vahel vähemalt 2, kui mitte isegi 3mm.
Hooratta treimise vajadus? Mis asi seal täpsemalt siis vaevab, et uut asja peab ringi tegema?
Eks tuleb lahti võtta ja hakata asja tõsisemalt süvenema. Ei saa nii, et kõmmdi kokku ja toimib.
Vasta

(27-04-2024, 19:31 PM)meli666 Kirjutas:  Ketta friktsioon materjali paksuses asi ei ole. Sidur alla vajutatuna ja luugist vaadates on ketta lõtk hooratta vahel vähemalt 2, kui mitte isegi 3mm.
Hooratta treimise vajadus? Mis asi seal täpsemalt siis vaevab, et uut asja peab ringi tegema?
Eks tuleb lahti võtta ja hakata asja tõsisemalt süvenema. Ei saa nii, et kõmmdi kokku ja toimib.
Ma pidasin silmas vana,ei oleks vaja hiinlast osta.Kes teab kuidas tasakaalus.
Vasta

Kas vända sees laager ka on kuhu kasti võll toetub?
Vasta

(27-04-2024, 19:31 PM)meli666 Kirjutas:  Ketta friktsioon materjali paksuses asi ei ole. Sidur alla vajutatuna ja luugist vaadates on ketta lõtk hooratta vahel vähemalt 2, kui mitte isegi 3mm.
Hooratta treimise vajadus? Mis asi seal täpsemalt siis vaevab, et uut asja peab ringi tegema?...

Kas see "paar milli" püsib täisringi ulatuses sama?

Kuna liigub palju võltskaupa, siis mitte iga hooratas pole mõõdus, paralleelsete pindadega ja tsentris. Rääkimata juba nii keerulisest koostust, nagu seda on sidurikorv. Russipidamise rõõmud: nüüdisaegsed uued varuosad tuleb üle kontrollida oma oskuste piiresSad Nõukaaegseid laojääke (või senisäilinud traktoritelt võetud osi) võib rahulikuma südamega kasutada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne