USA-st uunikumi toomine.
#21
(19-08-2017, 00:09 AM)saim Kirjutas: Tere

Värskendaks vana teemat. Kas kellelgi on nüüd hiljuti ka usast toodud vanamasina tollimise teema läbitud ? Kuidas protsess kulges ? Kas taotlesid ka tollimaksu vabastust kollektsiooni eseme klausli alusel ? Ma täna põgusalt uurisin ja hakati kohe nõudma masina originaalsust nõutavaid dokumente ja anti paari seltsimehe numbrid. Nendega saan aga alles järgmise nädala alguses täpsemalt arutada, kuidas teha. Uudishimu ei lase muidugi olla ja tahaks varem teada, et kuidas ja mida ? 

Kas on keegi ka kokku puutunud olukorraga, kus toll arvab, et masin on kallim, kui deklaratsioonis märgitud ? 

Aitüma 
Siim

Kunagi 10 aastat tagasi sai 2aastat vana Dodge Magnumiga midagi mahineerida ,arve peal
seisis 1980USD Meil muidu ei käi seda autot väljas keegi vaatamas aga seda paberit vaadates
haaras isegi kaamera kaasa.Auto juures oigas et need veljed maksavad rokem kui selle arve
peal kirjas.seda ta aga ei teadnud et selle raha eest oli tegelikult taastamis kölbmatu masin
ostetud ja vahepeal Ukrainas korda tehtud st.betoneeritud Poole tunnise hüplemise jarel
kirjutas ikkagi paberile alla ja saatis meid kassase maksma...
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#22
(19-08-2017, 00:09 AM)saim Kirjutas: Tere

Värskendaks vana teemat. Kas kellelgi on nüüd hiljuti ka usast toodud vanamasina tollimise teema läbitud ? Kuidas protsess kulges ? Kas taotlesid ka tollimaksu vabastust kollektsiooni eseme klausli alusel ? Ma täna põgusalt uurisin ja hakati kohe nõudma masina originaalsust nõutavaid dokumente ja anti paari seltsimehe numbrid. Nendega saan aga alles järgmise nädala alguses täpsemalt arutada, kuidas teha. Uudishimu ei lase muidugi olla ja tahaks varem teada, et kuidas ja mida ? 

Kas on keegi ka kokku puutunud olukorraga, kus toll arvab, et masin on kallim, kui deklaratsioonis märgitud ? 

Aitüma 
Siim

Mis mõttes originaalsust tõendavaid dokumente ???  Su originaalsust tõestabki tehniline pass, et on tehase toode ja ei ole kloon,

Kollektsioneerida võib ka kloone, näiteks koleautosid Excalibur mis on meie noorpaaride lemmik pulmaautod paraku... no ei ole inimestel maitset, aga sa võid neid koguda. Ka tolliseaduse mõistes.

Sa pead tolli onudele üheselt selgitama, et saabuv auto on oluline osa sinu kollektsioonist, et seda ei kasutata tulevikus igapäevaselt tava kasutuse mõttes autona ja kogu moos. Soovitavalt võid tekitada dokumenti mis on välja antud "auto muuseumi" poolt kus on kirjas erapooletu eksperdi hinnang antud mobiili suhtes, et on toodetud selles ja selles tehases, näiteks 563 eksemplari roosat värvi eksemplari ja see roosa siin on sellest seeriast 65-es ning teadaolevalt on säilinud vaid 4 ja Deily News andmetel on Jay Leno hinnangul tegemist kõige revolutsioonilisema autoga us ja a autotööstuse ajaloos.
Siis tuleb üks onu teeb tähtsa näo pähe ja ...ja  siis on see  fifty-siksty situatsioon. Aga tollis töötavad täiesti normaalsed inimesed ja sa lihtsalt pead nendega veenvalt suhtlema. 

Üldiselt tasub see pull ennast ära vaid kallimate autode puhul, sääst on  10 %. Kui läheb kummi venitamiseks siis maksad platsil vedelemise eest juurde. Guud Lakk !
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#23
Selge, tänan vastuste ja kaasa mõtlemise eest. Masin jõuab homme ja kuna teda on paberimajanduse jamade tõttu üle 3 kuu juba oodatud, siis olen juba auto kätte saamise osas üsna kärsitu   Rolleyes Kuulsin juba, et kui tahta seda impordimaksu vabastust, siis asjaajamine võtab paar nädalat kindlasti. Arvatavasti ei pea närv vastu ja kuna auto ei ole ka kõige kallima otsa masin, siis tuleb toll ära maksta ja nautima hakata.
Vasta
#24
Sa võid ka tolli ära maksta ja siis ikkagi taodelda vabastust, kui valesti deklareeritud või midagi sarnast. See on korra läbi käidud ja tõi tulemuse, aga siis olid summad ka päris suured. Plekki sulle muidugi tagasi ei maksta, see jääb ettemaksuks Sad

Mulle tegelt tundub, et tasuks proovimist, sest präegu hirmutatakse selle "läheb kuu või paar" jutuga. Aga kui teha uuesti taotlus deklari muutmiseks siis asjapulgad peavad lõpuks ikkagi kanni toolipeal liigutama. Minuarust see muutmine ei maksa midagi, lihtsalt sebimist on rohkem.

Ilmselt läheb see mingi ametniku lauale kes siis otsustab, kas sa tõid "vipa ploki" või "kollektsioneerimis väärtust mitteomava sõiduki". MIs iseenesest on juba jama, sest ma võin koguda ju mida iganes, kasvõi "äraütlevaid vastuseid tollist".
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne