Nostalgitseme lääne autosid.
(12-03-2014, 11:36 AM)Alts Kirjutas: No ega 929 kupeed ka enam teab mis ajast näinud pole. Viimane oli nii kole, et võimalusel lausa omaks.
Mõtled midagi sellist?
See tunduks natuke lahedam. Muidugi kes teab, palju selliseid mazdasid üldse Eestisse jõudnud on.
Vasta
Minumeelest on nood Fiat127 ja Tipod sama klassikalised kui see Datsuni roigas:[Pilt: P1010669_edited-1.jpg]
Kuigi, kui harva näeb siis see kandiline koledus paneb ka järgi vaatama miskipärast Big Grin
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
Ikka veel liigutab mind ühest kohast teise Camry aastast 1988

   
Vasta
Nostalgiline liikur läbi nostalgilise kaamera ФЕД 5В.



[Pilt: orig_29061525_zlvE.jpg]
Vasta
Ülinostalgiline Havanna tänavapilt, peaosas umbes 3 miljonit sõitnud Ford:
http://www.hs.fi/talous/a1420179098404
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
Nostalgiahõnguline filmike ajast, kui "meil" juba koeri ja pärdikuid ilmaruumi lennutama hakati aga "nemad" ehitasid alles ratastega plekist kaste.


Vasta
Mõtlesin, et kas ehk panna see "Lääne autod ENSV-s" teemasse, aga kuna autol on peal EV-numbrid, siis sinna nagu hästi ei sobi. 

Sirvisin üle aastate ühte oma vanaisa tehtud raamatut seeriast "55 aastat hiljem", Saaremaa osa täpsemalt. Käisin sellel reisil kaasas, olin abiks ja ilmselt ka tüütuseks.
Seda konkreetset autot küll sellest hetkest ei mäleta, aga pildile on igatahes jäänud Kuivastu sadamas praamile sõitev Datsun 220. 
Keegi tunneb ehk numbri järgi ära? Number tundub olevat 182 AGU või 187 AGU või äkki 482 või 487 vms.

[Pilt: 25528453933_645bc95194_c.jpg]
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta
Nr tundub 187ADU olema. AGU-t üldse muuseas ei väljastatudki tavakorras, selle on mõned tõenäoliselt samanimelised inimesed ise hiljem tellinud.
Vasta
kui mu mälu mind ei peta siis selline datsun oli saares 93. a üks ja see asus kvartali kaugusel minu sünnikohast kuressaare linnas, ning need inimesed kes seda omasid peaksid ka praegu seal elama, ei pruugi olla sama auto, aga kuressaares selliseid autosid tollal rohkem polnud
Vasta
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55021

roostehunnik mis on muruniitmisel jalus Wink


[Pilt: large_29492401_Z5fG.jpg]
Vasta
(13-05-2016, 21:12 PM)Feeliks_Jalgraud Kirjutas: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55021

roostehunnik mis on muruniitmisel jalus Wink


[Pilt: large_29492401_Z5fG.jpg]

 Mulle see roostehunnik meeldib , miks vedeleb ?
Vasta
(30-03-2016, 20:43 PM)supp Kirjutas: kui mu mälu mind ei peta siis selline datsun oli saares 93. a üks ja see asus kvartali kaugusel minu sünnikohast kuressaare linnas, ning need inimesed kes seda omasid peaksid ka praegu seal elama, ei pruugi olla sama auto, aga kuressaares selliseid autosid tollal rohkem polnud
Keegi Aus`i nimeline saarest omas kunagi sellist ja elas, või maakoht oli kusagil Varese sadama ligidal.  Minul oli tumesinine, mis hiljem pruuniks tehti ja lõpuks Rakvere taha kusagile Ida-Virumaale läks.  Salongi kell ja mingeid pisi vidinaid on kusagil sahtlipõhjas
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
(01-01-2014, 19:38 PM)aeroplano Kirjutas:
(25-10-2012, 22:18 PM)weix1 Kirjutas: Võtamegi selle teema selleks kohaks, kus pajatada ja nostalgitseda mudelite kallal, mis panid uue eesti ratastele, kuid nüüd kahetsusväärsel kombel on ajarattale alla jäämas.
Eks asi algas Soomest-Rootsist Ladade toomisega, Lujaa Laatua Lada oli Tallinnas igal teisel-kolmandal mingi hetk tagaklaasil ilutsemas.
Seejärel oli Datsuni ajastu
Seejärel saabus Kadettide, Asconate, Escortite, Golfide aeg.
Isu kasvas, saabusid Passatid, Omegad, Sierrad, Scorpad, bemmid ja mersud ja audid.
Esimene päris eesti rahvaauto oli vist Peugeot 206 (huvitav, et kellelegi ei meenunud siiani?) ja seejärel punnsilm Civic (või oli äkki vastupidi?)
Mazda 6- esimene generatsioon, iga "endast lugupidav inimene" "pidi" selle soetama.
CRV ja kõikide teiste linnakate stardipauk
Landcruiser, Patrol, Pajero, Touareg, Cayenne- maasturite hiilgeaeg
Skoda Octavia-2005 ja edasi
Siis saabus masu....
Uuemal ajal vast Avensis ja Skoda eri mudelid

(01-01-2014, 21:42 PM)mrali Kirjutas: Ma siin nimetaks tänasteks rahvaautodeks hoopis B6 kerega Passatid ja C6 Audi A6-d. Audi ja VW klubid on olemas, elabnäeb, kas 2030 on ka Estonian C6 Club Big Grin
Ja alates 2007 vla Ford Mondeod kipuvad ka selleks kujunema (eks isegi plaanin nüüd oma sõiduvahendit vahetada ja silm on jäänud just viimatimainit mudeli poole)

Vanu omi poste otsides sattusin sellise mõttevahetuse peale...kui nüüd neid 2,5 a taguseid mõtteid edasi arendada, oleks huvitav näha, mis oleks 2030. aastal Eesti subarufännide lemmikud - kas ka BR kerega Outbackidel oleks oma klubi olemas Big Grin (mõnda aega olen nüüdseks sellist autot igapäevasõidukina liigutanud). Ja äsja sama autoga üle 5000 km EL naaberriikides liikununa - Lätist allpool on tegu absoluutse rariteediga, ühte nägin kuskil Tšehhis või Austrias, ühte (Hollandi numbritega) Horvaatias, ühte Ungaris...ja kõik. Oleks nagu Eesti unikaalsus maailmagi mõistes.
Vasta
Automaatkastiga "Talbot Solara" sai peresse ostetud 1000 USD eest, 011-st (selle eest sai müües 900 USD, kere äsja korralikult värvitud jne) ümber istudes oli mulje ikka nagu öö ja päev. Aastat ei mäleta, eks see üks rublade lõpuaeg oli kui Eesti kroone veel ei olnud ja rublasid keegi eriti ei tahtnud, suuremate summade korral käiski arveldamine USD siis.
Vasta
(31-08-2016, 00:52 AM)veix__ Kirjutas: 011-st (selle eest sai müües 900 USD, kere äsja korralikult värvitud jne)

Natuke lääne autodest mööda korraks aga täitsa huvitav et mingilt maalt toimus Žiguli devalveerumine "vanarauaks".
Siin hiljuti kuskil toodi välja et veel 90ndate keskel vahetati heas korras 03-e kuuultuse järgi mitmetoalise korteri vastu. Ja minu enda vanaisa (esimese omaniku ja normaalselt hoitud) 03 müüdi veel 1998 vist lausa 10 000 krooni eest, samas kui Saksast Sierra toomine (siksi asemele) läks kokku 18 000 krooni.
Samas juba 2004-2005 käidi automüügiplatsi töötajatele sikse pakkumas 500 krooniga et muidu viiakse vanarauda. Ja neid oli ikka mitmeid, üldjuhul küll mõned aastad garaažis seisnud/tolmu all, aga täiesti korralikud ja karbiliistudega 013 ja 03 on näiteks meelde jäänud selliste pakkumistena. Ja aegajalt ikka kuulsin jälle kuskilt et ostetud põlluralliks täiesti korraliks siks ca. 500-1000 krooniga.
Väga huvitav auto väärtuse langus igastahes.
Vasta
Zigulite väärtuse kukkumine oli hetkel, mil lõppes nõukogude autode müük Venemaale. Vahepeal oli see kõva äri ja igasugused masinad läksid idaturule.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
Konks oli tollis. Venemaa lubas kodumaised autosid ilma tollita importida, nii ostsidki 1990-ndate alguses venelased Ladasid korraliku hinnaga kokku.

Enda perest läks 1992. a. Venesse VAZ 2107, Lujaa Lada Laatua, ehk Soomest toodud, eksport variant, 5-käiku, punane 1986. a. vl. Hinnaks müstilised 23000EEK (meenutuseks hea kuupalk oli siis 1000EEK) Lihtsalt proovisime Kadaka turul müüa ja paari tunniga oligi kõik läbi.

Soomest tõime ta 1990. Siis oli ka tolli teema. Datsunit, Talbotti jms. ei saanud osta, sest sellele oleks toll olnud. 1990 olime veel Venega ühes riigis.

Mingil hetkel kaotas Vene "välismaa" autodele tollid või need ühtlustusid vms, igatahes äri lõppes jah ära.
Vasta
Mult üritati veel aastal 1998 Tartus ühte 011 osta, aga see oli ka selle äri lõpuaeg.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne