16-02-2023, 21:20 PM
(16-02-2023, 19:58 PM)deus Kirjutas:Nu siin on silmaspeetud vast ikka seda, et kui inime endale koju elektriautule laadijat omastama hakkab, siis see "load balancing" featuur on sisuliselt obligatoorne juba. Lõbusaks läheb hetkest, kui mingi keskpingeliini otsas on hunnik alajaamu, millede otsas ripub kvadziljon tarka laadijat. Tipud hakkavad kolima, nagu ka olukorras, kus kõigil on börsielektripesumassinad/lokitangid/hardwired anaalvibraatorid (isegi minul on pesumassin targem, kui ma ise. samas pole mul börsipaketti ega ilmselt hakkagi olema. udutarga pesumassina wifindus on ka aktiveerimata)(16-02-2023, 19:11 PM)Etsike Kirjutas:Omaarust tulingi sellesse paljuräägitud internetti uurima aga paistab, et ei tohi uurida ka enam. Käisin ja vaatasin enda peakilpi, ei tuvastanud seal ampermeetri olemasolu miskipärast, äkki vaatasin valesse kilpi?(16-02-2023, 18:22 PM)deus Kirjutas: Kuidas see auto teab, et ma garaažis treipingi käima panin? Küsib selle plastmassist ja metallist koosneva 50 aastat vana rubilniku käest?Vaevu natuke uurima, kõik on netis lahti seletatud. Peakilbis on ampermeeter, mis niipea kui voolutugevus punasesse läheb annab autole/laadijale käsu laadimisvoolu maha tõmmata. Ja laadimisvool taastub kohe kui vabu ampreid üle jääb.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi