27-12-2023, 23:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2023, 23:35 PM ja muutjaks oli Mahno.)
(27-12-2023, 12:58 PM)PlyVal64 Kirjutas: Palju jõudu ratastega külmikute omanikele. Sedasorti show alles algab ja mingil hetkel jäetakse selliste omanikud raudselt oma muredega üksi! Nagu CNG autode omanikudki on juba jäetud... Kusjuures on ju ka see roheline ökoauto mis "päästab" maailma!
Ahjah, oluline osa on just see:
Tsitaat:In this case, the Ioniq 5’s battery cover plate on the bottom of the car was scratched and showed a small deformation, which indicated the battery had suffered an impact.
Ma juba CNG autoga mõtlesin seda mõtet, et ega tal mingit massiivset paagikaitset pole. On plastik ja põhjaalune plastik lendab vähemalt seatil vasakule ja paremale, kui vähegi asfaldilt maha minna (testitud praktikas ühe teise leoniga). Masin on suhteliselt pikk ja madal. Kui nüüd paak peaks kraapsud peale saama, siis on täiesti reaalne tõenäosus, et (arutlemata hetkel, kas need kraapsud on päriselt ohtlikud või mitte) auto enam järgmist gaasiseadme ülevaatust ilma paagi vahetuseta ei läbi. Aga CNG paak pole üks nendest soodsatest tükkidest, tema maksumust on gaasi-bensiini vahega üsna raske tagasi sõita, arvestades praeguseid hindasid. Selles valguses võib üksainus teel vedelev kivi või jääkamakas tähendada üsna mitut tuhandet vältimatut väljaminekut (kui ei ole kaskot mis seda kataks).
Paagi enda eluiga on tehase poolt määratud 20 aastat, selles vanuses on vahetamine kohustuslik, sõltumata paagi seisundist. Mis praktikas tähendab, et selles vanuses seat läheb kas bensiinikaks, hakkab LPG-ga sõitma või läheb seibideks.