03-06-2014, 10:51 AM
T 16M (vana lauda traktori teine elu)
22-06-2014, 14:57 PM
Rsk ei läinudki paguguga lõhki
Vaikselt aga visalt edeneb! Uus värv tuleb küll see suvi aga mis kuul ei tea veel.
Kast oleks kõige vajalikum uuendada! eks järgmisel aastal lasen täiesti uue teha ja tiba kõrgema
Vaikselt aga visalt edeneb! Uus värv tuleb küll see suvi aga mis kuul ei tea veel.
Kast oleks kõige vajalikum uuendada! eks järgmisel aastal lasen täiesti uue teha ja tiba kõrgema
Veel pole maha löödud
22-06-2014, 20:11 PM
(22-06-2014, 14:57 PM)JaakH Kirjutas: ...
eks järgmisel aastal lasen täiesti uue teha ja tiba kõrgema
Ära ahneks mine! Kui tahad puudeveoks lisamahtu, siis pane pigem tugipostid portest väljapoole. Sild ja rool kannavad lubatud 800 kilo probleemideta, suurema kaaluga hakkavad tükid lendama.
Kui lased teha, siis mõtiskle pigem kasti raami vastu langetamise peale - tehasekinnitused on ju pea 10 cm liiga kõrgel.
Ning kast küsib mitmejätkulise kallutussilindri järele Mõistlik on need kõik ühe korraga ära lahendada.
22-06-2014, 22:33 PM
Nujah kilod panevad asja paika! See kasti kinnitus ajab omalgi südame pahaks! Üle koormata muidugi ei taha ja käsitsi huijat sa kõrgele tõstad. Mul on vaja lihtsalt kolmest kohast kinni olevat veokasti. Külje peale kallutama siis ei hakka!
Ega need esirehvid vist ei pea 250kg vastu. Sai üks Uazi oma toodud, ning teine tuleb veel. Saab need peale venitada asi korras!
Ega need esirehvid vist ei pea 250kg vastu. Sai üks Uazi oma toodud, ning teine tuleb veel. Saab need peale venitada asi korras!
Veel pole maha löödud
13-07-2014, 23:55 PM
Kellegil üleliigset roolisüsteemi ei vedele? Sain enda omal sellest lühikesest võllist jagu, mis roolivõlli ja raami sees olevat võlli ühendab. Kuhu poole välja tuleb see raami sees olev pikk võll? muidu ei saa lühikese võlli alles jäänud juppi kätte.
30-07-2014, 21:30 PM
Nii ega ennem liigutama ei hakka kui pe..e alune põleb! Tegelikult alustasin tasapisi 16ne rookimist õlipasast ja uue istme kompunni
siis läks asi naljakaks mõtlesin et kui juba siis juba, saadan suure paagi nahhui ja aku kohale sobib mõõtudelt Ziguli paak, isegi kaldenurk sama
Aga ei sobi sest käigukang nõuab oma osa, täpselt pooled käigud kaovad ära.
Ja kõige magusamal hetkel kärvas trellpuur maha!
Eks homme piilun siis ka käigukasti, et mis rosolje seal sees on lõpuks ja kuidas hammasrataste olukord on! Igav ei hakka juba.
siis läks asi naljakaks mõtlesin et kui juba siis juba, saadan suure paagi nahhui ja aku kohale sobib mõõtudelt Ziguli paak, isegi kaldenurk sama
Aga ei sobi sest käigukang nõuab oma osa, täpselt pooled käigud kaovad ära.
Ja kõige magusamal hetkel kärvas trellpuur maha!
Eks homme piilun siis ka käigukasti, et mis rosolje seal sees on lõpuks ja kuidas hammasrataste olukord on! Igav ei hakka juba.
Veel pole maha löödud
31-07-2014, 21:29 PM
Kui käigukangi maha keerad, siis tee minu jaoks pilt käigutabelist, kust kang läbi läheb. Huvitaks ka pikkus ja laius ja käigu tsentrite vahe kaugus.
31-07-2014, 21:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2014, 21:58 PM ja muutjaks oli JaakH.)
Täna vanajumal vihastas mu peale, saatis vihma kaela ja käigukastikaane maha võtmine lükkub homsele!
Mul muidu on probleemiks kastiga see asi et aeg ajalt loobib tagurpidi käiku välja. Eks homme näeb!
[/align]
Mul muidu on probleemiks kastiga see asi et aeg ajalt loobib tagurpidi käiku välja. Eks homme näeb!
[/align]
Veel pole maha löödud
31-07-2014, 22:41 PM
Soovin õnne! Alumise võlli hammakas on külje peal kulunud. Vahetamiseks roogi kast tühjaks Tehtud see töö juba.
31-07-2014, 22:57 PM
Seda ma kardangi! Aga äkki pole veel.... Nujah, tavalisemalt mõelda siis ütleks valmistun hullemaks.
Aga õnne vaja!
Aga õnne vaja!
Veel pole maha löödud
31-07-2014, 23:34 PM
Ka minul oli kunagi selline pill. Kadus ka tagumine käik ära, siis sai käigukast laiali katkutud ja asi lõppes sellega et terve kasti sisu läks vahetusse võib olla 1-2 hammasratast said vanad ülejäänud kõik uus isegi diferentsiaali hammasvöö ja loomulikult ka võllid. Nimelt käikude ragistamisega olid hammasratta küljed maha lastud ja keegi asjapulk oli keevitanud uued hamba nukad ja isegi puuduvad hambad. Põkal sai kast väga hea kuid sidurit õieti lahutama ei saanudki. Aga tänapäevased valged hammakad ei pidanud head olema neist pidavat kasti ainult jahu alles jääma.
Aga jõudu ja jaksu sellel ettevõtmisel!
Aga jõudu ja jaksu sellel ettevõtmisel!
01-08-2014, 17:03 PM
pole just rõõmustav vaatepilt
Ladusin kokku tagasi ja mõtlen veel mida ja kuidas edasi!
Ladusin kokku tagasi ja mõtlen veel mida ja kuidas edasi!
Veel pole maha löödud
01-08-2014, 23:06 PM
Kuda vastas hammakas oli? Mul olid mõlemid kolmnurkseks kulunud ja kahvli asetust ka seetõttu muudetud.
01-08-2014, 23:49 PM
vastas hammasratas on parem kui see! Ja vahetasin ära ka käigufiksaatorite (käigukangi all olevad) 4 vedru. 2 olid juba ajalooks saanud. Difriblokeeringuga oli nali. Tundus et midagi on valesti...uurisin ja leidsin et pedaali juurest oli polt jalga lasknud, noh käigukasti põhjast sain pika õngitsemise peale kätte. Järgmisena üritan parem poolse piduri ära teha, külgülekanne maha ja saab ehk tehtud!
Veel pole maha löödud
01-08-2014, 23:55 PM
No kui veel käigukasti kaan maas,vaata,et kui käigu sisse paned,et kas hambumine korralik. Kui ei ole ja tahad asja paremaks teha,tee kahvlile uus auk teise koha peale nii,et hammasratas oleks pisut teise kohapeal ja kui nii teed,ei murra enam käiku välja. Vana auk keevita kinni ja puuri uus parema kohapeale. Nii lükkad asja edasi ja saad veel tööd teha.... Kuid pead siis ise meeles pidama,et tegid sihukese tembu....läheb aastat mitu mööda ja kui uued hammakad paned....märkad nagunii,et mis juhtus...
13-08-2014, 23:21 PM
Pole mahti saanud 16 ga tegeleda aga on tekkinud hullematest hullem küssa! Palju võiks maksta korralikud (rõhk on sõnale KORRALIKUD) käigukastihammasrattad T-16m-le. Kuna käimari võtan uuesti lahti. No kui juba siis juba, kirvega kurge püüda ei taha.
AHSOO! Miks ma üldse jaman sellega on vastuseks päranduse värk.
AHSOO! Miks ma üldse jaman sellega on vastuseks päranduse värk.
Veel pole maha löödud
14-08-2014, 06:35 AM
Kui mina omal õlgadeni käigukastis olin ja nutsin, maksis keskeltläbi 30€ hammasratas. Mõni oli odavam, mõni oli kallim. Kaaluvärk ilmselt. Ja käigukasti plaadi pilte tahaks endiselt
05-09-2014, 21:33 PM
Plaadi pilte pole kahjuks, kuid peale käigukasti sisuga tutvumist ja fiksaator vedrude puhastamist enam ei loobi käike välja. No mitte nagu enne. Vaatan mis temaga üldse saab!
Plaane enam pole.... katsun hinges hoida.
Vahepealsetest töödest! Mootoriõli vahetus sai tehtud, üks esirehvi lohv paigatud. Paar niiduki kepsu naabrihoovilt endale kaubeldud
Rohkem nagu polegi
Plaane enam pole.... katsun hinges hoida.
Vahepealsetest töödest! Mootoriõli vahetus sai tehtud, üks esirehvi lohv paigatud. Paar niiduki kepsu naabrihoovilt endale kaubeldud
Rohkem nagu polegi
Veel pole maha löödud
05-09-2014, 22:22 PM
(05-09-2014, 21:33 PM)JaakH Kirjutas: Plaadi pilte pole kahjuks, kuid peale käigukasti sisuga tutvumist ja fiksaator vedrude puhastamist enam ei loobi käike välja. No mitte nagu enne. Vaatan mis temaga üldse saab!
Kui nii siis tõmba fiksaatori vedrusid vähe pikamaks või pane uued, hoiab iga kell käigu sees. T16 on lahe masin millele võib suht kergelt kaks käiku korraga sisse suruda kui natuke hooletu olla...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
05-09-2014, 23:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2014, 23:29 PM ja muutjaks oli raivo45.)
(05-09-2014, 22:22 PM)mlsluik Kirjutas:(05-09-2014, 21:33 PM)JaakH Kirjutas: Plaadi pilte pole kahjuks, kuid peale käigukasti sisuga tutvumist ja fiksaator vedrude puhastamist enam ei loobi käike välja. No mitte nagu enne. Vaatan mis temaga üldse saab!
Kui nii siis tõmba fiksaatori vedrusid vähe pikamaks või pane uued, hoiab iga kell käigu sees. T16 on lahe masin millele võib suht kergelt kaks käiku korraga sisse suruda kui natuke hooletu olla...
Mina olen hooletu ja hästi kiiresti rapside käigu vahetaja T16nega aga pole õnnestunud kahte käiku sisse panna. Küll juhtus selline asi MTZ 50nega, et esimest käiku välja võttes lipsas käigukang oma õigest kohast ära ja ei saanud enam kuidagi väänates seda kangi sinna õigesse "vahesse" tagasi, et käik välja võtta. Tahtsin just heinamaal seisma jääda ja peale käigu välja võtmist ja siduri pedaali lahti laskmist hakkas traktor jälle liikuma ja ma mõtlesin, et nüüd on küll miskit pees. Pidin siis kaane maha kruvima ja käigu välja võtma.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne