Teema on suletud

MTZ 52 suri äkitsi ara
#61

Selle teema peaks siin küll moderaator vist veidi ära splittima, MTZ-52 käivitusprobleemidest on sujuvalt üle mindud ohutustenikale käivitamisel, mis võibolla vääriks küll omaette teemat.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
#62

(11-02-2013, 14:44 PM)phyl Kirjutas:  3. Seda olen ma täpselt öelnud, et miks sa lülitad käigu sisse, kui sa pead selle enne käivitamist nagu nii välja võtma. Traktori jätad nagu nii sirge maa peale seisma. Russ ei liigu iseenesest sirge maa peal mitte kuskile, rääkimata lint traktorist.

Mul ei ole tööohutuse vastu midagi, aga lihtsalt inimesed kes seda hoolega täidavad pakuvad vahel üle. Asju tuleb mõistusega võtta.

No minu meelest just siin see oht peitubki. Mees, kes iga kord käigu sisse lülitab, teab, et käik on sees ja võtab selle igal juhul välja. Mees, kes iga kord käigu välja jätab, eksib üks kord ja...
Või käivad lapsed korra traktori peal ronimas, lükkavad käigu sisse ja...
#63

Vot lastega ongi see teema,et nad kipuvad igasugu lülideid ja kange näppima vahet pole, kas tegu on poiste või tüdrukutega. Uudishimu on neil ühesugune.
Sellepärast tasub ise meeles pidada, et enne käivitamist, tuleb sellised asjad üle kontrollida.
Teine võimalus lukk ukse ette või uks lukku ja sõnad peale lugeda. Aga ega see ka alati ei aita.


#64

(11-02-2013, 14:57 PM)v126 Kirjutas:  2. Kui ma saan nüüd õigesti aru (parandage kui eksin), kui hüdrojagajal on kang neutraali asendist kummalegi poole vajutatud, siis peaks ju mistahes hüdrosüsteemis rõhk langema ja laadur peaks gravitatsiooni mõjul alla (vastu maad) vajuma. Ei tea täpselt kuidas eelpool nimetatud laadur toimib, aga hüdrosüsteem ei ole aastatega väga muutunud ja tööpõhimõte on sama. Seega, kui vana käivitas pilli mõni tund hiljem (peale kangi asendi muutust) peaks laadur olema vastu maad -ergo see näide on natuke segane minu jaoks. (parandage, kui eksin - äkki sellele pillil on hüdrosüsteem teise ehitusega)


Ilmselt oli laadur täiesti püsti ja enamvähem tasakaaluasendis.


Jubedalt kahtlen selles. Ma millegi pärast arvan, et see on üles paisutatud küla jutt.

Ega see laadur 10kg kaalu ja 10 cm pikk ole, et tasakaalu punkti jube lihtne üles leida on. See laadur peaks ikka kaaluma 300++ kg ja mõõtudelt ikka mitu meetrit (pikk ja lai) ja tavaliselt on hüdrosüsteemid kõigil pillidel parajalt kulunud, et ei taha nad ise üleval püsida ja hea peremees ei jäta asju koormuse alla.

Kui see juhtum isegi juhtus siis minu kaastunne aga see juhtum on 1/1 000 000 tõenäosusega.

Kuramus ma tahan seda näha, et mingi 20 kg põnn suudab russil siduri alla vajutada ja siis veel käigu ka sisse suruda - suhteliselt palju jõudu nõuab see. Kui kõik õlid on ikka külmad ja paksud siis käigud lülituvad raskelt.

Aga kui isegi suudab/õnnestub selline asi, siis selle vastu aitab kõige paremini ukse lukk või ise peab olema hoolsam. (kui kasutusel on käivitusmootor)

Come to the dark side, we have cookies!
#65

(10-02-2013, 00:07 AM)Daff Kirjutas:  Ennem jääd langeva meteoriidi alla, kui pidur kinni külmub.

Rsk, ksf daffil või täitsa õigus olla... Big Grin

http://www.postimees.ee/1139074/galerii-...ljabinskis

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#66

(11-02-2013, 14:57 PM)v126 Kirjutas:  Seega, kui vana käivitas pilli mõni tund hiljem (peale kangi asendi muutust) peaks laadur olema vastu maad -ergo see näide on natuke segane minu jaoks. (parandage, kui eksin - äkki sellele pillil on hüdrosüsteem teise ehitusega)
Ei oska öelda, mis ehitusega oli see mainitud üle-kabiini laadur, kuid kaasaegsed süsteemid on ehitatud enamuses nii, et kui survet süsteemis ei ole, siis mudi kange palju tahad, ilma "powerita" ei liigu miskit Smile.
Khmm, usun, et paljudel on juba siiber käivitamisest ja ohutusest lugeda siin, aga noh, ütlen kah natuke, ärge kõvva lööge Rolleyes..
Minu isal ronis 52 mööda töökoja seina üles, kui käivitas, miskine käik oli sees, vist esimene vms. Ise ta alla ei jäänud. Hüples natuke tagaotsa peal ja suri välja. Traktor muidugi...
Aga..mäletan, et kapoti peal, käivitusmootori juures, oli sageli kirjutatud valges kirjas - "võta käik välja!"


#67

(11-02-2013, 17:48 PM)zazik Kirjutas:  
(11-02-2013, 14:44 PM)phyl Kirjutas:  3. Seda olen ma täpselt öelnud, et miks sa lülitad käigu sisse, kui sa pead selle enne käivitamist nagu nii välja võtma. Traktori jätad nagu nii sirge maa peale seisma. Russ ei liigu iseenesest sirge maa peal mitte kuskile, rääkimata lint traktorist.

Mul ei ole tööohutuse vastu midagi, aga lihtsalt inimesed kes seda hoolega täidavad pakuvad vahel üle. Asju tuleb mõistusega võtta.

No minu meelest just siin see oht peitubki. Mees, kes iga kord käigu sisse lülitab, teab, et käik on sees ja võtab selle igal juhul välja. Mees, kes iga kord käigu välja jätab, eksib üks kord ja...
Või käivad lapsed korra traktori peal ronimas, lükkavad käigu sisse ja...

Offtopic!Tuli sellega seoses meelde, et veneajal oli kohustuslik kiri kapotiäärel
Käik välja!

Omaette nokitseja.
#68

Naabrimehe JuMZ-i kapoti peal ilutses sõnapaar ''KÄIK VÄLIA''. Oli mees ise ka veidi lihtsavõitu.Wink

Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne