15-03-2013, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2013, 09:57 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Ai kurja, see on Tegija!!!
Ryblik, ma kaaluks tõsiselt optsiooni sinna korporatsioonisisene katel installida ja oblikate ridakateldega mitte tegeleda! Selleks ei pea 350SBC'd kangeks viilima aga V8 kepikastiga oleks sinna õige jõujaam. Kusjuures see poleks ka väga vale, sest on ju Senator ja selle kupee Monza otsene Admiralide järeltulija ja need olid osad originaaliski Chevy small-block'iga.
See vist ei tohiks isegi ümberehituse lubatud kaaludest/mõõtudest/jõunumbrist välja minna... kui veel miskine nafftakriisi järgne kägistatud intake'iga 305-mootor koos andmetega aluseks võtta. Kaks ja pool mahlapakki oleks sellisele sliiperile täitsa piisav Kuna plaanid ju selle maha müümist, siis ma ei panustaks ulmepappi mitte mootorisse vaid keresse ja legaalsetesse paberitesse. SBC jätakski originaaliks ja kägistatuks, et siis järgmine omanik võiks seda soovi korral viilida või tõesti Erkki Engineeringusse saata.
Ryblik, ma kaaluks tõsiselt optsiooni sinna korporatsioonisisene katel installida ja oblikate ridakateldega mitte tegeleda! Selleks ei pea 350SBC'd kangeks viilima aga V8 kepikastiga oleks sinna õige jõujaam. Kusjuures see poleks ka väga vale, sest on ju Senator ja selle kupee Monza otsene Admiralide järeltulija ja need olid osad originaaliski Chevy small-block'iga.
See vist ei tohiks isegi ümberehituse lubatud kaaludest/mõõtudest/jõunumbrist välja minna... kui veel miskine nafftakriisi järgne kägistatud intake'iga 305-mootor koos andmetega aluseks võtta. Kaks ja pool mahlapakki oleks sellisele sliiperile täitsa piisav Kuna plaanid ju selle maha müümist, siis ma ei panustaks ulmepappi mitte mootorisse vaid keresse ja legaalsetesse paberitesse. SBC jätakski originaaliks ja kägistatuks, et siis järgmine omanik võiks seda soovi korral viilida või tõesti Erkki Engineeringusse saata.