Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(23-08-2013, 08:28 AM)martinjev Kirjutas: ... kuid kindlasti mitte kellegi arvamusest a'la EI TASU, TEE OLEMASOLEV KORDA vms...
Siis ei tasu sul ka rääkida sellest, et originaal mootor ei tööta.
Küsimus ongi just tegija tasemes. Kui sa ei suuda korda saada vana mootorit, siis puuduvad sul ka oskused masina ümbertegemiseks.
Aga edu töös ja isiklikus elus.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(23-08-2013, 08:28 AM)martinjev Kirjutas: Härrased! Minu küsimus oli kuidas panna ühe mootori sidurikoda teise mootori käigukastiga kokku nii et need tsentrisse saavad ja kompott tööle hakkab.
Abiks on ka info muudest lisanduvatest takistustest, kuid kindlasti mitte kellegi arvamusest a'la EI TASU, TEE OLEMASOLEV KORDA vms.
Tasuvusepoolest ei tasuks vist enamvähem ükski selline tegevus ära
Kas ma lugesin nüüd õieti ridade vahelt välja, et plaan on kaks käigu kasti oma vahel ristata? Täpsustades - et lõikad vanal kastil siduri koja maha, uuel ka, ja keevitad vana koja uuele külge.
Seda saab teha - olen isegi praktiseerinud seda - aga täpsus peab olema vähemalt sajandik, kuid parem on kui on tuhandik täpsusega kast tsentris. Vastasel juhul hakkavad asjad pooma üksteist ja sidur ei lahuta normaalselt. Enda kogemus
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 5,285
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
Kõik vene autod Nato standardile! Igaljuhul diisel peale! Edu ehitamisel!
Endal sama mõte aga pisut vanemale mudelile....
Postitused: 36
Teemad: 9
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Kas polnud mitte nii, et tolle 2141(Aleko) doonoriks oli Talbot Simca, mis valiti aastal 1975(?) Euroopa Aasta Autoks?
Postitused: 1,292
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Kas see eeskuju mitte Simca 1307 polnud?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(24-08-2013, 16:19 PM)v301060 Kirjutas: Kas polnud mitte nii, et tolle 2141(Aleko) doonoriks oli Talbot Simca, mis valiti aastal 1975(?) Euroopa Aasta Autoks?
Ja siis. Simka ajalugu ei muuda mosset paremaks ega sitemaks.
Mul tekkis hoopis küsimus, kelle pealt venelased kalasnikovi maha viksisid.
Postitused: 6,716
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
89
See on üks vingemaid küsimusi, mis aegade algusest esitatud on.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,316
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
24-08-2013, 21:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2013, 21:18 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
To Motamees. Võrdle korra STG 44`ga ja lisaks see, et Hugo. S. veetis mitu aastat sõjavangi? konsultandina? Venemaal. Järelmina sündis AK 47. Ja 2141 on õnnetu näoga, hästiroostetav kuut küll.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Kurat, tahtsin tarka panna, aga läksin alt.
Mõtlesin, et vähemasti see asi on venelaste välja mõeldud ja keegi ei saa ütelda, et miskit doonori pealt kupitud.
Kui juba OTks läks siis küsin, kelle pealt bufaika maha viksiti? ...ja joptvaju mat?
Postitused: 6,716
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
89
Puhvaika eest punkte ei saa.
OT lõpp
Aga mossele diiselmootori sobitamisest: keegi siin eelpool kirjutas täpsusklassist. Sellest peaks lähtuma, ei ole nali. Ja kui joppab, saab originaal sisendvõllile uued nuudid lõigata.
Käidud tee, aga praegu vast ületab sobitamise hind mosse hinna mitmekordsalt. Kui aega ja vahendeid piisavalt siis miks mitte?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,132
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
26
Täieliku OT-na lisan et minu teada on ainult üks vene leiutis, millele keegi teine ei pretendeeri - kirsa.
Postitused: 2,316
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
25-08-2013, 12:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2013, 12:27 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Küll kobisetaks ja maksaksime trahve, kui eestitaolises väikeriigis nii tehtaks. Suhkruga juba hoiatav näide oli.