MTZ metsaveoks kohandamine.

(03-01-2014, 00:51 AM)mlsluik Kirjutas:  Enne pane ratastele lindid peale kui kolmandat silda külge pookima hakkad, tänapäeval on tõusev trend ikka võimalikult vähe üleliigset metalli metsa vedada. Mida kergem seda parem.

Sildu võib sul kümme paari ka järgi lohiseda kuid peale seda kui esimene ratas rööpa sisse lõikab on ülejäänud rattad ainult nuhtluseks.

Nojaaa...Lintidega on ka nyyd niimoodi, et nad ei kipu peal püsima kui on kasutusel Zili sillad. Ja siis ei saa kasutada kaarkumme (neid on veel omajagu alles) Ja samas lindid on ypris kallid ka. Olen siin mõelnud, et kui koormaalune pind on yhtlasemalt toestatud maapinna suhtes siis ei tohiks see maapinda lõikamine ka olema niivõrd tugev.

(03-01-2014, 00:51 AM)hillar2 Kirjutas:  Vabalt järgi jooksma? Tiisel pööravaks ja maastikul tagumine sild keerab sinna kuhu ise tahab?

Tagumist silda keeraks siiski traktorist ja tiisli keeramist pole mul 7 aasta jookusl nagu vaja läinud

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

tere nende hüda veoga kärudega võib kodu aia taga nalja käia tegemas käia või maanteele asfaldi peale hea kerge järgi tirida (omal nahal proovitud nokka,farma,farmi) kui metsa siis ikka gardaan-sünkroon vedu. Milliseid rehvid uuele kärule allla tulevad? Kas selle kolmanda silla aretusel praktilist kasu ikka on?lisa kaal(sild pea 0,5 tonni ) käru pikem ,kütte kulu jne .Millest käru raam ? Mis reduktor kärule? Kas sisse -välja lülitusega? Mis kardaanid traktorist- kärusse? Kas sidur vahele? Igal juhul edu sellel pühal üritusel .
Vasta

(03-01-2014, 01:40 AM)MAKS 300 Kirjutas:  tere nende hüda veoga kärudega võib kodu aia taga nalja käia tegemas käia või maanteele asfaldi peale hea kerge järgi tirida (omal nahal proovitud nokka,farma,farmi) kui metsa siis ikka gardaan-sünkroon vedu. Milliseid rehvid uuele kärule allla tulevad? Kas selle kolmanda silla aretusel praktilist kasu ikka on?lisa kaal(sild pea 0,5 tonni ) käru pikem ,kütte kulu jne .Millest käru raam ? Mis reduktor kärule? Kas sisse -välja lülitusega? Mis kardaanid traktorist- kärusse? Kas sidur vahele? Igal juhul edu sellel pühal üritusel .

Vahekast tehtud Soomes, käru pikkus ei muutuks, käru raam on raami materjalist pluss tugevndused keevitatud veel pealem käruvedu on jäigalt (lindid peale keeratud ja väljalülitus ainult kardaani ära võtmise teel, ei mingeid sidureid ja kardaanid lääne päritolu. Kaal on jällegi nii ja naa...Kütusekulule võib kyll mingisugust mõju avaldada, aga samas see sild siiski ka veab ja seega loogiliselt võttes veab ta nii enda kaalu kui ka materjali kaalu metsast välja.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Pane siis juba kolmas sild üles tõstetav, saab ainult äärmisel vajadusel alla lasta. 30 kraadi üles, peaks suvaline kardaanirist võimaldama. Pole ka väga raske seda ehitada. Samas jääksid alles kõik kahe silla head omadused. Keerama hakkaks ta ju nagunii hüdrauliliselt, seega nn. rooli süsteemist kinnituks raami külge ainult silinder, mille annab samuti munaka otsa aretada.
Minu meelest päris lahe mõte see kolme sillaline Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(03-01-2014, 03:22 AM)viplala Kirjutas:  Pane siis juba kolmas sild üles tõstetav, saab ainult äärmisel vajadusel alla lasta. 30 kraadi üles, peaks suvaline kardaanirist võimaldama. Pole ka väga raske seda ehitada. Samas jääksid alles kõik kahe silla head omadused. Keerama hakkaks ta ju nagunii hüdrauliliselt, seega nn. rooli süsteemist kinnituks raami külge ainult silinder, mille annab samuti munaka otsa aretada.
Minu meelest päris lahe mõte see kolme sillaline Smile

Ma olen mõelnud päris palju selllele ylestõstmisele ja kuna tõesti need langid mis mul on siis arvan, et see tõstmine õgustab esimesel 5-6 reisil, hiljem on ta pidevalt all. Ei hakka vist liigselt oma pead vaevama sellega kuna teine russ veab nagunii harvendust ja on ka mul abis niikaua kui ramm yle käib ja panga jaoks ei ole ma piisavalt likviidne, et osta endale korralikumat vedajat siis panen kohe kõik rattad oma tööd tegema Smile

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Peale kahe ratta sõtkumist on kolmanda jaoks valmis kena kanal uppumiseks...

Palju silla kaal koos rataste-, ülekande ja roolisüsteemiga tuleb? Pakun puusalt, et nii tonni tuuri... Oled kindel, et saad iga sõiduga kaks Palki enam peale võtta?

Üldiselt ei paranda sildade lisamine pinnalpüsimist kordades... Lintide pealepanek aga küll.

Miks ei püsi sobiva profiiliga lint rehvil? Suvalise profiiliga lint tõepoolest ei püsi. Täpselt nii, nagu SileStone rehvid ei oma veovõimet mudasToungue

Hüdroveo eeliseks mehh. ülekande ees on kergus ja sujuvus. Puuduseks hüdrosüsteemi eripärad ja komponentide kokkuviskajate (sest suvalistest tükkidest kuidagi toimiva komplekti kokkukeeramine ei ole kuskilt otsast ehitusToungue) kodutöö tegematajätmise tõttu mittetoimiv süsteem.

Hüdrovedu tahab mahtu etteantud survel. Kui pump, torustik või jagur ei anna piisavalt ette, on probleemid kindlustatud. Kui piisavat tootlikkust nõutud rõhul pole, siis pole ka jõudu soovitud kiirusel. Lihtne füüsika ju.

Veorullid rehvi pinnal mõjuvad hävitavalt rehvimustrile, kuid on hääks abimeheks ajudega veomehele ettarvatust kehvemast kohast pääsemiseks. Muul ajal see veoskeem ei sega. Eeldavad korraliku ja veorulli hambasammuga ühilduva mustriga rehvi. Suvalise tsõõri korral ei pruugi veorull haakuda ja siis loomulikult vedu ei ole.

Rummuvedu on ikka etem, kui peab läbi muda ja lume pressima. Iseasi, kas jõuetust põllutraktorist ja ülekaalulisest maastikuveokist ning muudest kättejuhtunud tükkidest aretet abivahend ikka on kõige õigem riist tõsiseks metsatööks nendes oludes...Rolleyes

Aga kui tahtmist jätkub, siis oleks väga meeldiv lugeda teooriaid ümberlükkavast praktikastCool
Vasta

Aga kuidas peab vastu zili sild lintidele?

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

(03-01-2014, 18:26 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  Aga kuidas peab vastu zili sild lintidele?

Mis sellega ikka juhtub? Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Niisamagi murduvad laagrialused rummud maha,mis veel lintidega.
Vasta

(03-01-2014, 19:27 PM)uko Kirjutas:  Niisamagi murduvad laagrialused rummud maha,mis veel lintidega.

Samasugune hirm on minulgi.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

(03-01-2014, 20:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  
(03-01-2014, 19:27 PM)uko Kirjutas:  Niisamagi murduvad laagrialused rummud maha,mis veel lintidega.

Samasugune hirm on minulgi.

Kohe mitte ei saa teie hirmust aru... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(03-01-2014, 20:47 PM)mlsluik Kirjutas:  
(03-01-2014, 20:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  
(03-01-2014, 19:27 PM)uko Kirjutas:  Niisamagi murduvad laagrialused rummud maha,mis veel lintidega.

Samasugune hirm on minulgi.

Kohe mitte ei saa teie hirmust aru... Toungue

Seljuhul loobun kaarrehvide kasutamisest ja piilun Urali/Kamazi laiade rehvide poole. Või on kellelgi samas kõrguses muid rehve pakkuda? Kaarkummi kõrgus 1140 kuid võin alla panna ka pisut kõrgemad rehvid. Kui kellelgi on pakkuda või soovib vahetada kaarkummide vastu andku julgesti teada. Samuti oleks mul vahetuskaubaks pakkuda ka SK4 kahte rehvi velgedega ja muudki huvitavat. Suuremas koguses on mul MTZi varuosasid jne. Ehk saan kellegagi kaubale. Smile

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

(03-01-2014, 20:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  
(03-01-2014, 19:27 PM)uko Kirjutas:  Niisamagi murduvad laagrialused rummud maha,mis veel lintidega.

Samasugune hirm on minulgi.

Ma muretseks pigem sildade lahtimurdumise pärast raami küljest: lindid tirivad sildu päris mehiselt...

Üldiselt kipub olema nii, et mõnel mehel kohe lähevad asjad katki...Rolleyes

Palju te siis tonne peale panete, et ZILi korralikult määritud laagrid ei kesta?
Vasta

Lindid lõhuvad, sest on valed rehvirõhud, talvel lumes peab rõhk olema madalam kui suvel, sest lumi koguneb rehvi ja lindi vahele ning mingilmääral veab pingesse linte. Metsamehed räägivad, et vale rehvirõhu tõttu on lindid isegi uutel ponsse traktoritel sillad pooleks tirinud....
Vasta

Laagrid ei lähegi puruks,laagri saale all olev rumm murdub,kuna on pagana õhuke.Zil il võib maastikul vist olla ainult 3tonni koormat.Kärul on vahest 10+tihu palki,umbes 10tonni.Midagi peab puruks minema.
Vasta

Mitmel näinud Krazi 1300x550x530 peaks kõrgemad olema kui kaarkummid plaanis enda oma ka nende peale ehitada tunduvad normaalsemad olema kui CK -5 , t-150 need lõikavad hästi masse ja murravad poolasse
Vasta

(04-01-2014, 18:29 PM)MAKS 300 Kirjutas:  Mitmel näinud Krazi 1300x550x530 peaks kõrgemad olema kui kaarkummid plaanis enda oma ka nende peale ehitada tunduvad normaalsemad olema kui CK -5 , t-150 need lõikavad hästi masse ja murravad poolasse

Mul probleem selles, et vahekast on juba tellitud ja käeski. Ja see sai tellitud siis kas balloonid ja K701 või 1200 Krazi rehvid ja Don. Aga kui kellelgi on soovi selle vahekasti vastu siis 1500 pluss km ja vahekast on teie. Soomes valmistatud ja peaks olema väga väga tugev.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

täna just uurisin, kuldsesbörsis oli vist põllumajandusmasinate varuosade all vanemate kuulutuste seas 2 uut kraz rehvi ja 2 kulunud rehvi ühes kuulutuses koos.
http://www.kuldnebors.ee/search/pollumaj...uage_id=et
Vasta

Vaata SS.lv seal üks vana müüb juba tükk aega
Vasta

Komplektne ratas 550/60-22.5

TL STARCO SG Flotation


16.00x22.5 8/221/275 ET0 VG
(5150 kg, 40 km/t) 700eur

Kas midagi sellist kaasaegsemat ei sobi? Mis on zil poldivalem?
550/60-22.5 ratta välismõõt on 1239mm (põllumajanduslikud rehvid)
600/50-22.5 ratas -1170mm
600/55-22.5 ratas -1230mm
http://www.starco.ee/Hinnakirjad/Agri.htm
Rehv 500/60-22.5 -1171mm (metsandus rehvid)
Rehv 600/50-22.5 -1171 need rehvid poole kallimad
Rehv 700/45-22.5 -1171
http://www.starco.ee/Hinnakirjad/forest.htm
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne