druzba mootorist käivitus mootor
#21

Kui kasutad traktorit igapäevaselt, siis on aku ja starter asendamatud ja hädavajalikud. Kui aga traktorit on vaja ainult paar korda kuus, siis tuleb hakata mõtlem investeeringute vajalikkuse üle. Endal oli talvel lumelükkamiseks traktor käivitusmootoriga. Ei olnud probleemi, -25 kraadi, alati läks käima. Ja enne põhitööle asumist sai veel nii mõnigi traktor ja auto käima veetud.
Vasta
#22

(01-11-2013, 12:22 PM)sass Kirjutas:  Kui kasutad traktorit igapäevaselt, siis on aku ja starter asendamatud ja hädavajalikud. Kui aga traktorit on vaja ainult paar korda kuus, siis tuleb hakata mõtlem investeeringute vajalikkuse üle. Endal oli talvel lumelükkamiseks traktor käivitusmootoriga. Ei olnud probleemi, -25 kraadi, alati läks käima. Ja enne põhitööle asumist sai veel nii mõnigi traktor ja auto käima veetud.

Põhimõtteliselt on nii, et siis kui mootor on tip-top korras, siis on mõtekas kasutada starterit, aga siis kui mootor ei ole korras ja ei lähe paarist pöördest käima siis on kindlalt mõistlik kasutada kläivitus mootorit. Meil MTZ-50 on käivitusmootor, on küll olnud selline mõte et ehitaks starteri peale ümber aga pihusti otsad on läbi ja ei lähe poolest pöördest käima, niiet pole väga arukas ehitada starteri peale. Talvel läheb kuum vesi sisse ja peab 5 minutit käiama (ja isegi 0 kraadiga) kuni hakkab kahe pütaga käima ja siis veel 5 minutit ootama, et teised 2 pütta järgi võtaks. Big Grin Pihusti otsad on küll odavad aga kui neid vahetada siis võiks ju teised asjad ka korda teha, näiteks ajab kahe pihusti vahelt vett vaikselt välja. Siis võiks juba terve traktori korda teha ja vedava esisilla panna aga kes seda teha viitsib. Big Grin Big Grin
Vasta
#23

(01-11-2013, 13:11 PM)raivo45 Kirjutas:  ...
pihusti otsad on läbi ja ei lähe poolest pöördest käima, niiet pole väga arukas ehitada starteri peale. Talvel läheb kuum vesi sisse ja peab 5 minutit käiama (ja isegi 0 kraadiga) kuni hakkab kahe pütaga käima ja siis veel 5 minutit ootama, et teised 2 pütta järgi võtaks. :
...

Leke toitesüsteemis on teil seal.

Kusevad pihustiotsad peaks mõnekümne sekundiga elu sisse võtma.
Vasta
#24

Kui lekke on sellel masinal, siis ma vb arvan kus see on, Raivo, ma tulen täna õhtul sinna ja siis võin näidata Wink
Vasta
#25

(01-11-2013, 10:41 AM)saarrand Kirjutas:  Mõni aeg tagasi oli osta.ee-s müügis T-40, mis käivitus 380V elektrimootoriga.
Ega sellest linki pakkuda pole?
Vasta
#26

sellele pole diidlit vajagi. Peaasi, et juhe piisavalt pikk onBig Grin
Vasta
#27

MTZ-50pole asi pihustite olukorras vaid asi on eelpõlemiskambritega .See ei lähegi käima jahedaga paugust,ei peagi.Aga kui on olemas ka hõõgküünlad läheb see käima ka poolest pöördest.
Vasta
#28

Pärnumaal druzbaga käivitatav t25 täiesti olemas. Lisaks sellele peal täitsa toimiv bmw roolivõimendi. Kevadel läheb traktor koos paljude haakeriistadega müüki.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#29

Ekspordi MTZ-50/52 olid nende hõõgküünaldega varustatud ja seal polnud mingit probleemi starterist tööle saamisega. Siseturu variant oli aga prostam ja pidi ka töötama aga ilma elektri lisadeta.


Vasta
#30

Omasin kunagi DT75 mille käivitamine käis Honda GX200 6,5 hp mootoriga.

Sai siiber käivitusmootori nööritamisest, kuigi oli 2 magneetot (üks ahju peal kuivamas ja teine peal) ja käivitusmootori veesüsteem ole suurest mootorist eralti kopsikuga (et suur seni ära ei külmaks kui käivitajat käima ei saa)

Vahetükk koosnes poolikust käivitusmootori karterist millel väntvõlli vända osa asemel rihmaratas.

Toimis väga edukalt.
Vasta
#31

[Pilt: 0468652199325c.jpg]

Veel üks druzba starteriks Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne