16-12-2013, 19:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2013, 21:51 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Adra hõlmade arvuga üle pingutada ka ei maksa. Esiteks turbol vääne langeb pöörete korrakski allaminekul- kas enam tagasi üles jõuabki. Et adraga toimetulekuks pead laiu tagarehve kasutama, siis on jälle probleem rattajälje täisviskamisega. Selle aasta läbikuivanud maaga oli 4-ne VNoot`i pöörd 160 hp jaoks just paras. El. jagaja on juba sellepoolest hea, et saad dubleerivad nupud poritiivale välja tuua. Pole vaja üles-alla joosta haakeriistaga tegelemisel. Fiat Agril trossidel dubleering oli tõeline ikaldus- roostetasid kinni, katkesid. NHollandil ja Valmetil tundub tõstukil trossjoystik aga haakeraud, väljavõtted elektrilised olevat. Jumzi teemas oli 5 sektsioonilise hübriidjagaja pilt, Mtz kolmene liiga väikeste võimalustega.