06-05-2015, 20:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2015, 20:07 PM ja muutjaks oli Gravity.)
(06-05-2015, 19:50 PM)90Deville Kirjutas: Ma olen siiski vaid ühe korra kolbi vahetanud, teine kord läks sama tagasi. Silindrit ma ei möötnud küll ellipsi suhtes, seinale sulanud alumiiniumi vanast kolvist arstisin parema puudusel torusiiliga, mis üleöö seistes oli seina ilusti puhtaks söönud. Sellele lisaks lihvisin näpuvahel veel 400se paberiga ka veidi, möned kraapsud jäid kuid need olid silindri seinas sees ja neid välja pole vöimalik saada.
Ma saan aru, et kokkujooksnud silindrisse uut kolbi tegelikult pole köige öigem panna, sel hetkel kui otsisin ei olnud komplekti saada kuskilt möistliku hinnaga.
Tegelikult ongi müsteerium see esmane kokkujooksmine, las siis pärastised olla minu süü.
Vända laagrites ma loksu tuvastada ei suutnud.
Summuti käib puhudes kergelt läbi
Mõnikord on mulle tundunud nagu oleks silinder ise ka sulanud nikasli tagant. Vagu on üleval mida maha ei lihvi st tegu pole alumiiniumi jäägiga. Siis ei hakanud riskima ja läks ka uus silinder.
Samas kui peale puhastamist oli ainult örnalt tunda konarusi siis ladusin ka kokku ainult uue kolviga. Polnud ühtegi juhtumit kus see oleks vähem vastu pidanud kui uus kolb+silinder .
Stihlil sai nii teha aga Hiinakatel kippus nikasil alati helvestena eralduma.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed