11-06-2015, 20:11 PM
(11-06-2015, 18:54 PM)maisalup Kirjutas: Ma arvan et minuga oli lihtsalt halb juhus ja saamatud stokkeri käpardid susserdasid midagi, sest tänapäeval pole normaalne, et mingi varuosa tuleb 2kuud tehasest kui lennukid senna ja tagasi liiguvad igapäev
Ok, ma siis valgustan veidi selle asja köögipoolt (ei tea stokkeri diilidest midagi, kuid üldiselt)
Miks mõnikord asjad kaua kaua-tulevad.....
Laev tuleb Aasiast Euroopasse ca 5-6 nädalat. Kuskile EU kesklattu, seal min nädal kauba laostamiseks ja veel nädal mingi UPS või DPD-ga Eestisse. EU ladu tellib laevatäie mitu korda aastas?
Juhul kui EU keskladu vms üldse eksisteerib.
Kui mitte siis läheb asi veel nutusemaks. Stokker aka kohalik maaletooja peab ise ennustama, transportima ja ladu pidama, mis baltikumi turu mahu (VS EU turu maht) juures on üsna keeruline. Kui täkke läheb, on olemas, kui ei vea ennustamisega....siis:
Reeglina tehased ei tooda varuosi lattu (mingi kuluosade varu ehk heal juhul on). Japsid eriti veel. Tellimus tuleb - läheb tööplaani ja kui aeg käes, potsatab liinilt maha. First In First Out. Ooteaeg tehasetellimusel.... paarist nädalast paari aastani (viimane oma kogemus, peale Fukushima tsunamit ja aatomijama....)
Pluss meretransport + ooteaeg tellimusest tellimuseni (mitu korda aastas tellitakse kaupa kaugelt maalt?....)
Miks lennukiga ei saa?
Teie saag maksab 200-500€, palju remont-kolvigrupp? (juhul, kui see üldse kuskil laos riiulis olemas on). Ma ei tea, aga nii u kilose paki lennutamine Jaapan(Aasia)-Eesti:
Hind=(ca100€ transa+ kauba hind+ x% tollimaks)x1,2 km +ca 30€ tollideklar ehk isegi kui varuosad tasuta min 150-160€....
Pange siia kauba hind juurde ....ja te ju ei taha seda maksta?
Tihti on odavam lihtsalt uus asi osta. Eriti odavama otsa asjadel....