08-07-2016, 09:07 AM
(08-07-2016, 08:52 AM)Walter Kirjutas: Arusaamatuks jääb 2-taktilisele saele (see ikka on 2-taktiline?) kati peale istutamine. Saan aru rohelisest mõtteviisist mingil määral, samas heitgaasides sisalduv õli keeraks kati näiteks auto peal lühemas või pikemas perspektiivis pekki, kuidas selline kombo 2-takti sae peal edukalt töötab? Lisaks on töösooja kati temp väga kõrge seal kütuse-, õlipaagi ja plastide läheduses, seega ilmne ohu allikas juba tehases peale pandud. Mõtteid?
Ega seal muud ole, kui vajadus tuua heitmed alla. Umbes sama kaaluga on ka vajadus näidata "arendustööd", et uus mudel oleks ikka parem, kui eelmine. Tootearendusele on ju turundusel suurem mõju, kui inseneridel.
Pealegi on Eesti üks väheseid kohti, kus keegi reaalselt MS17x laadset pisikest saagi igapäevase metsatöö tarbeks kasutatakse tundide kaupa. Mujal maailmas tehakse säärase saega heal juhul 8 minutit korraga. Ja selle lühikese hüppe elab katiline saag üle küll.
Muide, Stihl on läinud oma suurematel saagidel elektroonika juhitud karburaatori peale - lahjasegumootoritel ei ole muidu võimalik tagada mootori kestvust. Nagu ka heitgaaside ühtlast koostist.