30-10-2016, 11:08 AM
Harutasin tolle õnnetu karbussi siis lahti...
Enne jäi markeeringust ära märkimata tähekombinatsioon WYK. Peaks olema midagi sellist
kuigi sääl paistab miskine reguleerkruvi siiski olevat.
Karbussi oli mingit valkjat-kollakat ollust sadestunud, mis ka alumiiniumile veidi korrodeerivalt mõjunud. Ok, tuleks uued membraanid/tihendid hankida. Ja läbi pesta/leotada. Aga millega? Kas mõne üldotstarbelise lahustiga või kasutada spetsiaalset ainet (ei ole nondega kogemusi)?
Mõtlesin järele, et too õnnetu trimmer veedab ju aastas 7...8 kuud riiulis ja selle aja jooksul võib jah bensiin "hapuks" minna. Nii et kui aastane bensuvajadus piirdub näiteks kümne liitriga, siis oleks hobikasutajal tõesti mõistlik imebentsu osta. Ja tegelikult põhjalikult järele mõelda, kas üldse tasub aparaatust omada...
Aga saeteemaga seoses kummitab mul peas paar rääkimata lugu
Lasin endale kilohinnaga pähe määrida aparaadi, mille identifitseerimise tulemuseks sain Husqvarna 162
Eksisteerib lego kujul, vajab silindri ja kolvi vahetust, pidurikäepide kah katki + iluvead. Aga äkki on kellelgi vaja, olen nõus loobuma.
Mõned aastad tagasi jäi mulle ühes vanakraamipoes silma sõjaväesaag. Pealtnäha vanakooli H 254 (starteri nöör väljub otse üles, mitte nurga all nagu uuematel), aga militaarvärvi ning stopplüliti mõjus räige demaskeeriva kontrastina. Hinnaks küsiti üle 300 ruubli. Teoreetiliselt hinda väärt, ilmselt vähe töötanud, vaevalt et soldatid sellega iga kuu mitusada tihu läbi närisid.
Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud? Kas lisaks värvile võib sellisel asjal tavasaega võrreldes veel erinevusi olla?
[url=https://www.google.ee/search?q=husqvarna+162&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfg6r6gYLQAhVEEiwKHdaXBWwQ_AUICCgB&biw=1920&bih=946][/url]
Enne jäi markeeringust ära märkimata tähekombinatsioon WYK. Peaks olema midagi sellist
kuigi sääl paistab miskine reguleerkruvi siiski olevat.
Karbussi oli mingit valkjat-kollakat ollust sadestunud, mis ka alumiiniumile veidi korrodeerivalt mõjunud. Ok, tuleks uued membraanid/tihendid hankida. Ja läbi pesta/leotada. Aga millega? Kas mõne üldotstarbelise lahustiga või kasutada spetsiaalset ainet (ei ole nondega kogemusi)?
Mõtlesin järele, et too õnnetu trimmer veedab ju aastas 7...8 kuud riiulis ja selle aja jooksul võib jah bensiin "hapuks" minna. Nii et kui aastane bensuvajadus piirdub näiteks kümne liitriga, siis oleks hobikasutajal tõesti mõistlik imebentsu osta. Ja tegelikult põhjalikult järele mõelda, kas üldse tasub aparaatust omada...
Aga saeteemaga seoses kummitab mul peas paar rääkimata lugu
Lasin endale kilohinnaga pähe määrida aparaadi, mille identifitseerimise tulemuseks sain Husqvarna 162
Eksisteerib lego kujul, vajab silindri ja kolvi vahetust, pidurikäepide kah katki + iluvead. Aga äkki on kellelgi vaja, olen nõus loobuma.
Mõned aastad tagasi jäi mulle ühes vanakraamipoes silma sõjaväesaag. Pealtnäha vanakooli H 254 (starteri nöör väljub otse üles, mitte nurga all nagu uuematel), aga militaarvärvi ning stopplüliti mõjus räige demaskeeriva kontrastina. Hinnaks küsiti üle 300 ruubli. Teoreetiliselt hinda väärt, ilmselt vähe töötanud, vaevalt et soldatid sellega iga kuu mitusada tihu läbi närisid.
Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud? Kas lisaks värvile võib sellisel asjal tavasaega võrreldes veel erinevusi olla?
[url=https://www.google.ee/search?q=husqvarna+162&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfg6r6gYLQAhVEEiwKHdaXBWwQ_AUICCgB&biw=1920&bih=946][/url]