09-12-2016, 22:27 PM
Talupoja Ülikooli tund siis....
Mõni aasta tagasi sai uuritud,et kuidas 7000-nde osad ka saada on. Rootsis toodetakse mingi segumassina mootorit selle sae mootori baasil... osad saada kõik. Välja arvatud õlipump. Nendega on maru kitsas. Ma ise lahendasin asja nii,et ühel 50 kuubikulisel Partneril (toodetud peale seda saagi millel all luuk R-17) on sees õlipumba hammasratas-võll mis on metallist üleni. 7000-ndel aga on pumbavõlli peal plastik ratas valatud, seda metallist varianti annab kasutada, aga! Aga sedamoodi,et seda metallist varianti võib kasutada ainult sel juhul,kui treida väntvõlli külge käiv tiguratas pronksist! Kui raud-rauaga panna siis on poole tunniga asi otsas. Lihtsalt materjalide ebasobivus. Võibolla olen sellest juba jahunud aga kordamine ei tee paha.
Mõni aasta tagasi sai uuritud,et kuidas 7000-nde osad ka saada on. Rootsis toodetakse mingi segumassina mootorit selle sae mootori baasil... osad saada kõik. Välja arvatud õlipump. Nendega on maru kitsas. Ma ise lahendasin asja nii,et ühel 50 kuubikulisel Partneril (toodetud peale seda saagi millel all luuk R-17) on sees õlipumba hammasratas-võll mis on metallist üleni. 7000-ndel aga on pumbavõlli peal plastik ratas valatud, seda metallist varianti annab kasutada, aga! Aga sedamoodi,et seda metallist varianti võib kasutada ainult sel juhul,kui treida väntvõlli külge käiv tiguratas pronksist! Kui raud-rauaga panna siis on poole tunniga asi otsas. Lihtsalt materjalide ebasobivus. Võibolla olen sellest juba jahunud aga kordamine ei tee paha.