28-12-2016, 20:48 PM
(13-08-2016, 09:37 AM)hulgus Kirjutas: Vahepeal jõudis operatsioonilauale üks stihl, mis 10 aasta jooksul sama diagnoosiga 3x meistrite juures käinud. Käivitub, käib, aga gaasi anda ei saa, lämbub. Reguleerimine ei aita. Varemalt tehti korda, seekord esitati kalkulatsioon poole uue sae hinna peale: karburaator olla kulunud, vändasimmerid otsas :0 ... arve diagnostika eest 16,- rbl....
Kuna tellija eelarve ja kaine mõistus ütlesid ei, siis ...
Eile jõudsid jalgsi inglismaalt kohale simmerid ja vändalaagrid, kaua tulid 20päeva, aga kohale jõudsid. Kulud 11€ koos transaga, sama kmpl kohalikus kaubanduses 40+€.
Kuskil kaugel pakkisid samal ajal väikesed kollased sõrmed Walbro uue karpa koos rem komplektiga ja panid teele, (loodame, et ei tule ujudes), kulu kokku 14€.
...Läheb hetkel vana karpaga kokku tagasi ja sis paistab.
aga ei paistnud midagi, vana karpaga käima ei saanudki. Köhatas paar korda ja isegi käivitus, aga vaid esimese gaasiandmiseni. Uus karbuss tuli, aga selleks ajaks olid juba uued asjad kukil ja jäigi seisma.
Nüüd võtsid juba nooremad uudishimulikud käed asja käsile ja sättisid uue karpa peale, (pisike kamm segukruvidega, asukoht teine ja augud ei klapi). Käima ikkagi ei saanud. Harutati uuesti lahti ja seekord siis tuli "puhtjuhuslikult" ka kolb silindrist välja. Muidu peaaegu ok, aga alumine kolvirõngas oli sentimeetri paari jagu lühemaks jäänud. Üks tükk oli soones alles, ülejäänu sisselaskepoolel kolvi vahelt silindrisse pääsenud. silinder ok, kolvil kraapsud põhja peal ja seelikus, soonest ja vist ka lõhikust tükike väljas. Oli see nüüd põhjus, või tagajärg ei teagi. Uus komplektne kolb inglisemaalt tellitud, maksis meeletud 4,..£ koos transaga. On põhjust oletada, et selle raha eest "genuine stihli" ei saa vist...