Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

Nende puhutud pudelite ja venitatud purkidega on selline häda, et nende küljed pole garanteeritult täpse paksusega. Kvaliteetne joonestuspaber (vatman) ajab asja ära.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Jube keeruliseks ajate asja. Vahet pole mida sinna toppida. Võib ka silma järgi panna,pea-asi,et vastu ei käi ja ka liiga kaugel pole. Tikutopsi pappi olen ise kasutanud aga kui midagi käepärast pole siis olen niisama pannud,asi selletaha ei jää. Kui pool korras siis toimetab ka suurema vahega. Kui aga häda kallal,pole vahet.
Vasta

Kui veel olin suitsumees, siis suitsupaki papp sobis ka senna vahele heasti oli 0,3mm.
Vasta

(26-01-2017, 21:36 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(26-01-2017, 21:21 PM)tcumen Kirjutas:  No kui juba paberid ja pudelid mängu tulevad, siis võiks juba pigem iidse mõõteabinõu: "putsukarva" ka taas kasutusele võtta. Big Grin

Tänapäeval pidavat kitsas käes olema nende abinõudega. Big Grin

Oma majapidamises ikka leidub veel, aga rangelt ainult isiklikuks tarvitamiseks! Big Grin
Vasta

(26-01-2017, 21:21 PM)tcumen Kirjutas:  No kui juba paberid ja pudelid mängu tulevad, siis võiks juba pigem iidse mõõteabinõu: "putsukarva" ka taas kasutusele võtta. Big Grin

Kas putsukarva paksus või pikkus? Kui paksus siis ok kui pikkus.........kurat 10 tolli,vähe paljuks läheb Big Grin
Vasta

Saag ei taha peale pesemist enam käima minna, milles võib viga olla?

   
Vasta

(27-01-2017, 19:12 PM)janek Kirjutas:  Kas putsukarva paksus või pikkus? Kui paksus siis ok kui pikkus.........kurat 10 tolli,vähe paljuks läheb  Big Grin

No aga lehtkaliibrit kasutad mispidi? 
Paksustpidi?
Laiustpidi?
Pikkustpidi? Big Grin
Vasta

(27-01-2017, 19:16 PM)tanel. Kirjutas:  Saag ei taha peale pesemist enam käima minna, milles võib viga olla?

Sul küünal märg ju.
Vasta

tuleb ahju otsa nädalaks kuivama panna....
Vasta

Õhtust!

Kuna komplekteerin Partner 7000-ndet siis palun pakkuge ketipiduri hooba. Mul ei ole õnnestunud ühtegi saagi oma silmaga näha millel see küljes ja terve.... aga järsku kellelgi seisab kasutult. Vastu võin pakkuda muid osi.

Tel. 56 95 60 13
Vasta

uppunud sae kohta lihtne asi! Küünal maha ja puhtaks,  küte välja! Ja katku umbes paarkümmend korda starterist, ilma küünlata! Ahjaa õhupuhasti ka puhtaks veest ja sodist Siis uus küte sisse! Ning hakka saagima! Omal on kaks saagi ära uppunud, ükskord sadasin ise sisse koos saega üle paadiserva. Big Grin polnud just kõige meeldivam kogemus. Usun et karbussi ei peaks maha võtma aga kindluse mõttes võiks vaadata karbussi filtri olukorda ka!

Veel pole maha löödud
Vasta

(27-01-2017, 19:31 PM)tcumen Kirjutas:  
(27-01-2017, 19:12 PM)janek Kirjutas:  Kas putsukarva paksus või pikkus? Kui paksus siis ok kui pikkus.........kurat 10 tolli,vähe paljuks läheb  Big Grin

No aga lehtkaliibrit kasutad mispidi? 
Paksustpidi?
Laiustpidi?
Pikkustpidi? Big Grin

Et siis sellisel juhul paksust pidi Big Grin
Vasta

oehh, mis pikk diskusjoon sellest prao mõõtmisest jagunes. Ühesõnaga karv sai lapiti vahele ja sai hea, kuniks...
Meenus see vana postitus kapsasupi teemast:

(08-03-2014, 22:34 PM)Gravity Kirjutas:  
(22-02-2014, 22:16 PM)Wiki432 kapsasupi teemas Kirjutas:  Leidsin järjekordse asja, mis paneb ohkama. Stihl MS250 magneeto hooratas:

Kiil on väntvõlli soones, nagu ikka, aga hoorattal ei ole soont, vaid kiil on hoorattaga ühes tükis. Ja alumiiniumist, nagu ülejäänud hooratta kehagi. Lõikas kiilu maha ja nüüd tuleb osta mitte kiil, vaid terve magneetoratas. Miks nii? Kiilusoont oli raskem teha või?

Tervitust. Kraapisin ajust oma kogemused Stihl MS250ga välja.

Kiil on hoorattal ainult selle asendi fikseerimiseks.Et oleks süüde paigas,koonus liide mida mutriga pingutatakse hoiab hooratast väntvõlli peal paigas.  

Ja KUI OLEKS KORRALIK teraskiil olnud siis hooratta ebamäärane pingutus oleks sul ka suure tõenäosusega väntvõlli otsa ära rikkunud koos hoorattaga,mis on hullem variant.

Parim variant oleks muidugi terassüdamikuga hooratas ning AL-kiil ning kiilusoon väntvõlli sees aga 100% on praegune süsteem töökindel kuni hooratta mutter on korralikult kinni. Inimfaktor ju.

---------

Oleksid saanud asja ka tunduvalt odavamalt lahendada.teinud hoorattale kiilu juurde väikse märgi ning hiljem ajanud selle väntvõlli soonega paika ning pingutanud ära kenasti. Kindluse mõttes võid keermeliimi ka koonusliitesse panna. Paar korda olen seda lahendust kasutanud ja mitu aastat juba masinad töötavad kenasti klientide käes.

------

Kui suruõhu "püssiga" keerad sidurit siis pole üldse tarvis kinni hoida. Kui ikka väga kõvasti kinni siis jäta küünal silindrile ette. Lisaks kuna siduri kandid 19 võtme jaoks on pisikesed siis ise kasutasin mahakäiatud otsaga padrunit. Padrunitel ju faas tehtud mis tõttu korralikku kantide pinda vähe lühikese mutri tõttu.
Ju siis jättis uus peremees, kes mu endist 250-t remontis, selle mutrikese otsast pisut lõdvaks ja ... peale esimest gaasiandmist oli hooratas töökohustustest ja kiilust vaba.
Kiire kõne inimesele, kellel alati kõik olemas on ja loodame, et saab uue, seniks olla ajutiselt kokku pandud ja käib kui kell...
Pingutada sai hooratta mutikat ka pistes kruvika summuti poolt hooratta ribide vahele, ettevaatlikult, et miskit puru ei väänaks. Muidu aitas ka sõlmega köiejupp küünla avast sisse.


Vasta

Imelik teha kaks postitust järjest, aga mis parata, hooaeg.
Mure stihl 170-ga, nimelt otsustas mingi aeg tagasi, vähendada oluliselt keti õli tarvitamist. Paagitäis kütet ja maks 60-70% õlist on alles. Õli vedel, talvine.
Küljekaas ja latt maha, käima-august ei tule miskit.
Pesin bensiiniga 3x läbi, loksutasin, gaasitasin, ikka sama.
Saag lauale laiali, paak-voolik maha, läbi puhutud, kõik terved, paigas, ehk pumpa sisenev voolik oli pisut ära nihkunud,
Sidur maha, õlipumba hammakas ok, ajam ok, ajad vändast käega ringi tundub nagu õlipump liiguks.
Õhtul hilja ei taha enam müristama hakata, aga sisetunne ütleb, et paljalt lahti-kokku liigutamisest ei saa asi korda.
Pumba endani ei viitsinud õhtul lahkama hakata, eeldab mootori mahavõtmist.
Kellelgi mõningaid mõtteid või kogemusi?

ps. lahtivõtmise käigus tekkis lauale tuletikupea jämedune ja ca 1cm pikkune kummist "lutt", üks ots kiilus. Kust, miks ja kas üldse sae küljest. Et lihtsam oleks suutsin ta veel ära ka kaotada...


Vasta

(02-02-2017, 00:10 AM)hulgus Kirjutas:  Imelik teha kaks postitust järjest, aga mis parata, hooaeg.
Mure stihl 170-ga, nimelt otsustas mingi aeg tagasi, vähendada oluliselt keti õli tarvitamist. Paagitäis kütet ja maks 60-70% õlist on alles. Õli vedel, talvine.
Küljekaas ja latt maha, käima-august ei tule miskit.
Pesin bensiiniga 3x läbi, loksutasin, gaasitasin, ikka sama.
Saag lauale laiali, paak-voolik maha, läbi puhutud, kõik terved, paigas, ehk pumpa sisenev voolik oli pisut ära nihkunud,
Sidur maha, õlipumba hammakas ok, ajam ok, ajad vändast käega ringi tundub nagu õlipump liiguks.
Õhtul hilja ei taha enam müristama hakata, aga sisetunne ütleb, et paljalt lahti-kokku liigutamisest ei saa asi korda.
Pumba endani ei viitsinud õhtul lahkama hakata, eeldab mootori mahavõtmist.
Kellelgi mõningaid mõtteid või kogemusi?

ps. lahtivõtmise käigus tekkis lauale tuletikupea jämedune ja ca 1cm pikkune kummist "lutt", üks ots kiilus. Kust, miks ja kas üldse sae küljest. Et lihtsam oleks suutsin ta veel ära ka kaotada...

Vaheta seesama pumpa sisenev volla ära. See tükidb neil 170-tel ja 180-tel aja jooksul jäigaks minema ja hakkab sealt kus
pumpa siseneb õhku vedama.Mõnel sael ilma plaadita paarutades ilusti näha kuidas õli tuleb õhumullidega segi.
Uue volla panemisel ole tähelepanelik,et paagis kuskil kortsu ei lähe,õlipaak ebardliku kujuga.
Vasta

(02-02-2017, 00:39 AM)Kivipurustaja Kirjutas:  Vaheta seesama pumpa sisenev volla ära. See tükidb neil 170-tel ja 180-tel aja jooksul jäigaks minema ja hakkab sealt kus
pumpa siseneb õhku vedama.Mõnel sael ilma plaadita paarutades ilusti näha kuidas õli tuleb õhumullidega segi.
Uue volla panemisel ole tähelepanelik,et paagis kuskil kortsu ei lähe,õlipaak ebardliku kujuga.
Voolik peaaegu uus, suvel vahetasin just õlipaagi ja igaks juhuks ka vooliku. Paagis sees liigub vabalt.
Samas... autoremontimise põhitõde: kui miskit on katki, siis meenuta, mis tööd viimati tehtud said... Sad  Seal ei saa ju midagi väga valesti panna ja peale paagi vahetust  õlitus toimis?


Vasta

(02-02-2017, 01:04 AM)hulgus Kirjutas:  
(02-02-2017, 00:39 AM)Kivipurustaja Kirjutas:  Vaheta seesama pumpa sisenev volla ära. See tükidb neil 170-tel ja 180-tel aja jooksul jäigaks minema ja hakkab sealt kus
pumpa siseneb õhku vedama.Mõnel sael ilma plaadita paarutades ilusti näha kuidas õli tuleb õhumullidega segi.
Uue volla panemisel ole tähelepanelik,et paagis kuskil kortsu ei lähe,õlipaak ebardliku kujuga.
Voolik peaaegu uus, suvel vahetasin just õlipaagi ja igaks juhuks ka vooliku. Paagis sees liigub vabalt.
Samas... autoremontimise põhitõde: kui miskit on katki, siis meenuta, mis tööd viimati tehtud said... Sad  Seal ei saa ju midagi väga valesti panna ja peale paagi vahetust  õlitus toimis?

Väga oluline ka mis asendis pump sisse sai.Ühelpool soon ja teiselpool väike auk.Auk peab satuma korpuses oleva auguga kus
õli plaadini läheb.Paigalduseks muidu spets tööriist aga 5mm polt aitab ka. Võid üle kontrollida ka teo,võbolla sellel keere ära.
Rohkem nagu väga võimalusi pole kui pump ise korras.
Vasta

(02-02-2017, 01:24 AM)Kivipurustaja Kirjutas:  Väga oluline ka mis asendis pump sisse sai.Ühelpool soon ja teiselpool väike auk.Auk peab satuma korpuses oleva auguga kus
õli plaadini läheb.Paigalduseks muidu spets tööriist aga 5mm polt aitab ka. Võid üle kontrollida ka teo,võbolla sellel keere ära.
Rohkem nagu väga võimalusi pole kui pump ise korras.

Pumpa ei ole korpusest välja võtnud. Pumba teol ja veo hammakal oleks nagu kõik ok. Kahtlustan, et on mingi teema selle traadist konksu ja selle pidamisega, mis siduri korpuse all teo hammakat veab. Pean natuke asja toimimise loogikasse süübima (mis küll tundub imelihtne, aga...

edit 4.02: kõik detailid tunduvad olema korras, uus õlipaak, toru, ajam terve, traadist ringi ajades pump käib ringi, trummel veab traati ringi. Pumba võtsin maha, terve, kuigi tundub pisut logisev. On selline variant mõeldav, et pump lihtsalt nii hõre, et ei vea ette?


Vasta

See echo ei käi ikka veel õieti, vahest saab paagi ilusti lõigata ja siis hakkab jälle ajude peedistamine. Kuskil tühikäigu kanalis mingi molkus ujub edasi tagasi. Karburaatorit on leotatud, puhutud, vussutatud erinevate vedelikega ja keedetud aga no probleemist lahti ei saa. 
On kellegil veel ideid kuidas karburaatorit käsitleda et sealt sodi kätte saada? Tarkulambiga vaadates paistab igalt poolt valgus läbi ja ummistusi ei paista olevat. Samas käib juba tunduvalt paremini kui päris teema alguses.
Vahepeal tõusis päevakorrale asendus saag, siis saab selle karbussi rahumeeli ralfile ootejärjekorda viia kuniks piisava koguse kokku saab, et tasuks ultraheli pesur tööle panna, see nimelt aitas eelmine kord ka võsaka karbussi tööle.
Või on kellegil siin foorumis võimalik ultraheli pesu teha?
Vasta

(04-02-2017, 18:23 PM)maisalup Kirjutas:  See echo ei käi ikka veel õieti, vahest saab paagi ilusti lõigata ja siis hakkab jälle ajude peedistamine. Kuskil tühikäigu kanalis mingi molkus ujub edasi tagasi. Karburaatorit on leotatud, puhutud, vussutatud erinevate vedelikega ja keedetud aga no probleemist lahti ei saa. 
On kellegil veel ideid kuidas karburaatorit käsitleda et sealt sodi kätte saada? Tarkulambiga vaadates paistab igalt poolt valgus läbi ja ummistusi ei paista olevat. Samas käib juba tunduvalt paremini kui päris teema alguses.
Vahepeal tõusis päevakorrale asendus saag, siis saab selle karbussi rahumeeli ralfile ootejärjekorda viia kuniks piisava koguse kokku saab, et tasuks ultraheli pesur tööle panna, see nimelt aitas eelmine kord ka võsaka karbussi tööle.
Või on kellegil siin foorumis võimalik ultraheli pesu teha?
ikka on ultraheli võimalus aga vist Põlvamaa natu kauge?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 42 külali(st)ne