02-04-2017, 04:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2017, 04:58 AM ja muutjaks oli Ants80.)
Võsasaagide koha pealt ütleks sõna sekka.Kuni tänaseni on parim saag vanakooli FS480.Seda saagi ei toodeta ja seda naljalt ei leia ka.Kui leiad kasutatud sae sellise, millel väntvõll ja mootoripooled terved, tasub üles ehitada see.Sellel sael on pommikindel reduktor. 8a. jooksul pole suudetud ära lõhkuda mitte ühtegi reduktorit kolmel erineval sael..Husqvarnal läheb aastas tavaliselt 2 tk. laiali ja 2-3 sidurit.480 sidur on hea, mootor on hea, süütepool on vahetatava juhtmega kõik on hea.Husqvarna reduktor maksab 180 eur tk.Parandada pole seal midagi kui läheb.Husqvarna käbivõll on valatud ühes tükis ja on malmist.Ei kannata äkilist saagimist. Stihlil hoopis teine materjal ja teine ehitus.Käbivõlli hammasratas on lahtine st.istuga võli peal ja viimases otsas libiseb üle ja seda võlli ei ole võimalik lihtsalt puruks keerata.Kui koda pesed ja ilusti määrid siis alumise otsalaagri vahetusega asi piirdub.Uued reduktorid on hooldevabad st.kinnised määritud laagreid.Annad kuuma sarapuuupõõsad jms kõva puu nüri ketas saab haiget=kapsel laiali määre väljas ja õhtal ongi.Ära ihka seda suurt FS5 seeria pilli.Mootor suur ja võimas aga reduktor veovõll sidur sama nagu 460-l 490-l.See uus 490CEM on kanda raske ja kui sa igapävaselt ei sae jämedamat kui 5cm. läbimõõduga pole vajadust.Peenemas võsas tühipaljas atleetvõimlemine.Kodukasutusse sobib uus FS410 ja ilma überzajets karburaatorita.Kui ostad osta segukruvidega masin või viska minema see idiootus sealt.On olemas kruvidega karb.nii uuele FS460CEM-le kui ka FS 490-le.Uue tüübi 460-l ei saa kõrgepingejuhet eraldi vahetada pead vahetama koos süütepooliga.5 eur-i vs 70-90eur-i.Husqvarnadel samamoodi koos pooliga.Kui mingi jama pihta hakkab ja kruvisid keerata ei saa siis minnakse membraani kahvli kallale ja ei tehta vahet zama ja walbro seadetel.Igal karburaatoril on seade erinev ja ennem näppimist tuleb kodutööd teha.
Kui süütejuhe vana kipub üle lööma musta õhufitri või seguseade pärast vms siis selline süütejama lõhub kähku mootori ära.Nendel überzajetzitel lööb kõrgepinge üle karbussi ahelatesse ja siis on kõik selle saega.Nendel kahelõõriga husqvarnadel ja 545 555 saagide pealt sa ilusat kuiva kohvipruuni süüteküünalt naljalt ei leia tee sellest omad järeldused.Reduktor nõrk, sidurid pole suuremad asjad ja mootorid ka nõrgad.Mootorikorpused lähevad katki.Kohakuti sama õhukesed kui paberilehed.Letihind odavam aga kokkuvõttes läheb kalliks maksma.
Võrdlus.4 husqvarnat ja 4 sama kubatuuriga stihli.9 kuuga E-R lõigates..võtavad need 4 husqvarnat niipalju rohkem kütet, et selle raha eest saab osta uue stihlFS460CEM-i.See on välja arvutatud võsameeste poolt.Nädala küttekululu vahe 110-125eur stabiilselt.Kuude kaupa nii.
Kui süütejuhe vana kipub üle lööma musta õhufitri või seguseade pärast vms siis selline süütejama lõhub kähku mootori ära.Nendel überzajetzitel lööb kõrgepinge üle karbussi ahelatesse ja siis on kõik selle saega.Nendel kahelõõriga husqvarnadel ja 545 555 saagide pealt sa ilusat kuiva kohvipruuni süüteküünalt naljalt ei leia tee sellest omad järeldused.Reduktor nõrk, sidurid pole suuremad asjad ja mootorid ka nõrgad.Mootorikorpused lähevad katki.Kohakuti sama õhukesed kui paberilehed.Letihind odavam aga kokkuvõttes läheb kalliks maksma.
Võrdlus.4 husqvarnat ja 4 sama kubatuuriga stihli.9 kuuga E-R lõigates..võtavad need 4 husqvarnat niipalju rohkem kütet, et selle raha eest saab osta uue stihlFS460CEM-i.See on välja arvutatud võsameeste poolt.Nädala küttekululu vahe 110-125eur stabiilselt.Kuude kaupa nii.