07-04-2017, 17:09 PM
Genn.Sellisest saest, millel on laager ja simmerling ühes tükis soovitan suure kaarega eemale hoida.Kui sa võtad sae lahti siis käega tõmbad vabalt väntvõlli pealt laagrid maha.Inseneriteadus on mõelnud sellised lõtkud sinna, kui detailid soojenevad siis paisuvad st. sina kasutasid saagi sihtotstarbeliselt ja sattusid lihtsalt kehva lahenduse otsa.Nüri kett on ka sae surm see selge.Plaat kuumeneb üle, sidurikorvilaager väntvõllilaager aga see ei ole hea lahendus.Väntvõll loperdab nagu lambajalg mootoris.Külmast peast sellised lõtkud, et halb hakkab.Need C4, külma motoriga ikka vastik vibra sees.Läterdavad turtsuvad hiljem kui mootor soojeneb kaob.Tundub, et kus on C4 vms lõtkudega asi seal lõppevad väntvõllid ka kiiremini ära.
Osadel überzajets karburaatoritega mootoritel on 2 erinevat süütenurka.
Osadel überzajets karburaatoritega mootoritel on 2 erinevat süütenurka.