17-04-2017, 18:52 PM
Tänan aavu postituse eest.Arvasin, et tanklast polnud saada seda AI93 ja sellepärast tehti mootoreid ringi.Olin liiga noor siis selleks, et kõike detailselt mäletada.
Hea Talupoeg, et kui see õli asi kuidagi kriibib siis seda tead, et detonatsioon lõhub kepsu aga seda, et tahm kutsub analoogse nähtuse esile seda ei tea?Ja seda tead ka, et rohkem seguõli 2T õhkjahutusega mootoris, mootor kuumeneb üle sh. süütesüsteem.
Valdav enamus bensiini lisandeid on etanooli baasil ja tanklad reklaamivaid neid kui säästlikke kütuseid.Ainuke sääst on aktsiisimaksu vabastus selle osa pealt. Täissünteetilist seguõli ei tohi etanooli sisaldava bensiiniga segada ja kasutada 2T mootoris.
1:67 on see vahekord mida kasutatakse mõne 2T õhkjahutusega kõrge surveastmega mootoris, regulaarselt kõrgete pöörete juures, täissünt.õli ja ilma etanoolita bensiinga ja oktaanarvu ei tohi ületada.Kui mootor on ringi ehitatud, põlemiskambri mahtu suurendatud, silinder porditud siis valemite abil arvutuste teel saadakse see õhu kütuse vahekord kätte.Suvaline testimine lõppeb tavaliselt mootori purunemisega.Isiklikult ei ole kunagi lisaõli lisamist isegi kaalunud määrdeomaduste parandamise eesmärgil vaid otsin paremat seguõli, mille põlemisjääkide määrdeomaduste näitajad on paremad kõrgete pöörete ja temp.juures ja arvestama peab ka siis, et kuskil on piir isegi kui õli on hea.Tahaks soovitada täisünt. Castrol Power RS TTS 2T aga ei saa etanooli pärast.Valdavas enamuses õlide mida kätte saab kusiganest andmed on leitavad ja leiad ka testide tulemused.Ära pane rohkem õli vaid otsi parem õli kui selleks on vajadus.Bensiiniga teine lugu.
14.7:1 õhk kütus
See Hehh saag näeb hea välja ja suht identne nende hiinlastega ja on ka see saag toodetud hiinas.Hiinlasi isiklikult ei karda.Päris nutikad ja osavad sellid ja oskavad häid asju ka teha.Ärimudel on selline, et detailid smuugeldatakse odavamate maksude ja maksumuse pärast siia, siin koostad, järeltöötled pakendad ja paned birka külge made in estonia ja nimeks kasvõi naabri nime ja tuld.Täiesti legaalne.Kõlava nimega Husqvarna on ka toodetud tänapäeval hiinas, brasiilias ja tont teab kus veel jälgi ajada keeruline aga iga ukse peal on kiri sweden Huskvarna AB aga ukse taga hiinlased.
Metsakuiv on sae surm.Puhastama pead rohkem saagi ja vältima ülekuumenemist koormamist.Silinder peab olema puhas.Kui hoiad hooldad kestab see saag küll.Sõltub palju saagijast ja muudest asjadest muidugi.Jämeda kuiva raske lõikuse jaoks võiks olla kuubikuid rohkem vaata palju see väike peab rohkem tööd tegema, et suurega võrreldes sama eesmärk täita.See 16" plaat tekitab eelarvamusi seal.
Mida pikem plaat ja kett seda väiksem koormus mootorile?
Hea Talupoeg, et kui see õli asi kuidagi kriibib siis seda tead, et detonatsioon lõhub kepsu aga seda, et tahm kutsub analoogse nähtuse esile seda ei tea?Ja seda tead ka, et rohkem seguõli 2T õhkjahutusega mootoris, mootor kuumeneb üle sh. süütesüsteem.
Valdav enamus bensiini lisandeid on etanooli baasil ja tanklad reklaamivaid neid kui säästlikke kütuseid.Ainuke sääst on aktsiisimaksu vabastus selle osa pealt. Täissünteetilist seguõli ei tohi etanooli sisaldava bensiiniga segada ja kasutada 2T mootoris.
1:67 on see vahekord mida kasutatakse mõne 2T õhkjahutusega kõrge surveastmega mootoris, regulaarselt kõrgete pöörete juures, täissünt.õli ja ilma etanoolita bensiinga ja oktaanarvu ei tohi ületada.Kui mootor on ringi ehitatud, põlemiskambri mahtu suurendatud, silinder porditud siis valemite abil arvutuste teel saadakse see õhu kütuse vahekord kätte.Suvaline testimine lõppeb tavaliselt mootori purunemisega.Isiklikult ei ole kunagi lisaõli lisamist isegi kaalunud määrdeomaduste parandamise eesmärgil vaid otsin paremat seguõli, mille põlemisjääkide määrdeomaduste näitajad on paremad kõrgete pöörete ja temp.juures ja arvestama peab ka siis, et kuskil on piir isegi kui õli on hea.Tahaks soovitada täisünt. Castrol Power RS TTS 2T aga ei saa etanooli pärast.Valdavas enamuses õlide mida kätte saab kusiganest andmed on leitavad ja leiad ka testide tulemused.Ära pane rohkem õli vaid otsi parem õli kui selleks on vajadus.Bensiiniga teine lugu.
14.7:1 õhk kütus
See Hehh saag näeb hea välja ja suht identne nende hiinlastega ja on ka see saag toodetud hiinas.Hiinlasi isiklikult ei karda.Päris nutikad ja osavad sellid ja oskavad häid asju ka teha.Ärimudel on selline, et detailid smuugeldatakse odavamate maksude ja maksumuse pärast siia, siin koostad, järeltöötled pakendad ja paned birka külge made in estonia ja nimeks kasvõi naabri nime ja tuld.Täiesti legaalne.Kõlava nimega Husqvarna on ka toodetud tänapäeval hiinas, brasiilias ja tont teab kus veel jälgi ajada keeruline aga iga ukse peal on kiri sweden Huskvarna AB aga ukse taga hiinlased.
Metsakuiv on sae surm.Puhastama pead rohkem saagi ja vältima ülekuumenemist koormamist.Silinder peab olema puhas.Kui hoiad hooldad kestab see saag küll.Sõltub palju saagijast ja muudest asjadest muidugi.Jämeda kuiva raske lõikuse jaoks võiks olla kuubikuid rohkem vaata palju see väike peab rohkem tööd tegema, et suurega võrreldes sama eesmärk täita.See 16" plaat tekitab eelarvamusi seal.
Mida pikem plaat ja kett seda väiksem koormus mootorile?