23-04-2017, 00:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2017, 01:16 AM ja muutjaks oli Ants80.)
Vastus oli lihtne.Kahe kolvirõngaga mootor on vastupidavam.Jäi mulje, et 254 on üle kõige kõige saag ülejäänud saast.Kui kirjutasin, et lisaõli ei tohi segubensiini lisada mootori määrdeomaduste parandamiseks siis hakkas süstalde jms apteegikaalude jutt.Ma saan aru, et hüpatakse ühe jala pealt teise ja üritatakse mind välja naerda ja on varem jagatatud kellegile selline soovitus.Neid mootoreid olen ka ma näinud kus segubensiini sees on rohkem õli ja vaatepilt on kõike muud kui ilus.Ja kõik need mootorid on ka kinni segamini jooksnud.
Panin laagrite pildi, panin silindri pildi, kolbi ei leia aga rõnga, rõngaste vahel on samamoodi see kinni põlenud õli.Samamoodi sõrmelaager, samamoodi väntvõlli kesklaager.
Kogub ja kogub igale poole ja kuumeneb järjest rohkem see asi üle kuna määrimist ei toimu.Kujuta ette, et rõngasoones on 0.1mm homme 0.2mm ülehomme 0.3 mm seda kinni põlenud lisaõli , mis siis 5 päeva pärast juhtub?Kui paned mootori käima hakkavad detailid temp.mõjul paisuma.Kui sa ajad oma raketiteadusega põlemiskambri temp.paigast ära siis varem või hiljem juhtub midagi mida remontida pole võimalik.Kahjuks ei saada aru sellest, et õhkjahutusega mootori silinder peab olema väga puhas ja põlemiskambri temp.on oluline igas mootoris sh. diiselmootoris.
Samas räägime tarka juttu detonatsioonist, bensiini oktaanarvust, bensiini põemiskiirusest aga lisaõli ei mõjuta kohe kuidagi mitte eriti seda viimast.Tuleb nii välja, et mootorsaag on nagu koorelahutaja, segubensiinist eraldab süütesäde õli, bensiin põleb ära, laagrid saavad hästi määritud ja õli lendab silindrist välja.Ummistunud väljalaske ava viskame koos ummistunud sumbutajaga lõkkesse ja läheb jälle kokku tagasi.
Seda miks 2 rõngast vastupidavam on selle ümber võib luua väga erinevaid teooriaid kuid keskenduda tuleb olulisele.
Panin laagrite pildi, panin silindri pildi, kolbi ei leia aga rõnga, rõngaste vahel on samamoodi see kinni põlenud õli.Samamoodi sõrmelaager, samamoodi väntvõlli kesklaager.
Kogub ja kogub igale poole ja kuumeneb järjest rohkem see asi üle kuna määrimist ei toimu.Kujuta ette, et rõngasoones on 0.1mm homme 0.2mm ülehomme 0.3 mm seda kinni põlenud lisaõli , mis siis 5 päeva pärast juhtub?Kui paned mootori käima hakkavad detailid temp.mõjul paisuma.Kui sa ajad oma raketiteadusega põlemiskambri temp.paigast ära siis varem või hiljem juhtub midagi mida remontida pole võimalik.Kahjuks ei saada aru sellest, et õhkjahutusega mootori silinder peab olema väga puhas ja põlemiskambri temp.on oluline igas mootoris sh. diiselmootoris.
Samas räägime tarka juttu detonatsioonist, bensiini oktaanarvust, bensiini põemiskiirusest aga lisaõli ei mõjuta kohe kuidagi mitte eriti seda viimast.Tuleb nii välja, et mootorsaag on nagu koorelahutaja, segubensiinist eraldab süütesäde õli, bensiin põleb ära, laagrid saavad hästi määritud ja õli lendab silindrist välja.Ummistunud väljalaske ava viskame koos ummistunud sumbutajaga lõkkesse ja läheb jälle kokku tagasi.
Seda miks 2 rõngast vastupidavam on selle ümber võib luua väga erinevaid teooriaid kuid keskenduda tuleb olulisele.