31-07-2017, 05:42 AM
Sai laiali võetud, mootor on kinni ilusti oma kohal, sidurivedru korras.
Kuna laiali oli, siis sai võetus summuti ja puhtaks leotatud pigist ning põlema pandud ja seest kõik jäägid välja põletatud.
Lisaks vahetasin karburaatori membraanid nii igaks juhuks võibolla ei saanud korralikult kütet, et selline vibra sees.
Karburaatori nõela sättisin ka ja lõpuks karbussi timmimine ja sai üpris hea kuid pole veel päris see.
Nüüd on jõud tagasi läheb pöördesse ja võtab umbes 30% vähem kütet (võtsin sirkel keist seda kõige kangemat 98)
Aga lammutuse ajal avastasin, et siduri laager on täitsa otsa korral- lõtk on päris suur kuigi veereb vabalt ilma takistuseta ja tolmukatted on ka laagril täiesti ära kulunud.
Küsimus ka trimmeri veovõlli laagrite kohta- Kas see võll peabki lipalopa suure lõtkuga seal laagri sees olema või peaks vähe tihetamalt istuma sisse? Midamoodi need laagrid välja tulevad?
Trimmeri koha pealt on see mu esimene masin ja igasugused lammutus kogemused selle võlli koha pealt puuduvad.
Kuna laiali oli, siis sai võetus summuti ja puhtaks leotatud pigist ning põlema pandud ja seest kõik jäägid välja põletatud.
Lisaks vahetasin karburaatori membraanid nii igaks juhuks võibolla ei saanud korralikult kütet, et selline vibra sees.
Karburaatori nõela sättisin ka ja lõpuks karbussi timmimine ja sai üpris hea kuid pole veel päris see.
Nüüd on jõud tagasi läheb pöördesse ja võtab umbes 30% vähem kütet (võtsin sirkel keist seda kõige kangemat 98)
Aga lammutuse ajal avastasin, et siduri laager on täitsa otsa korral- lõtk on päris suur kuigi veereb vabalt ilma takistuseta ja tolmukatted on ka laagril täiesti ära kulunud.
Küsimus ka trimmeri veovõlli laagrite kohta- Kas see võll peabki lipalopa suure lõtkuga seal laagri sees olema või peaks vähe tihetamalt istuma sisse? Midamoodi need laagrid välja tulevad?
Trimmeri koha pealt on see mu esimene masin ja igasugused lammutus kogemused selle võlli koha pealt puuduvad.