08-05-2018, 19:25 PM
(02-05-2018, 17:43 PM)Mihkus Kirjutas: Karburaatori reguleerimine on lihtne. Igal tootjal on oma spetsifikatsioon. Keerad kruvid lõpuni sisse ja siis välja nii nagu tootja arvates on "õige" sealt edasi reguleerid ise. Kõige lihtsam on "low" paika saada nii, et reguleerid nii ära, et jääb käima, siis otsid välja "kuldse kesktee" kus oled mõlema äärmuse keskel, liiga vähe kütet hakkab surema, liiga palju, sama lugu. "High" saab praktiliselt paika nii, et krutid seni kuni saad suurima pöörete arvu minutis kätte ja avad veel natuke või üldse mitte. Oleneb saest
Nii käima ei saa, siis on viga kuskil mujal, karteri rõhk, küünal, süütepool või voolikud/paagi ventiil.
Etanool on ka üks asi mis karburaatori tuksi keerab, ajapikku mitte koheselt ilmselgelt.
Oma Partner Formula 400-ga tegingi umbes nii. Mingiks ajaks sai käima ja käivitus hästi, siis jälle kord ei käivitu külmast peast kord jälle soojast peast. Täis tõmbamine on ka käpas... Nuhtlus selline. Ise pole veel 10-t paagitäitki läbi lasknud, see veel pooleli. Kas kõnealust saabki korralikult tööle?!
Do'nt panic