31-05-2018, 21:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2018, 21:35 PM ja muutjaks oli veix__.)
Loeme siis mõlema bensiini plussid ja miinused kokku, peaks selge olema kumb parem on? Odavam EI VÕRDU parem? Seda kinnitab ka see, et kui alkülaatbensiin oleks täpselt sama hinnaga, siis mida arvate, kas enamik bensiini kasutajaid tahaks veel tavabensiini kasutada? Olen kindel, et ei.
alkülaatbensiini"+":
* kordades pikem säilivusaeg ( 3-5 kuud vs. 3-5 aastat)
* oluliselt väiksem agressiivsus kummidetailidele (2T mootorite väntvõllisimmerid, voolikud jms)
* ei tekita karburaatorites pikemalt seistes kanaleid ja düüse ummistavat vaiku
* heitgaas tervisele ja keskkonnale oluliselt vähem kahjulik (näit. sisetingimustes mootorrattaga trikke tegijatel jms juhtudel on ka nõutud alkülaatbensiini kasutamine)
(... võibolla midagi veel)
alkülaatbensiini"-":
*kõrgem hind
Tavabensiini "+"
* soodsam hind
Tavabensiini "-":
*Eelnevad alkülaatbensiini "+"punktid nö. vastupidi pööratuna(4 tk)
alkülaatbensiini"+":
* kordades pikem säilivusaeg ( 3-5 kuud vs. 3-5 aastat)
* oluliselt väiksem agressiivsus kummidetailidele (2T mootorite väntvõllisimmerid, voolikud jms)
* ei tekita karburaatorites pikemalt seistes kanaleid ja düüse ummistavat vaiku
* heitgaas tervisele ja keskkonnale oluliselt vähem kahjulik (näit. sisetingimustes mootorrattaga trikke tegijatel jms juhtudel on ka nõutud alkülaatbensiini kasutamine)
(... võibolla midagi veel)
alkülaatbensiini"-":
*kõrgem hind
Tavabensiini "+"
* soodsam hind
Tavabensiini "-":
*Eelnevad alkülaatbensiini "+"punktid nö. vastupidi pööratuna(4 tk)