21-09-2018, 05:57 AM
Kuidas vana mootoriõli suudab mootorit määrida ja jahutada, ometigi on mootori komponendid ulmeliselt pisemate lõtkudega ning täpsemad ja kapriissemad? Kuidas üks 'vana õli' saab nii halb olla, et keerab kohe sae pumba peeti ja ei määri piisavalt, et isegi saeplaat siniseks läheb? Samas suudab küll ja veel istuda olematu lõtkuga vända kaela ja kepsu vahel, hoida turbo töös ning hoolitseda ka õlipumba ja klapimajanduse ning nuka eest. Jahutada alt kolbe ning muud mudru. Ja seda kõike kordi jõhkramate koormuste juures kui mingi lollakas loksuv saekett suudab tekitada oma soones. Kuidas see kõik võimalik on?
Nii moodi suudab, et vanas õlis pole kleepeaineid, et ta ka plaadi küljes püsiks. Nagu pööret annad nii lendab nahhui sealt plaadi vahelt. Õige saeketi õli sisaldab kleepeaineid ja jääb plaadi ning keti külge muud vahet pole.
Nii moodi suudab, et vanas õlis pole kleepeaineid, et ta ka plaadi küljes püsiks. Nagu pööret annad nii lendab nahhui sealt plaadi vahelt. Õige saeketi õli sisaldab kleepeaineid ja jääb plaadi ning keti külge muud vahet pole.