26-09-2018, 12:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2018, 12:55 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-09-2018, 08:42 AM)motamees Kirjutas: Ma toetaks siinkohal Viplalat ja valaks veel õli tulle, vana õli...Ahzoo. Ning siin ei ole mitte midagi tegemist õli pH langusega ega leelisarvu tõusmisega, tuhasisalduse suurenemisega, viskoossusvahemiku kitsenemisega... Mida te üldse vahetate õlidest, edasi võiduka lõpu poole! Majandusele selline mõtlemine meeldib
Õlidel ei kao määrimisomadused ära, vaid pesuomadused saavad otsa. Tänapäeval on rekkadel juba õlivahetusvälbad 140tuhande km peal ja nad ei sõida saeõliga, vaid mootoriõliga.
...
Samuti on väga inimlik mõelda, et kui minu silm paha ei näe, siis paha ei juhtu. Siit võiks minna edasi ja proovida ehk seda ka hommikukohvi asemel - üks must vedelik ju kõik. Lööbki hästi pildi klaariks.
Selles osas on muidugi õigus, et normaalselt pruugitavast mootorist vahetusvälba täitumisel väljuv vedelik ei ole veel muutunud tuumajäätmeks ja omab nii mõningast puhverdusvõimet kui üsna head viskoossusvahemikku ning on kasutatav mööndustega ka teistel otstarvetel. Täpselt samamoodi, nagu saab kruvi seina keerata nii kruvikeeraja kui leivanoaga ja edasijõudnud löövad üldse kruvi sisse peaga. Vaba maa ju.