09-10-2018, 10:18 AM
(09-10-2018, 09:53 AM)PlyVal64 Kirjutas:(09-10-2018, 07:31 AM)veix__ Kirjutas: On kuulda olnud jah, et mõningaid riistu peab ümber häälestama, mõningaid jällegi ei pea (omal mootorsae, trimmeri ja muruniidukiga vahet ei pannud tähele). Lase see spetsialistidel ära teha.
Ma seda häälestamise juttu hästi ei usu. Kui, siis peavad olema saed tehases super-bensule (RON 98-100) ja/või piirituslisandiga bensule häälestatud. Saksa/Austria asjadel võib see nii isegi olla. Näiteks Shell V-Power 98/100 peale ja siis tõesti ei pruugi kruttimata RON95 oktaaniarvuga alkalüüdiga madalal pöördel käia. RON mõõdetakse 600 pöörde peal ja siit võib vahe tulla küll.
Endal on just vastupidine kogemus. Tavabensiiniga harjunud Stihl 026 hakkas peale Aspeni kütuse mõningast tarbimist ketti kaasa vedama, ehk siis pöörded hoopis tõusid...
Kui jutt juba selle spetsbensiini peale läks, siis küsiks kas on hea mõte sama bensiini kasutada nõukaaegses värskelt remonditud(uus kolb/rõngad/silinder/laagrid) kahetaktilises? Nõukaaegne kasutusjuhend näeb ette ikka väga õlist segu võrreldes 2%-ga Aspenis.