17-12-2018, 10:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2018, 10:32 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-12-2018, 00:55 AM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Dacia Dusterit ei ole mõtet X3'ga võrrelda!
...
Paned neile ette korraliku 60cm läbimõõdus kaika ja need surevad!
...
Sellest hoolimata tahad võrrelda 1,1 Dusteri ja G400 võimekust viia 2 tonni kaaluv haagis St. Moritzisse.
Rusikareegel on siiski see, et sae sobivust võetud ülesandeks näitab lati pikkus - see peab puust läbi ulatuma. Sel on põhjus, miks kolmekümnekuubilisi varustatakse 15-tollise latiga ainult reklaamvideotes. Reaalses elus tähendab säärane asi sae kiiret surma. Mida kinnitab ka hala "kalli rämpsu" üle.
Kunagi ütles üks vana Soome metsamees, et sae latt ei tohi olla pikem, kui cm iga kuupsentimeetri töömahu kohta 3/8 keti korral. 0.325 puhul veel kolmandik maha. Siis on lootust, et ehk kestab ka. Üle selle on sae teadlik lõhkumine. Elu on näidanud, et kuradil oli õigus...
Kuigi pika lati otsaga ON mugav maas olevat rümpa suskida, siis ei tööohutus ega kvaliteet sellest ei võida. Aga kes selle peale täna ikka mõtleb - peaasi, et on odav.