29-03-2019, 18:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2019, 19:05 PM ja muutjaks oli veix__.)
98 ei ole ja ei jää 0% etanooli peale, ei mäleta palju lubatud oli kas 5% või vähem, igatahes Neste 3,53% on lubatud.
Metanooli "põhimõtteliselt 0%" e. kuni 0,8% ei ole sama mis 0.
Ei ole üldse mõtet enda kogemuse põhjal kiitma hakata, et olen solkbensiini kasutanud juba XX aastat ja midagi pole juhtunud. Mõni võib XX aastat iga päev pimesi üle kõrvalisema maantee ka käia ja pole auto alla jäänud. Tasub natuke oma ninaotsast kaugemale vaadata. Fakt on see, et enamik remonti jõudvad saed, muruniidukid, trimmerid jms ei oleks sinna sattunud kui bensiin oleks teine. Minge rääkige natuke mõne pädeva remontijaga. Bensiini poolt rikutud simmerid ja karburaatori detailid on igapäevane teema neil. Mulle tundub, et suurem on probleem just odavate pühapäevakasutaja mudelitega. Mootorites kütusega kokku puutuvad kummidetailid ON erinevatel mudelitel erineva kvaliteediga ja keemiakindlusega. Tavabensiin on räige keemia, ainult spetsiaalne kumm peab vastu. Võib prooviks ära mõõta suvalise kummist O-rõnga ja seda päev otsa bensiinis leotada ja siis uuesti üle mõõta, mõõdud on hoopis teised. Kõik mujal maailmas tehtud mootorite tootjad ei arvesta sellega, et meil selline keemia on. Nagu ma oma sae juhendistki lugesin, et metanooli ei TOHI olla, isegi mitte 0,8%.
Metanooli "põhimõtteliselt 0%" e. kuni 0,8% ei ole sama mis 0.
Ei ole üldse mõtet enda kogemuse põhjal kiitma hakata, et olen solkbensiini kasutanud juba XX aastat ja midagi pole juhtunud. Mõni võib XX aastat iga päev pimesi üle kõrvalisema maantee ka käia ja pole auto alla jäänud. Tasub natuke oma ninaotsast kaugemale vaadata. Fakt on see, et enamik remonti jõudvad saed, muruniidukid, trimmerid jms ei oleks sinna sattunud kui bensiin oleks teine. Minge rääkige natuke mõne pädeva remontijaga. Bensiini poolt rikutud simmerid ja karburaatori detailid on igapäevane teema neil. Mulle tundub, et suurem on probleem just odavate pühapäevakasutaja mudelitega. Mootorites kütusega kokku puutuvad kummidetailid ON erinevatel mudelitel erineva kvaliteediga ja keemiakindlusega. Tavabensiin on räige keemia, ainult spetsiaalne kumm peab vastu. Võib prooviks ära mõõta suvalise kummist O-rõnga ja seda päev otsa bensiinis leotada ja siis uuesti üle mõõta, mõõdud on hoopis teised. Kõik mujal maailmas tehtud mootorite tootjad ei arvesta sellega, et meil selline keemia on. Nagu ma oma sae juhendistki lugesin, et metanooli ei TOHI olla, isegi mitte 0,8%.