29-05-2019, 09:38 AM
(28-05-2019, 23:00 PM)Mihkus Kirjutas: L ja H lõpuni sisse ja keerad mõlemat 2.5 tiiru välja.
Paned käima ja tühikäigu keerad nii kõrgeks et kett hakkab vaikselt liikuma, siis keerad tagasi ja sätid L paika.
Keerad sisse välja, kui surema hakkab keerad kinni, kinni keerates käib kiiremini kuni surema hakkab, kahe punkti vahe on ideaalne. H keerad gaas põhjas kuni max pöörded kätte saad, siis keerad veidi lahti kuni pöörded langema hakkavad, proovid saagida ja kruttida...
Üsnagi lihtne protsess
Tänan abi eest, vaatasin ise ka netis ringi kuidas reguleerida. On aga üks suur probleem - karburaatoril olevad kruvid on mingid erilised sakilised junnid, millele on spets võtit vaja. Mittetöötava mootoriga õnnestub peenikese otsaga tangidega keerata, aga töötava mootoriga on see lootusetu. Tundub vist lihtsam viia spetsialisti juurde ja maksta see 3-4 €, kui hakata õiget tööriista soetama.
Pähkliajude hirm