12-08-2019, 12:11 PM
(12-08-2019, 11:53 AM)Maisalup1 Kirjutas: 620 on uuem mudel. Mul 3.0kw ja 6kg, 620 peaks olema 3.2kw ja 6.1kg kaaluma mul ta pidas ikka oma 15 päeva valu vastu.
Nüüd lasin pilbasteks tõmmata ja üle kontrollida kas mootori kappremont tehti korralikult koos uute kvaliteetosadega. Remondist tuli vastus, et kolb, silinder ja rõngad on suurepärases korras ja remont on olnud kvaliteetne koos originaal osadega
Nagu ka Vjatšeslav ironiseerib, siis eks bensiin ole peamine vigade põhjustaja! Seda päris kindlasti, sest mistahes põhjusel jääb segu lahjaks, on kohene ülekuumenemine. Ja sealt siis riburada kõik muud vead. Saagidel on "torerantsi" imevähe, väiksemgi kõrvalekalle teeb laastamistöö kiirelt ära. 21.sajandi SOLKbensiin bensujaamast võiks unustusse jääda. Reaalselt on tippsaed ehitatud ja häälestatud nagu võidusõidumootorid. Ja võidusõidus on elementaarne, et kasutatakse võistluskütust See on puhas loogika, mitte midagi muud. See, et Eestis asjad sitasti on ja me ei saa mõistlikes kogustes õiget bensiini osta, on teine teema.