09-09-2019, 10:54 AM
(26-08-2019, 10:53 AM)diselist Kirjutas: Silinder kolb on kraabitud, on õli puudus , mitte kuradi uputamine.Aga las olla , see on esimene kord ,kus nii juhtus, enne olen uputanud õliga ja pole selliseid probleeme olnud.Asi ei ole jahutuses, vaid määrimises, kui jahutuses oleks asi olnud, siis oleks ka kinni jooksnud.
Kindel, et oli Aspen 2T ja mitte Aspen 4T? Soomes oli võimalus näha samasuguses kankus, kuid erineva kirjaga plänne... 4T pnhas Aspen jooksutab sae ilmselt mõne minutiga kokku küll, kui juhtub olema keskmisest tihedam eksemplar.
Kontrollküsimus: kui kaua paagitäis vastu lööb tavaliselt? Ning teine küsimus: kust kolb kõige rohkem on viga saanud?
Kurb muidugi kuulda, et kellelgi on spetsiaalse kahetaktimootori kütusega säärane probleem. Mul on seni õnne olnud Flexoilist soetatuga. Kusjuures, minu MS4510 sai just Aspeniga karbu hääste paika kruvida, tankla 98 (Olerexi väidetavalt biovaba) kippus täisvõimsus iga paagitäiega järjest vähenema. Ja haises ka, kut kurat. Tühikäiku see mul pikalt ei käi, kuid mõnekümne sekundiga ei osanud midagi ette heita. Samas - ma käivitan poolgaasiga ka. Peakski proovima, kas nüüd Aspeniga saab ka poolgaasita traksides käima tõmmata.