23-11-2019, 21:04 PM
Ostetud Dolmar PS-32 ära proovitud.
Kõige suurem pettumus on välja kuulutatud kergkäivitus. Olin ise ka tumba, et täpsemalt ei uurinud, mis põhimõttel antud sael asi lahendatud on.
Neid kergkäivitus süsteeme on tegelikult päris palju variante.
Näiteks Stihlil on vähemalt kaks eri varianti.
Elastostart süsteem. Ehk siis käepideme sees vedru ja mõnel juhul ka dekompressiooniklapp. Eks see vedru tagasilööki vähendab ja sussklapp vajatavat jõudu. Tõmbamise kiirust peab ikkagi olema.
Ergostart süsteem. Sees miskine nagu üleskeeratav kellavedru, mis siis teatud ajal vabaneb ja mootori pöörlema paneb. Suureks eeliseks see, et saab täis rahulikult käepidet tõmmata, ei pea rapsima. Vot sellist ongi taadile vaja.
Mis kergkäivitus nüüd selles ostetud Dolmari sees on, ei tea. Lahti ka ei viitsinud kruvida. Ribide vahelt paistab tavaline üldse mitte kergkäivitus olevat. Tänaste miinuskraadidega tõk-tõk vastupunniv kompressioon arvestatav. Lihtsalt, kuna kuubikuid pole, siis muidugi suuremast profisaest kergem tõmmata.
Lihtsalt huvist küsin ja keegi ehk oskab vastata. Kas sellele Dolmarile praeguse 1.1 soonega lati asemele on võimalik ka 1.3 paigaldada koos siis sellele sobiva ketiga?
Kuna nüüd ostetud Dolmar meie vajadusi ei täida, siis läheb müüki ilmselt. Kahte väiksest saagi nagu vaja pole.
Olemas olevale Stihl MS211 aga lasen Ergostart süsteemi külge panna ja taat saab metsas tegutseda.
Dolmari juures muidu meeldis loogilisem õhuklapisüsteem oma kolme asendiga. Stihli neli asendit, pluss klapi täiskinni panemiseks vajatav gaasivajutus oli taadil algul raske selgeks saada.
Bensiinilutist on ka abi, 4 korraga saab külmalt käima.
Reguleeritav õlipump olemas. Plaadi kinnitus kahe mutriga.
Iseenesest täitsa kasutatav saag oleks muidu, kui vaid see kergkäivitus Stihl Ergostart baasil töötaks.
Huvitav, kuidas Echode kergkäivitus lahendatud on?
Kõige suurem pettumus on välja kuulutatud kergkäivitus. Olin ise ka tumba, et täpsemalt ei uurinud, mis põhimõttel antud sael asi lahendatud on.
Neid kergkäivitus süsteeme on tegelikult päris palju variante.
Näiteks Stihlil on vähemalt kaks eri varianti.
Elastostart süsteem. Ehk siis käepideme sees vedru ja mõnel juhul ka dekompressiooniklapp. Eks see vedru tagasilööki vähendab ja sussklapp vajatavat jõudu. Tõmbamise kiirust peab ikkagi olema.
Ergostart süsteem. Sees miskine nagu üleskeeratav kellavedru, mis siis teatud ajal vabaneb ja mootori pöörlema paneb. Suureks eeliseks see, et saab täis rahulikult käepidet tõmmata, ei pea rapsima. Vot sellist ongi taadile vaja.
Mis kergkäivitus nüüd selles ostetud Dolmari sees on, ei tea. Lahti ka ei viitsinud kruvida. Ribide vahelt paistab tavaline üldse mitte kergkäivitus olevat. Tänaste miinuskraadidega tõk-tõk vastupunniv kompressioon arvestatav. Lihtsalt, kuna kuubikuid pole, siis muidugi suuremast profisaest kergem tõmmata.
Lihtsalt huvist küsin ja keegi ehk oskab vastata. Kas sellele Dolmarile praeguse 1.1 soonega lati asemele on võimalik ka 1.3 paigaldada koos siis sellele sobiva ketiga?
Kuna nüüd ostetud Dolmar meie vajadusi ei täida, siis läheb müüki ilmselt. Kahte väiksest saagi nagu vaja pole.
Olemas olevale Stihl MS211 aga lasen Ergostart süsteemi külge panna ja taat saab metsas tegutseda.
Dolmari juures muidu meeldis loogilisem õhuklapisüsteem oma kolme asendiga. Stihli neli asendit, pluss klapi täiskinni panemiseks vajatav gaasivajutus oli taadil algul raske selgeks saada.
Bensiinilutist on ka abi, 4 korraga saab külmalt käima.
Reguleeritav õlipump olemas. Plaadi kinnitus kahe mutriga.
Iseenesest täitsa kasutatav saag oleks muidu, kui vaid see kergkäivitus Stihl Ergostart baasil töötaks.
Huvitav, kuidas Echode kergkäivitus lahendatud on?