23-11-2019, 22:51 PM
(23-11-2019, 21:04 PM)meli666 Kirjutas: Ostetud Dolmar PS-32 ära proovitud.
Kõige suurem pettumus on välja kuulutatud kergkäivitus. Olin ise ka tumba, et täpsemalt ei uurinud, mis põhimõttel antud sael asi lahendatud on.
Lihtsalt huvist küsin ja keegi ehk oskab vastata. Kas sellele Dolmarile praeguse 1.1 soonega lati asemele on võimalik ka 1.3 paigaldada koos siis sellele sobiva ketiga?
Dolmari juures muidu meeldis loogilisem õhuklapisüsteem oma kolme asendiga. Stihli neli asendit, pluss klapi täiskinni panemiseks vajatav gaasivajutus oli taadil algul raske selgeks saada.
Kahju kuulda.
Minu omal tundub olevat samalaadne asi aga ega mingi isestarter see pole, ikka peab vähe tõmbama ka Lihtsalt tundub on "võimendatud" kuidagi. Mingi teisega proovisin, äkki oli ka Stihl, oli vähe teistmoodi. Ja ka üks Hiinast saadetud näidis, mida kunagi katsetasin, oli selle stiilikiku startiga. Vaikselt vedasid nööri välja ja siis "klõpsti!" käivitus.
Miks ei peaks latti saama vahetada? See võiks sobida - vist? On ju 3/8 lopro, aga 1,1. 1,3mm on ikka vähe teine teema, see ka profiriistade mõõt. 28raha 83grammi kaaluvähenduseks... võib kunagi mõelda.
See korpuse uus disain, kaitsekraega suretusnupp, ongi uute Dolmarite juures ka oluline - osadel hiinlastel (osadel on punane klahvlüliti, see on ok), Echol jms dumbler-lülitid on üks ikaldus, vähemalt mina suudan pidevalt sae seisma saada. Vanematel Dolmaritel on ka see klahv selline turritav ja seda on ette heidetud, pidi ka igalepoola taha jääma? Uuel sael on tegelikult ka neljas asend - tugevamalt vajutades jääb suretus alumisse asendisse paika ja süütevool lülitub välja. Niisama suretuseks ei ole vaja väga muljuda aga vooluring jääb lahti.
Ahjah, ma suutsin, lisaks pidevale väljasuretamsiele, oma Hechtil näiteks turritava toorenupu ära murda oksa taha... õnneks jäi jupike plastikut vardale külge ja kullinokad tegid selle mõnusalt lamedaks, et saab näppudega kinni võtta. Seega tänuväärne areng Dolmaril!