24-11-2019, 20:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2019, 21:04 PM ja muutjaks oli Xtreme.)
(09-04-2019, 23:57 PM)Xtreme Kirjutas: Keera tühikäigu kruvi (T) nii palju ,et kett hakkab vaikselt ringi käima ja jäta see niimoodi.
Nüüd keera L kruvi natuke pikipäeva, kui pöörded langevad siis keera kruvi vastupäeva nii kaua kuni leiad ülesse koha kus pöörded on maksimumi peal ja siis keera nii kaua vastupäeva kuni pöörded hakkavad langema ja jäta ta niimoodi, nüüd peaks saag sul ilusti pöördesse minema.
Ehk siis põhimõtteliselt otsid ülesse punkti kus pöörded tühikäigul on kõige 'kiiremad' ( saad hääle järgi aru ) ja siis keerad nii kaua vastupäeva kuni kuuled ,et pöörded hakkavad natukene langema.
Ja nüüd kui vaja võid tühikäigu kruvi T keerata vastupäeva, kuni enam kett tühikäigul ringi ei käi.
H kruvi seadistamine käib gaasi põhjas hoides.
Keera see kruvi niimoodi paika nagu manuaalis öeldud. Ma isegi ei hakka sulle seda seletama, sest valesti seadistatud H kruviga võid oma masina ära tappa.
Seda tehakse kas kõrva järgi või siis ideaalis tahhomeetriga. Aga sa pane ta paika nagu manuaalis öeldud, siis ei ole riski.
edit: Siin päris hea video ka
https://www.youtube.com/watch?v=M6T5JoGXcHY&t=295s