Postitused: 32
Teemad: 0
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Husqvarna plaadid kehvad, otsatähik nõrk. Pigem oregoni või ozaki plaat. Kettidest stihli oma.
Postitused: 169
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
17-01-2021, 14:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2021, 14:54 PM ja muutjaks oli
peeter11.)
Kui palju ja proffesionaalselt saagi kasutad,siis soovitatakse Tsumura jaapanis toodetud latte,Eestis ilmselt keegi ei paku aga saab nt.skandinaaviast tellida ja ei ole ulme palju kallimad kui husqvarna omad.Vana kooli husqvarna/sandvik latid pidasid väga kaua vastu,uuema aja kraam suht jura ennem juba oregon jah.
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Postitused: 32
Teemad: 0
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Stihli plaadi kaba kinnitus ei sobi jah hq saagidele. Keti puhul tuleb hammaste arvu teada.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Ja soone paksust. Stihl teeb ka 1.6 soonega plaate/kette aga on ka 1.1;1.3 ja 1.5 mm soon olemas.
1.3 peab väga hästi, sael ka kergem närida. Mul pm kõigil saagidel alla 60ccm on 1.3 soonega plaat.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
(17-01-2021, 18:18 PM)hulgus Kirjutas: ............ piisas latil õlitusava kohendamisest, et hq254 Stihli latiga sobiks. Saemeister tegi ja soovitas, sai parem küll.
Paar-kolm kuud tagasi käisin ühes saepoes paari juppi ostmas ja seal ütles mulle saemüüja umbes sama lause.
"Kui plaadid seina peal reas ja kand sobib siis puurid uue õlitusava ja asi vonks. Kõik pannakse istuma. Milleks ilmaasjata raha loopida."
Teine üllatav vastus oli Aspeni kohta. Küsisin, et mida tema soovitab hobikasutajal kütuseks. Mainisin veel, et bensiin pidi saele kahjulik olema.
Tuli teine hea vastus:
"Oled sa näinud mõnda profibrigaadi kes Aspeniga töötab?" Ja edasi- "Mul praegu kaks saage tagaruumis ootavad membraani vahetust. Suvi aega garaazis seisnud. Saed pole väidetavalt kordagi bensiini näinud." Ja jätkas juttu. "Vahet pole kas bensiin või Aspen sees. Kui seisma paned siis vähemalt korra kuus käivita värske kütusega siis ei juhtu midagi."
Aquila captas non muscas.
Postitused: 32
Teemad: 0
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Ei ole väitnud, et ei saa ümber teha, muidugi saab. Stihli latid siiani head ka, uued light plaadid muidugi peavad veel tõestama kas on asjalikud või mitte.
Kui sael on eelpump siis piisab ka kütuse üles pumpamisest, ei pea käivitama aga karpa probleeme saab nii vältida väga edukalt.
Postitused: 2,526
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
21
Profi brigaadil on bensukulu nii suur, et kui nad aspenit kasutaks siis kütuse kulu sisse mahuks mittu sae hinda.
Hobikasutaja samas kasutab aastas 5l bensiini ning see 15eur lisakulu ei ole määrav.
Kui kasutaks tava bensiini siis peaks ostma aastas 4 korda kuna tava bensiin ei säili kaua.
Postitused: 5,285
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
Üle kolmekümne aasta olen tegelenud mootorsaagide remondiga (mitte igapäevaselt) ja on nähtud igasuguseid asju. Üldiselt kaua seisnud saagidel on bensiin sees muutunud ei tea milleks. Varemalt oli ikka nii, et kauem seisnud saagidel ei juhtunud suurt midagi. Karburaatorites oli küll paksu ollust aga väga roheliseks ei löönud seest. Põhiline häda mis siis, kui ka nüüd- kummidetailid lähevad pehmeks ja lötsuks. Kui oli paak kuival ja punn pealt ära- vooliku jupid nagu makaronid potis.
Nüüd on aga märgata seest hallikaid-rohelisi ja ka oksüdeerunud karburaatoreid. Paljud seest ka rooste läinud. Ilmselt vee olemasolu bensiinis. Otseselt kõikide saagide elulugu ja seisu ei oska põhjalikult hinnata ka.
Mul on siin mõni töökorras saag ka pikemat aega seismas ja jälgin mis juhtub. Sinnamaani, kui bensiinil veel õige lõhn juures, ei juhtu midagi. Kui aga vänge hais juude tekib, siis tuleb kähku tegutseda. Paak tühjaks kallata, uus kütus sisse ja käima ajada. Kui eluvaim sees, pole midagi hullu. Kolme kuuga veel ei juhtu midagi. Seda kindlasti ei suuda keegi ette näha, kunas see muutumine pihta hakkab. Aga eks lõhna järgi saab hinnata.
Aga ehk on siin keegi keemik, kes oskaks meile seletada, milleks muutub kaua seisev bensiin. Et nii heasti närutab voolikuid ja karburaatoreid.
Postitused: 1,247
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Ei tahagi nagu uskuda seda solkbensiini juttu, mis sulatab, soditab jne. Aga ju mul ka on õnne olnud.
Näiteks. Partner 7000 ilge juraka plaadiga, 20" äkki vist on. Seda saage käivitab väga harva, ilma naljata seisab kindlasti 2-3 aastat. Kuniks midagi tõsist vaja lõigata. Peale kasutamist on tõstetud riiulile tagasi mingi bensiini kogusega. Ja alati on ilma emotsioonita käima läinud ja jäänud järgmine kord. Küll rohkema sinise suitsuga töötab, osa bensiini ikka aurab ilmselt paagist ja segu rasvasem. Aga pöördesse läheb ilusti.
Teine näide. Nüüd, kui lumekest jälle on. Siis sai kasutusele võetud lumepuhur, mis viimati vist 2 aastat tagasi või isegi kolm kasutust leidis. Jällegi null probleemi, käivitus ja käis pooliku eelmisest korrast jäänud paagikogusega ilusti.
Bensiin 98, võetud Terminalist põhiliselt, vahel ka Olerexist.
Masinapark seisab mul küll kuivapoolsemas jahedamas ruumis, ehk seetõttu ka nii hõlpsasti bensiin ei kipu hapuks.
Aga see jutt, et umbes juba kuu ajaga bensiin hapu...
Postitused: 94
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
98 on ainus kütus mida minu saed näinud on. Segu tegemiseks kasutan huqvarna õli, aga õli suhtes ma nii valiv pole, lihtsalt see husqvarna 2T õli on nii saadav, et isegi teatud toidupoodides näinud seda.. Olen kasutusjuhendit lugenud ja seal kirjas, et maksimaalselt valmistada kütusesegu kuuks ajaks. Nii ma siis valmistasin selle 5 liitrit paar aastat tagasi.. Võibolla on asi lihtsalt tehnikas mis on nii võimas ja teeb töö nii kähku ära, et mõne lahjema pilliga päev otsa joristades saab kulu kindlasti suurem? Ja saega mul paraku sama lugu, peaks jah tühjaks töötama, aga alati ära pannes see tunne, et homme läheb jälle vaja ja nii ma ta kuu või poole aasta pärast sealt võtan.
Postitused: 3,118
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Huvitav tähelepanek "veneaegset" leeklampi kasutades. Aasta tagasi ostetud 98 bensiin süttib kui tikk sisse pista... Kanku pimedas ja jahedas, korgi all. Normaalset tööd ehk "reaktiivi" häält ei ole ja ei tule, tahmab ja köhib. Hädaga läks liiter kankupõhja jäänud 2t aspenit sisse, näitad kaugelt tikku, paari minutiga sinine leek ja töötab kuis peab.