06-07-2021, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2021, 09:21 AM ja muutjaks oli hulgus.)
(05-07-2021, 19:51 PM)Daff Kirjutas: Kes vene aega kolhoosides mäletab siis tol ajal oli väga pop taastatud õli kasutamine.90.-te alguses oli M8V2 vaadiga järgi minnes lahtisena saadaval. Sisuliselt separeeritud-filtreeritud ja midagi vist ka lisatud Kogu cccp tehnikale pidada sobima. v.a. Kamaz ja turbutatud mootorid. Raske aeg, lääne õlid olid €€, "LADA" õli, Avtool jms peenemad margid liikusid piiratud koguses ja seltskonnas.
Oli küll kahvatu jumega ja mitte nii läbipaistev kui tutnoi õli aga käras.
Mootorid käisid enamus selle halli ollusega.
Sobis see vedelik kõigile (ühe ettevõtte) masinatele, st korgiaugust läks alla kõigil, Gaz52 kap.rem.mootor kestis 10-20´000km, Moskvitšil rohkem, sõltuvalt kasutajast. Saaled olid kulumaterjal, ja õlikulu mõõdeti ämbriga kuniks 2.-l korrusel jõuti järeldusele, et see ollus sobib vaid kütteõlile lisamiseks ja et ka Addinoli ja BP õlid on norm. hinnaga.
Et vähegi teemas püsida, siis kasutati ja kasutasime ka ise mootorsael, seda nii segu- kui ketiõlina. Nii Družba kui legendaarne 254 pidasid vastu küll, ainult see sinine vine ja kipitavad silmad...