08-02-2023, 13:15 PM
Kui lõplikult täpne see nimekiri on aga viimwne "avastus" akunduses on aastast 2009 Nikkel-Tsink akud. Meile täna tuttav ehk suure laadimsikordadega LiFePO4 on vabaturul aastast 1996. Metallhübriidakud 1990. Kõik vee alt tulnud Ja kõige aluseks saab olla liitium kui konkuremtsitult kergeim üliaktiivne metall. Kuniks perioodilisustabelisse midagi maailmamuutvat juurde ei lisandu, on akutee ees püstine. Samas on ka mõistetav miks käib meeletu töö nii vesiniku kui ka heeliumiga sest vaid nemad ongi ju liitiumist kergemad. Aga akudeks nad ei kõlba, veel vähem kergeks kaasavõetavaks kaaluks Seega ei ole asendust täna ja praegu bensiinile ning pigem leiutatakse alkülaatide kõrvale "veel midagi" sarnast sisemiselt põletatavat kerget ja energiatihedat vedelikku aga ilma me lihtsalt ei pääse! Välistatud. Gaas ei saa kunag isaama kerge kaaalu sünonüümiks sest selle säilitamiseks on vaja eriti tugevat ehk rasket kesta. FuelCellile võib panustada nii, et sellega sõidetaske siis langile kohale ja on ka akulaadija. Nõus, see tuleb kunagi kindlasti.
Ja nii jõuamegi jälle Aspeni jt samalaadseteni, kuniks vesinikuelemendid jms on veel kerge ulme - on ju geniaalsed kütused??? Ja võrreldes akudega ei maksa ketiga mootorsaega tarbimisel peaaegu mittemidagi. Müra on ja tossu tuleb ka aga toss enam ei tapa. Akusüsteemide ostuks-teenindamiseks "rabelemine" tapab kindlasti kordi efektiivsemalt, eriti südant
Täna võiks slogan kõlada nii: tahad kaua elada, osta bensiinisaag!
Ja nii jõuamegi jälle Aspeni jt samalaadseteni, kuniks vesinikuelemendid jms on veel kerge ulme - on ju geniaalsed kütused??? Ja võrreldes akudega ei maksa ketiga mootorsaega tarbimisel peaaegu mittemidagi. Müra on ja tossu tuleb ka aga toss enam ei tapa. Akusüsteemide ostuks-teenindamiseks "rabelemine" tapab kindlasti kordi efektiivsemalt, eriti südant
Täna võiks slogan kõlada nii: tahad kaua elada, osta bensiinisaag!