Teema on suletud

K: T-25 hind mulle kui ostjale!
#1

küsimus seisneb selles milline oleks viimne hinnapiir vähe töötanud kuid kaua seisnud T-25le! Arvestades et kütusepump ja kõik neli rehvi tahavad vahetamist ja eks neid üllatusi tuleb veel! Aga isu oleks soetada.

Veel pole maha löödud
#2

(07-05-2014, 20:55 PM)JaakH Kirjutas:  küsimus seisneb selles milline oleks viimne hinnapiir vähe töötanud kuid kaua seisnud T-25le! Arvestades et kütusepump ja kõik neli rehvi tahavad vahetamist ja eks neid üllatusi tuleb veel! Aga isu oleks soetada.

Mis tähendab vähe töötanud?

100tt või 1000tt mõnele ka sissetöötanud 10tuh tt

Rehvid tahavad kõigil vahetada. Sellest ei pääse. Vähe töötanud masinad ongi ju pikalt seisnud. Pump arvatavasti tahab stendimist ehk annab päästa. MÕnel jäänud pump kinni lihtsalt ja tahab nn hooldust saada.


Üldiselt need üliväikse tt arvuga masinad nii.
Masinad kuni 300tt ja sellisest käiakse kuni 6tuh euri välja.
1000tt masinad maksavad seal 3-5tuh euri juures.

See kas masin on väikse tt arvuga enamjaolt ei ole esmatähtis. Tähtis on, mis olukorras masin ise on. Paljusid masinaid on räigelt ümber ehitatud. Alustades omaloomingulise elektrisüsteemi, uus jagaja ja kõikide hüdrotorude painutused. Rääkimata sellest, et parimad palad on vähe töötanud, väljas seisnud ja sentimeeter samblakihti peal.
Seega raske öelda mis on õiglane hind masinat nägemata.

Üldjuhul on nii, et masina eest makstakse väga head hinda kui tegu garaazi masinaga, ilma ümberehtusteta, dokumentidega, kabiiniga või ilma. ---- Sellise masina peale ihuvad Eestis paljud hammast. Ja kui kaks paksema rahakotiga inimest kokku saavad võid näha utoopilisi summasid. - probleem selles, et tahetakse head ja ollakse ka selle eest head raha maksma. Vaesemad mehed kiruvad, et kallis, kallis, kallis soovid pilvedes.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
#3

Noo üle 3000 ei tasuks mingil juhul maksta enamasti paarikümne aasta vanuse vene raua eest.Kuid tegelikult on T-25 hinnad ikka paras müstika ja mulle täiesti mõistetamatu .Maal sisuliselt enam väikesi tootmistalusid ei eksisteeri seega vajadus selliste masinate järele peaks olema kadunud. Isegi enamus maainimesi on loobunud kartuli ja juurviljade maha panemisest kuna poest on odavam osta kui ise sellega tegeleda. Aga nagu korralik 25 müüki ilmub kas või 5000 eest on masin kiiresti müüdud. Ei tea kas rikkurid ostavad neid traktoreid lastele mängutraktoriteks või venemaale müümiseks.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
#4

Mnu arvates mõtetult ülehinnatud motoplokid Big Grin Parem sellise või väiksema raha eest T-40 või MTZ. Need 2 viimast sõidavad metsas ja suudavad sealt ka puid välja tuua originaal konditsioonis. Omast kogemusest siis selliseid juhuseid mitmeid kus T-40M ehk ainult tagaveoline läks vabalt läbi aga 25 istus kinni ja ootas 40-ne abi.
#5

Oma poolront 25 vedas puid metsast, kändude kivide vahelt välja, kündis kahehõlmalisega põldu ja seda suht kohvi mootoriga, silindris rant om ikke irmus. Pold keegi vist kolhoosiaegadestki õli kusagil vahetanud, ilusat elu kah hetkegi ei ole olnud, tsentrifuug vist polnud aastaid ringi käind, kuna ollus kiilus vasta toru ja düüsid mingit kitti kinni ja absoluutselt igad sõlmed olid vesiemulsiooni täis... kuid ikkagi poolest pöördest käib niguit kullatükk. Minu meelest uskumatu apastraat Big Grin
Aga T-25 hinnad on kindlasti ulmelised, aga hea on et eestis veel on saada varuosi, ja üsna soodsalt, igatahes mina oma vanamehe rääbiise ostu ei kahetse, saab asja küll,
#6

(07-05-2014, 20:55 PM)JaakH Kirjutas:  küsimus seisneb selles milline oleks viimne hinnapiir vähe töötanud kuid kaua seisnud T-25le! Arvestades et kütusepump ja kõik neli rehvi tahavad vahetamist ja eks neid üllatusi tuleb veel! Aga isu oleks soetada.

Alustame sellest, et KK hinnakirja järgi maksab gabariitne (selle alusel võetakse traktor tervikuna vastu) teras 215 € tonn. Põksinäks kaalub 1,5+ t, seega alumine hind on lahja 400 €.

Ma ei ole kunagi suutnud mõista neid, kes maksavad T-25 eest korraliku traktori hinna. 6 k€ eest saab juba õigeid traktoreid, millel arvestatav veovõime, korralik rippsüsteem, sõltumatu JSV ja roolivõimendus.

"Õiglane" hind teadmata seisus, kuid komplektse ja väliste vigastusteta põksi eest on 1 € kilo. Kui toimib ja vigu ei ole, siis kuni 2. Kehtivate dokumentide (sh. ülevaatus ja kindlustus) eest veel juurde südametunnistuse järgi. Ehk 3 k€ oleks küll kõrgeim hind, mida maksta legaalse ja tiptopkorras traktori eest.

Samas on paljudel veel mälestus vanaisa kiidetud punasest vladimiretsist... Ning mälestused, nagu teame, on hindamatudBig Grin
#7

(07-05-2014, 23:40 PM)E303 Kirjutas:  Noo üle 3000 ei tasuks mingil juhul maksta enamasti paarikümne aasta vanuse vene raua eest.Kuid tegelikult on T-25 hinnad ikka paras müstika ja mulle täiesti mõistetamatu .Maal sisuliselt enam väikesi tootmistalusid ei eksisteeri seega vajadus selliste masinate järele peaks olema kadunud. Isegi enamus maainimesi on loobunud kartuli ja juurviljade maha panemisest kuna poest on odavam osta kui ise sellega tegeleda. Aga nagu korralik 25 müüki ilmub kas või 5000 eest on masin kiiresti müüdud. Ei tea kas rikkurid ostavad neid traktoreid lastele mängutraktoriteks või venemaale müümiseks.

Sala-traktoripede, nagu ma paar viimast aastat olen olnud ja tõesti, ma ei saa ega hakka ka aru saama sellest vene pasa hinnapoliitikast! Jah, kuigi linnavurle, olen oma elus peaaegu kõigi nõukogude traktoritega tööd teinud ja need on eranditult kõik saast kuubis oma kestvuselt ja ergonoomikalt! T-16MG on vast ainumas, mis oma otstarbe täidab. OK, T-25 uuena ja/või ülikorralikuna on ka täiesti töövõimeline lihtloom aga olen juba ennegi kirjutanud: metsatöödeks osta või rendi HOBUNE! Teine tuttav ostais sellise korraliku uus-põka, et hobune juba vana, selline 25 aastat... Lõpuks läks hobusega traktorile ja palgikärule metsa järgi.

Jah, eks meil kõigil on raha puudu aga kui peaks olema talumees ja tahtma sellise riistapuuga TÖÖD TEHA IGA ILMAGA aastaringselt, siis ma ei vaataks mitte ühe sellise tervisetapjast saasta poole! Nendega võib 21.sajandi teise kümnendi keskel suvel suvitajana +25 päikeselises ilmas PULLI TEHA, tööd nendega ei tee. OK, hobikorras ka septembris kartulit saputada. Miljon korda tasub enne osta kabiiniga ja soe uus hiinlane vms või kasutatud kvailteettehnika, nagu näiteks selline juhanhirv. Aga enamus ei vaja traktorit ju haard-koor põllutööks vaid pigem maamajapidamisse arendustehnikaks: siis on vaja kunni ette, koppa sappa, erinevaid niidukeid, halumasinat etc. Siis on vajalik hoopis midagi sellist, mille kaubamärgi kestvuse kohta on kiidusõnu kuulda olnud.
Ja lõppkokkuvõttes on mõnikord ISEGI Eestis mõni traktor täiesti õiglase hinnaga, nagu näiteks see 2009 aasta Kubota. Kuna T-25 on sellisest kolm korda sitem masin, siis tasub teemaalgatajal maksta samas korras põka eest ka kolm korda vähem. Kuna teemaalgataja ostukandidaat on mitte töökorras kõnts, siis 1000 rubla on juba üle makstud! Näiteks selle T-25 müüja on küll lõvišokolaadi kastiga söönud, "Tavahind 5000 rubla", hull peast!!!! Einoh, kuniks leidub lolle, kes maksavad, siis ega mul kahju pole!

Edit: hea näite T-25'st peab ikka ka tooma, õigemini korralikust müüjast: väga kena kapremonditud ja paberitega Põka. Vaat sellest saan ma aru, kus inimene on traktorit korralikult hooldanud, see näeb korralik välja ja ei määri juba 10 meetri pealt vaadates ära jne! Seal on selge, et maksavad inimese töötunnid traktori kallal + materjalid. Seega samaväärne aga lihtsalt säilunud kobe ei saa maksta üle 3000 euro ja kui vähegi lekib või mingigi viga külges töövõimelisel, siis 2000 ja saastal kuni 1000.
#8

(08-05-2014, 09:11 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Edit: hea näite T-25'st peab ikka ka tooma, õigemini korralikust müüjast: väga kena kapremonditud ja paberitega Põka. Vaat sellest saan ma aru, kus inimene on traktorit korralikult hooldanud, see näeb korralik välja ja ei määri juba 10 meetri pealt vaadates ära jne! Seal on selge, et maksavad inimese töötunnid traktori kallal + materjalid. Seega samaväärne aga lihtsalt säilunud kobe ei saa maksta üle 3000 euro ja kui vähegi lekib või mingigi viga külges töövõimelisel, siis 2000 ja saastal kuni 1000.

Sa ei kujuta, ette mis tähendab kapremont tänapäeval. Olen kuulnud palju seda sõna "kapremont" - reaalsuses tähendab kapremont tänapäeval, et võetakse laudatraktor, mille plekid enam koos ei püsi, puhastatakse ära ja värvitakse üle. Parimal juhul vahetatakse käigukasti fiksaatorvedrud tugevamate vastu, et käigud sees püsiks. Mootorile lisatakse paar uuemat detaili generaator ja kiire starter enamjaolt ning sisul vahetatakse kolvirõngad. Kõigele sellele paar kihti värvi peale ja jutt juurde, et kapremonditud. Jah pannakse uus juhtmestik, mis esimest 100tt üle ei ela oma euro otsikute tõttu või kulutab lihtsalt vastu plekki juhtmetelt plastikkatte maha ja ongi põleb su masin lihtsalt maha.

Siiamaani vast ca 20st masinast, millel kapremont tehtud neis kahel oli selle kohane dokumentatsioon ka olemas. (a'la pildid lammutamistest, ostutsekid varuosadest jne jne) Teisalt kes suudab t25le teha kapremondi (traktorihind 3500euri sellest ütleme pool on toorik seega 1750euri kapremont sellest omakorda võiks pool 875euri olla vaid tööraha) - Anna andeks ma ei kujuta ette ka kuidas selle 875euri eest annab teha kapremonti. 1 tagarehv on juba 200euri,tagumine velg samapalju, esirehv seal 65 juures. Käigukastis parimal juhul suudab varuosadele kulutada 400euri juures - sitemal juhul poole rohkem. Igasuguste pisividinate peale võib julgelt 500euri kuluda.
Aastaid 8-10 tagasi üritas üks Pärnumaa mees teha kapremonti ehk teisisõnu uue vääriliseks ja temal kulus mälujärgi nii: 35t eeki oli traktor ja sellele lisandus 65tuh varuosade peale. Praeguses seisus 2k traktor 4k varuosad - töö tasuta.
Samas kui keegi on kõva vend ja tambib oma rinda, et suudab 2k euri eest korraliku kapremondi ära teha koos töörahaga - andku mulle teada suudaks talle järgmise 10aasta jaoks traktoreid küll ja küll soovitada, mida sellise reha eest tahetakse remontida.

Mulle on jäänud meelde ütlus kuskilt veneaja kapremondi kohta. Uus auto peab sõitma 300tuhat ja kapremonditud pool sellest. Ei usu mina, et need kapremonditud elukad suudavad 500 töötundigi üle elada. Korralik hoitud 1000tt töötanud masin võib aga vabalt 2000tt õigete töövõtete juures vabalt töötada. Siit küsimus kumba valida.

Seetõttu olengi mina nende ärimeeste kapremontidega ülimalt ettevaatlik. Enamikus lubatu/räägitu ei pea kuidagi paika. Eks probleem ka pigem selles, et miks kuradima pärast enamik neid kapremondi masinaid nii aasta kahe pärast uuesti müüki tekivad ja huvi korral avastad, et nad tahavad JÄLLE kapremonti saada- nonsens ju.


Tehase konditsioonis masinad
Sa ei kujuta ette, kui palju soovijaid on korralikule masinale. Enamik soovijad on ikkagi vanem generatsioon, kellel on juba selline masin hoovis ja vajatakse "kohvimasinale" asendust. Vana jäetakse varuosadeks - mõttega.
Varuosadega ongi nii, et igal korralikumal omanikul, kel selline masin tööloomana aastaid on olnud, omab majandiga võrdelist varuosaparki.
T25 eelis ongi, et igat varuosa on võimalik saada maksimum nädala jooksul ja see ei maksa ulmelist hinda. Remondi kohta saab küsida abi igast külast, kus majand olnud ja mõni vanem traktorist mehaanik veel oma mõistust pole maha joonud.
t25 masina ülessanne on eestis muutunud. need 5000 masinat, mis Eestis on, need ei tee enam ammu ammu igapäevaselt 8h tööd jutti. Reaalsus on see, et 20aastaga suudetakse 1000tt vaevu kokku saada enamikul. See teeb 50tt aastas - sedagi parimal juhul. (reaalsus enamikus kahjuks pool sellest)

Seetõttu ei ole mõtet mingist juhanihirvest isegi juttu teha. Seda juhanihirve ei soovita vene tehnika pooldaja isegi vihavaenlasest ämmale.
Ise ka ei tahaks.
Masinaid on kahte sorti, ühed mis on mõeldud sõitmise jaoks ja teised mis on mõeldud hobide jaoks.
Võrdlusena. Samamoodi võiks ju minna mõne vana Volga või Pobeda omaniku juurde ja öelda, kuule sul hästi säilinud masin ostan ära 1€/kg. Rohkem ei maksa sest tehniliste lahenduste ja sõiduomaduste poolest on ta ohtlik. Sõitmiseks ju ikka korralik Hiina või Jaapani auto.

Seega loogikaga ei ole vanemate asjade puhul midagi tegemist. See kes soovib korraliku uunikumi - maksab selle eest suurt summat ja see kes tahab uut tänapäeva autot maksab sellest vähem kui uunikumi eest.
Reaalsuses nonsens aga praktikas reaalsus.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
#9

Ma ei ole täpselt enam summasid kokku löönud, loobusin sellest üsna alguses, kuid julgelt 3000+ on siiani juppide ja muu peale juba kulunud. Töötundidest ei hakka rääkimagi. Ja lõpuni on minna küll ja rohkemgi veel. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43885

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
#10

(08-05-2014, 13:20 PM)unimüts Kirjutas:  kogu see pikk jutt, kuidas Eestis on kõik jube kallis, isegi tõsise sünnipärase saasta restaureerimine...

Vaata, mind ei huvita, paneb keegi saasta sisse 1, 210, 100 või 100 töötundi ja miljon rahaühikut - seda juhul, kui ma olen OSTJA! Kam ina olen matnud oma hobivahendite restaureerimisse ulmesummasid (Valiandi kinkisin lõpuks ära ja jahiga sõidan ise, kui viitsin) aga see ei tähenda, et ma peaks nend eeest ebaloomulikke summasid küsima! Maailm ,eriti Euroopa on meie eest lahti ja midagi pole teha, sealne hinnatase määrab!
Kui selline 100% renoveeritud üleilmne legend Ferguson TE20, mis on kui tehasest tulnud, maksab 35 000 sek ehk ~4000 EUR, siis selline asi paneb vanade ja 21.sajandi mõistes igapäeva-töövõimetute traktorite hinnataseme paika!
Tahad diislit - PALUN, 30 000 sek ehk ~3400 EUR. Aga paned tähele, et selline restaureeritud vana traktor seisab ülikorralikus garaažis kõrvuti vana Cadillaciga, mitte mingis muldpõrandaga saras, nagu enamasti Eestis kombeks... ja sellega ei tehta tööd, vaid sõidetakse lusti linnavahel!!! JA kui VAJA, siis võetakse mingi haagis ka sappa, näiteks kevadel läikiv mahagonist CrisCrafti kaater, et see sadamas vette panna! Sellist vaatepilti olen ma ise oma simaga pealt vaadanud!

Need, millega siiani oma maakodudes naljapärast midagi tehakse, maksvad kuni 20 000 sek ja ka siis peab neil olema väärtuslikku lisavarustust, näiteks toimiv esilaadur, kärud-sahad küljes/kaasas vms. Lihtsalt paljas traktor maksab veekl vähem aga tuletan meelde: rootslase jaoks on see alla kuupalga!!! 350 euri maksavad sellised trakatsid, mis vajavad pisut remontimist aga seda Stocki lähedal, mitte karupersses. Isegi piltidelt nähtavana suvekodus elu nautimise ülikorralik vahend maksab ~3300 eur. Ja siis küsitakse mingi faking T-25'e eest Eestis 5000 euri, kui maal ei ole elu ja kuupalk kätte on parimatel 500 euriCool Maainimesed on ikka peast täiesti lolliks läinud, olgem ausad...
#11

(08-05-2014, 15:12 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
350 euri maksavad sellised trakatsid, mis vajavad pisut remontimist aga seda Stocki lähedal, mitte karupersses.
...
Maainimesed on ikka peast täiesti lolliks läinud, olgem ausad...

Peast lolliks on läinud end ekslikult maainimeseks pidavad turistid, kes oma esimesi talvi siin mööda saadavad. Nemad maksavad noid ulmelisi summasid. Maainimene teab asja ja tunneb inimesi ning teeb soetused mõistliku hinnaga.Toungue

Viidatud fordson on hää näide mõistlikust hobitraktorist: laialt levinud mudel (teadmisi on lademes), varuosadel on järeltootmine olemas, tehniliselt on tegemist sitke ja üsna tummise tükiga oma pisiasjade ajamiseks. Peamiseks puuduseks veidi kõrge eluskaal oma võimsuse kohta, roolivõimendi puudumine ja üks hüdroväljavõte. Mille ravimine ühele asjasthuvitatud nokitsejale on vaid sobiva lisa väljavalimine ja paigaldamise rõõm.
#12

No remondist rääkides, siis minu T-16M käigukast läks kogu täiega vahetusse ja sai ka uued laagrid sisse pandud. Sama tegin esisillaga ja tagumiste külgülekannetega. Hetkel rahasse ringi pannes on materjali juba kulunud 780€. Õnneks mootor on aus ja sinna küüneviha eriti sisse ei pea ajama Big Grin

Teemasse: T25A1 no lagi seisnud traktori eest ikka 2k€ ringis. Seda muidugi eeldusel, et ta on võimeline omal jõul treila peale ronima. Hulle olen ennegi näinud, kes teisest Eesti otsast russiga oma sõiduga Hiiumaale tulevad.
#13

Samas on ja leidub, penskareid või muidu jobusid,kes on piisavalt lambad,et maksta T25A3 eest 5kEUR rubla. Kust nad selle raha kilekotis võtavad, jääb mulle arusaamatuks. Ausa töö ja pensioni kõrvalt seda küll kokku ei hoia.


#14

(08-05-2014, 18:38 PM)MAZ Kirjutas:  Samas on ja leidub, penskareid või muidu jobusid,kes on piisavalt lambad,et maksta T25A3 eest 5kEUR rubla. Kust nad selle raha kilekotis võtavad, jääb mulle arusaamatuks. Ausa töö ja pensioni kõrvalt seda küll kokku ei hoia.

usu mind, imekombel hoiavad. Kuigi kaks pensionääri peavad üleval 3 pere elamut....



#15

Kui ma peaksin valima, maale tööd tegema, kahe variandi vahel, kas ülimalt korralik T25/40/80 3000-6000 euri või mis iganes 3000 eurine Ferguson või Fordson, siis valiksin kindlasti venelase. Täiesti mõtetu on meil siin omada riista, millele peab juppe või lisasid läbi ussi emmi taga ajama.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
#16

(08-05-2014, 18:38 PM)MAZ Kirjutas:  Samas on ja leidub, penskareid või muidu jobusid,kes on piisavalt lambad,et maksta T25A3 eest 5kEUR rubla. Kust nad selle raha kilekotis võtavad, jääb mulle arusaamatuks. Ausa töö ja pensioni kõrvalt seda küll kokku ei hoia.

Täielikult eksid. Ma arvasin aastaid, et ulme ulme ulme. Reaalsus aga selline, et vähegi kaht kõrva liigutaval perekonnal on selline summa 1 kuu palk. Nüüdseks tean mitukümment inimest/perekonda, kelle suvekuude sissetulek on ministri palgaga võrdeline.

Küsimus pole nende traktorite juures pigem hinnas. Pigem on asi selles, et t25 puhul saab infot igalt ühelt. Teisalt mootori kapremondiga saab ka hakkama inimene, kes on varem punnvõrridega tegelenud. Lihtne loogiline ja töökindel. (kui kasutada teda selleks, milleks ta mõeldud on)


(08-05-2014, 15:12 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Euroopa on meie eest lahti ja midagi pole teha, sealne hinnatase määrab!
Kui selline 100% renoveeritud üleilmne legend Ferguson TE20, mis on kui tehasest tulnud, maksab 35 000 sek ehk ~4000 EUR, siis selline asi paneb vanade ja 21.sajandi mõistes igapäeva-töövõimetute traktorite hinnataseme paika!
Tahad diislit - PALUN, 30 000 sek ehk ~3400 EUR. Aga paned tähele, et selline restaureeritud vana traktor seisab ülikorralikus garaažis kõrvuti vana Cadillaciga, mitte mingis muldpõrandaga saras, nagu enamasti Eestis kombeks... ja sellega ei tehta tööd, vaid sõidetakse lusti linnavahel!!! JA kui VAJA, siis võetakse mingi haagis ka sappa, näiteks kevadel läikiv mahagonist CrisCrafti kaater, et see sadamas vette panna! Sellist vaatepilti olen ma ise oma simaga pealt vaadanud!

Need, millega siiani oma maakodudes naljapärast midagi tehakse, maksvad kuni 20 000 sek ja ka siis peab neil olema väärtuslikku lisavarustust, näiteks toimiv esilaadur, kärud-sahad küljes/kaasas vms. Lihtsalt paljas traktor maksab veekl vähem aga tuletan meelde: rootslase jaoks on see alla kuupalga!!! 350 euri maksavad sellised trakatsid, mis vajavad pisut remontimist aga seda Stocki lähedal, mitte karupersses. Isegi piltidelt nähtavana suvekodus elu nautimise ülikorralik vahend maksab ~3300 eur. Ja siis küsitakse mingi faking T-25'e eest Eestis 5000 euri, kui maal ei ole elu ja kuupalk kätte on parimatel 500 euriCool Maainimesed on ikka peast täiesti lolliks läinud, olgem ausad...


Kogu selle jutu peale suur küsimärk on veel selles - kust sa selle lääne traktori ostad/võtad. Eestist neid Fergusone või Fordsone liigub ülivähe. Tehnikaga mitte igapäevaselt kokkupuutuvale inimesele on igati loogilisem käik osta teada tuntud masin ligidalt kui kaugelt Rootslaste juurdest ühe masina toomine.

Samamoodi võiks ju mõelda, Saksas autod odavad toome sealt, mis me neid Eestist ostame.


Kuid teemasse. Võta mõni tehnikat tundev inimene kaasa vaata masin üle ja otsusta kas tahad või mitte. Iga masin, mis Eestis müügis tahab mingis osas investeeringuid. Samas kui liiga väikse pakkumise teed võid mõne omaniku välja vihastada ja pannakse avalikult müüki ja seal enampakkumistel enamjaolt pole esmasoovijal enam midagi teha. Masin müüakse 90% juhtudel mitu tuh kallimalt maha.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
#17

Teeks mulle keegi ainult selgeks,miks ta on väärtuslikum kui MTZ-82 või T-40 või ka T-16. Ma arvan,et 16-ga saab kartuleid sama edukalt harida ja 16 üheks plussiks on veel kallutav veokast. Mind on see küsimus juba ammu vaevanud aga selgusele oma peaga ei jõua.
#18

suurimad tänud vastajatele!!! Mu väljavalitud põksinäks omab 2700 töötundi (huijat see tõsi on). Muidugi saaks juba eeltoodud hinnapakkumistest 3000 euri hiinaka, vanema David Browni ja T 40ne.
Asi selles et, üks tuttav vanapaar müüb oma talupidamise maha ja T 25 on ainus mis seal mind huvitab!!!! Ega seal tehnikat rohkem olegi Big Grin
Kadunud poeg parseldas parimad asjad maha enne kui ligi sain

Veel pole maha löödud
#19

(08-05-2014, 20:24 PM)sndr81 Kirjutas:  Teeks mulle keegi ainult selgeks,miks ta on väärtuslikum kui MTZ-82 või T-40 või ka T-16. Ma arvan,et 16-ga saab kartuleid sama edukalt harida ja 16 üheks plussiks on veel kallutav veokast. Mind on see küsimus juba ammu vaevanud aga selgusele oma peaga ei jõua.

Universaalsus tööde juures.

T16 vs t25
1) üks näeb traktori moodi välja teine mootoriga käru.
2) Nähtavus t16 puhul vilets juhul kui kast kraami ka täis
3) t16 täiskoormaga on näpumurdja ja mg variante on väga vähe.
4) vene tehnikat pooldavad vanemad inimesed. Proovi sa t16 kasti veeretada ahjupuupakku kui oled 50 ja rohkem aastat vana. Samal põhjusel on viimasel ajal kaduma ka 1pts2, 2pts4 haagised ja asenduvad need tänapäeval kühvelkopaga. (puud veeretada maapinna tasapinnaga samal kõrgusel on kergem, kui sama puu tõsta omakorda veel 1,5m kõrgusele.

t25 vs mtz 82
Siin on eeliseid nii ühel kui teisel. Ühtpidi on mtz jõulisem, teisalt t25 on mitmekülgsem ja ökonoomsem.
T25 eest räägib pigem see, et teda on kergem hooldada. Mtzi puhul praktiliselt koduste vahenditega ei remondi. Teadmisi peab olema rohkem, detailid on kordades raskemad jne. Samas inimene, kellel on olemas teamised suurematest traktoritest võtaks ilma ühegi küsimuseta mtz masina.

t25,t40 vs mtz
Mehaanikuna võtaks kindlasti mtzi. Ülisuureks plussiks mtzi puhul on reversi puudumine. Need sateliithammakad on käigukasti nuhtluseks ja remondi esimeseks probleemseks sõlmeks.
t40 puhul probleemiks ka väike kabiin, sama kehtib ka väiksekabiiniga mtzi kohta.
Akvaariumite juures on probleem selles, et hästi hoitud masinaid otsivad metsamehed taga. Pole mingi saladus et, 1988-1996a masinad on paremad kui 2014a masinad. Vene raud oli siis veel raud.



(08-05-2014, 20:39 PM)JaakH Kirjutas:  suurimad tänud vastajatele!!! Mu väljavalitud põksinäks omab 2700 töötundi (huijat see tõsi on). Muidugi saaks juba eeltoodud hinnapakkumistest 3000 euri hiinaka, vanema David Browni ja T 40ne.
Asi selles et, üks tuttav vanapaar müüb oma talupidamise maha ja T 25 on ainus mis seal mind huvitab!!!! Ega seal tehnikat rohkem olegi Big Grin
Kadunud poeg parseldas parimad asjad maha enne kui ligi sain

Blää räägitakse vähetöötanud masinast ja siis öeldakse 2700tt. See nagu 12 lapsega naine, igal lapsel oma papa, on vähe kasutatud.
See teema ikka korralik ämber. Oleks sa seda esmalt maininud oleks soovitanud näpud jätta sellest masinast. Arvesta nii, t25a 1tt = 100km sõitu autoga St 270tuh sõitnud vene auto ei ole vähe töötanud see pigem hakkab sinna ressurss otsakorral jõudma.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
#20

Kodanik Unimüts ärge minge leili täis,kui keegi teie väidetega nõus pole.
Elu liigub edasi ja paratamatult saabub ka T-25-de jaoks aeg,kus nad viiakse ära pressi alla või sulatus ahju.


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne