Moskvitši miinus offsetiga veljed
#21

Normaalne lahendus on ikka selline kus flants on ise poltide/mutritega kinni ja velg selle küljes oma poltide/mutritega
ei ole jah normalne kui on velg läbi 30...50+ mm flantsi pikkade poltidega kinni tõmmatud.

PS. mul on haagis flantsidega arvele võetud ja ülevaataja neid kindlasti nägi.
Vasta
#22

(29-05-2014, 12:02 PM)MeelisV Kirjutas:  Normaalne lahendus on ikka selline kus flants on ise poltide/mutritega kinni ja velg selle küljes oma poltide/mutritega
ei ole jah normalne kui on velg läbi 30...50+ mm flantsi pikkade poltidega kinni tõmmatud.

PS. mul on haagis flantsidega arvele võetud ja ülevaataja neid kindlasti nägi.

Kaalutlusõigus on selle asja nimi. Ehk need asjad, mille kohta pole kirjas konkreetset keeldu või lubamist, jäävadki konkreetse inimese otsustada.

Jääb loota, et flantsid ohutult oma ülesannet täidavad ja ükski peast miilits nende üle vinguma ei hakkaks. Sest otsesõnu lubatud need ei ole.Rolleyes
Vasta
#23

sisuliselt flants , seisab mo meelest LADA esisillal tehaseseades. see 5mm ketas pole muuga rummule kinnitatud ka, kui nende koonusnuppudega , mis seda flantsilaadset asja ja piduriketast kinni ja tsentris hoiavad . ühtlasi on 8mm nublakate funktsiooniks ka velje tsentreerimine enne poltide paigaldust. ei oska pädevas flantsis halba näha.
Vasta
#24

(29-05-2014, 19:27 PM)iceman Kirjutas:  sisuliselt flants , seisab mo meelest LADA esisillal tehaseseades. see 5mm ketas pole muuga rummule kinnitatud ka, kui nende koonusnuppudega , mis seda flantsilaadset asja ja piduriketast kinni ja tsentris hoiavad . ühtlasi on 8mm nublakate funktsiooniks ka velje tsentreerimine enne poltide paigaldust. ei oska pädevas flantsis halba näha.

Rõhk sõnal pädevas.Toungue

Siin on üsna suur vahe, kas 5 mm paks piduriketas/trummel on fikseeritud või töllab 30 mm ketast vabalt enne rattapoltide pingutamist.Rolleyes

Samas on muidugi õige, et mõistusega võttes pole probleemi.Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne