03-08-2017, 16:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2017, 07:09 AM ja muutjaks oli overspeed.)
(03-08-2017, 14:10 PM)mlsluik Kirjutas: Ma muud ei oska rääkida kui vaid seda mida ise kogenud. Kui esimese husqvarna ostsin krossikaks siis mina teda isiklikul käima ei saanud, vandusin end maapõhja ja kurtsin muret tuttavale krossimehest kodanikule. Tuli vaatas asja üle ja näitas kuidas seda mootorit käima pannakse... Tundsin end õige lollina, aga mis teha kui kõik eelnevad kaherattalised olid olnud cccp päritolu ja käima läksid ka siis kui liblikas vända peale maandus.
Eks ma seda teravat löömise asja quadiga palju kogend, aga RM250-ga oli nagu teine tera. Lootsin küll, et saan nagu mootori omapära omanikuna selgeks, aga ei. Vahest tundus, et mul kaalu väheks jääb, et kompressiooni ületada (täitsa kerkisin korraks maast lahti). Aga nagu ülal mainisin, siis originaalkäimalöömisvända löhkiminemisel sain aru, et nii raske ei tohi see olla.
Loodame, et sul isu veel kasvab, küll siis löpuks välja ajad. Eks mul oli ka oma külg-korvi IZ-i kuurist välja-ajamisega tükk tegu.
... möötsin ära selle ümberehitatud silindri surveastme.
Ennem aga möötsin ära silindripea sees oleva pölemiskambri mahu (originaal kujuna). Selleks kasutasin pleksiklaasi. Süüteküünla ava oli kinni ning vaseliiniga tihendades pleksiklaasi kaane pinnaga, on pleksiklaasi puuritud 1 ava pölemiskambri äärde, kustkaudu sain siis 5ml süstlaga (nöel ka) vedelikku sisse süstida (kasutasin kohvi, värviline vedelik paremini näha).
Pöhimötteliselt niimoodi: video Ma lihtsalt süstisin süstla ja nöelaga kohvi.
Siis möötsin ära, kui palju on kolvil kumerus peal, mis siseneb pölemiskambrisse kui kolb ÜSS. see oli 7 ccm.
silindri maht + pölemiskambri maht / pölemiskambri maht =
(2-taktilisel tuleb surveastme arvutamiseks silindri mahtu arvestada hetkest, mil kolb ülesse liikudes sulgeb väljalaske akna. Kui on väljalaske klapiga mootor, siis on tavaliselt antud 2 surveastet. Avatud klapiga ja suletud klapiga)
Kui originaalkolb oli flat-head ja uus ümarpea, ning lisaks silindri maht ka veel suurenes, siis kust kohast anti pölemiskambrile juurde see 7ccm mahtu mis vähenes kui kolvipea kumerus pölemis-kambrisse sisenes ?
Ei antudki ... kui originaalis on mootori surveaste 10,5:1 siis tolle ümberehitusega aga 16,8:1 ... pole siis ime, et ma seda käima lüüa ei jaksa ja vänt pooleks läks
Arrogance diminishes wisdom !