Mõistusevastased manöövrid liikluses

Mu Toyotal kerib kah oma 5kmh üle kui mäkketõus on. Bensumootoril minekut väga ju pole, vahetab veel automaatselt käigu alla ja annab kõvasti tuuri. Samamoodi kui püsikas lükata sisse madalama kiiruse juures, siis ta suht äkiliselt kiirendab umbes 5kmh kiiremaks kui ette nähtud ja pärast langeb vaikselt õigele kiirusele tagasi. Muudes olukordades püsib ilusti 1kmh piires.
Vasta

(11-12-2019, 09:38 AM)olli Kirjutas:  Bensumootoril minekut väga ju pole

Ei tea miks Tänak bensiinimootoriga sõidab kui sel minekut ei ole. Big Grin
 
Kui on lahja mootor, siis muidugi ei ole. Ja eriti veel siis kui juht ei oska mootorisse peidetud hobuseid mängu panna ja sõidab pööretega 2000, mis jääb kaugele maksimaalsest pöördemomendist ja võimsusest. See on ammu teada tõde, et VÄGA paljud ei oska bensiinimootoriga sõita. Paljud sellepärast valivadki diiselmootori, et sellega on lihtsam hakkama saada, bensiinimootoriga ei suuda ilma välja suretamata ja jõnksutamata kohalt ära minna. Sõidu ajal ka mootori pöörded on üks hirmus ja kole asi, mida peab kartma ja võimalikult madalana hoidma. Ja ei tea miks see gaasipedaali käik nii pikk on tehtud, üle poole niikuinii ju ei julge vajutada isegi möödasõidul. Rolleyes
Vasta

Tsitaat: teel kõigile näha et penskar tulemas, tal võib pööramisel laiemat teed vaja olla...
No see väide käib rohkem noorte kohta ja isegi õppesõidukid võtavad parempöördeks "hoogu" vasakult isegi pidevjoont ületades. Ei mõista kas tänapäeva autodel enam rooli lõpuni keerata ei tohi, ei õpetata või on lihtsalt mugavus selle nimi. Sama kehtib ka vasakpöörde puhul.


Juhus täna vabakal. Foori taga seisavad kahes reas autod. Vasakpöörde reast möödub kõigist maastur, ei pööra vasakule vaid esimese auto ette ja peatumata paneb punase tule alt läbi. Õigus küll jalakäijatele oli juba süttinud punane. Hakka või salvestajat ostma!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(11-12-2019, 19:50 PM)veix__ Kirjutas:  
(11-12-2019, 09:38 AM)olli Kirjutas:  Bensumootoril minekut väga ju pole

Ei tea miks Tänak bensiinimootoriga sõidab kui sel minekut ei ole. Big Grin
 
Kui on lahja mootor, siis muidugi ei ole. Ja eriti veel siis kui juht ei oska mootorisse peidetud hobuseid mängu panna ja sõidab pööretega 2000, mis jääb kaugele maksimaalsest pöördemomendist ja võimsusest. See on ammu teada tõde, et VÄGA paljud ei oska bensiinimootoriga sõita. Paljud sellepärast valivadki diiselmootori, et sellega on lihtsam hakkama saada, bensiinimootoriga ei suuda ilma välja suretamata ja jõnksutamata kohalt ära minna. Sõidu ajal ka mootori pöörded on üks hirmus ja kole asi, mida peab kartma ja võimalikult madalana hoidma. Ja ei tea miks see gaasipedaali käik nii pikk on tehtud, üle poole niikuinii ju ei julge vajutada isegi möödasõidul. Rolleyes

Eks seepärast automaatkast käigu alla vahetabki, kuna overdrive puhul mäest üles minekuks piisavalt väänet võtta ei ole. Aga paha kõrvalefektine kaasneb sellega püsikat kasutades tuntav kiirendamine oma 5kmh üle paika pandud kiiruse ja alles siis langeb õigele kiirusele tagasi. Kõrvalreisijate poolt tuleb tavaliselt ära see küsimus, et mida krdit see juht keset mäge paarutama kukkus. Big Grin  Ei tea kas neil Jaapanis siis ainult siledad teed või läks meelest püsika testimine mäkketõusul.

Tänak, muide, pidavat varsti hübriidi peale üle minema. Kas nüüd peaksime kõik priusega sõitma hakkama? Toungue
Vasta

Ju need automaadi eripärad on, muidu manuaaliga isegi suhteliselt tagasihoidliku (u. 70 kW) bensiinimootoriga sõites ei ole erilist kiiruse kõikumist märganud. Kui aga paned kiirusehoidja täpselt lubatud kiiruse peale, siis 5 km/h ületamisega kaamera veel pilti ei tee maanteel.
Vasta

https://www.delfi.ee/news/paevauudised/k...d=88472315

„Alarmsõitu tegevat politseiautot märgates palume kõigil juhil aegsasti kiirust vähendada ning vajadusel alarmsõidukile teed anda"


Täiesti mõistusevastane ristmiku ületamine, kuidas siis politsei niimoodi sõidab punase tulega ristmikule, et ei VEENDU, et kõik teda märganud on ja ristmikku saab ohutult ületada?
Vasta

Kumb kummale sisse sõitis? Ehk kumb siiski veendumata kohale laekus? Mul on kahju, et ma tõenäolsielt teen mõnele hoolikale ja ausale "valge kaubiku" mehele liiga, aga enamus säärastest liikuritest tekitab ohutunde ja vajaduse veenduda vajaliku taandumismaa olemasolus, et järjekordse ülijuhtimismanöövri hapuksminekul statistikasse ei satuks. ...

Mitte, et mul ei oleks ka endal ossaraisk-elamusi erimärgisteta "operatiivsõidukitega", millel vaid kaks plinkivat lühtrit toas ja miskine lähker lällamas. Aga reeglina on opsõidukid nii näha kui kuulda, kui roolis ikka juhtimisega tegelda.
Vasta

(24-12-2019, 21:01 PM)v6sa Kirjutas:  Kumb kummale sisse sõitis? Ehk kumb siiski veendumata kohale laekus? 

Loe artikli juures olevaid kommentaarisid. Paar nägu neist kommijaist olid ka kohapeal olemas. Mentidele sellisel ristmikul hooga laiamine mitte mingisugust au ei tee. Justnimelt, MENTIDELE, sest oma kogemustele tuginedes võin öelda, et politseis on endiselt tööl nii politseinikke kui ka mente.
Vasta

Uudises oli kirjas, et Toyota väikebuss ületas ristmikku rohelise tulega ning jälle pean ma Jankaga MENTide suhtes nõustuma- paljud neist arvavad, et vilkurid ja munder teevad neist maailma valitsejad.
Vasta

Nagu teevad CE kategooria load ja vastav liikur jobudest "maanteede kuningad" või ATS alusel vormistatud tööleping lollist inimesest "otsustuspädevusega ametniku". Jagub lolle meie hulka, jagub neid ka politseisse. Ning mida sitemini suhtume meie nendesse, seda vähem normaalseid sinna jääb...
Vasta

Tere.

 Hr. Võsa viimane kommentaar saab minu poolt kiidusõnad !

Lasin kiirviisil silmadega üle nii uudisnupu kui ka kommentaarid selle "mentide" põhjustatud liiklusõnnetuse kohta .
Moodsa aja alarmsõidukite eriline helisignaal on nõnda kehvasti kuuldav , et seda autos , kus muusika mängib ei kuule , sama on ka maanteel kiirusel üle 70 km/h , lisaks erimärgistuseta alarmsõidukid on kehvasti nähtavad .Asulateedel näiteks kiirabiautod sõidavad parktuledega   et sinised vilkurid paremini nähtavad oleks , tuletõrjujatel on nüüdsel ajal kõrged ja suured autod , millede juhikabiini katusel olevad prozektorid on vilkuma pandud , ikka selleks , et võimalikult kaugele nähtav olla ja hädas olevatele inimestele võimalikult kiiresti appi minna ja nüüd võtame võrrelda nn. "eravärvides" alarmsõiduki , milline ei kima üle ristmiku enda lõbustamiseks , vaid ikka kuhugi kellelegi appi , muidugi , see vabandamine ja palumine  " vajadusel vähendada kiirust ja anda teed" on tegelikult kohustus , lihtsalt mökudest politseijuhid tahavad "kadriorule" meeldida , seega kui kuskil keegi selles loos on ment , siis see paluv politseiametnik .
Vasta

Üritan praegu erapooletu olla ja julgen arvata, et praegusel ajal on neid tavaliiklejaid kõvasti vähem, kes ka ümbritsevat näevad [loe: nutijobud roolis], seega päris 100% ei saa paljudel juhtudel  ühe või teise poole süüks ajada. Samamoodi nagu sinivalgete juhid ei saa vilkureid, ei saa ka tavalised autojuhid rohelist tuld ja peateed ning jalakäijad ülekäigurada iseenesestmõistetavaks eesõiguseks pidada, mis kõik ohud nullib.
Vasta

Kõvad eided, need Eesti mehed! Delfis kirjutas ja tõde kohe teada. Ei tee au teiste sõimamine, olenemata, kas valu on lapsepõlvest kaasa tulnud või pole hiljem vastutust võtnud.

Jõudnud miilits avarii sündmuskohale ja küsinud, kas tunnistajaid on? Tagareast hüpand muti ette ja hüüdnud, et tema on, kuid, mis siin juhtus?

Sündmusest niipalju, et opauto kiirus oli 20 km/h, märgutuled peal ja vile töös. Taksojuht ütles, et kuulis küll pasunat, kuid tundus, et teisest suunast tuleb, sestap ei võtnud hoogu maha. Kuna küljel märgutulesid vaid üks, siis märkamata jäigi ja tagauksele pihta pani. Kokkuvõtteks rumal õnnetus.
Vasta

Krdi huvitav värk- tundus, et vile tuleb teisest suunast ja ei hakanud hoogu maha võtma Big Grin Kui seda ikka kuulda on, peaks äkki veenduma, kust konkreetselt see tuleb või ma eksin?
Vasta

(27-12-2019, 00:25 AM)Aare R. Kirjutas:  Krdi huvitav värk- tundus, et vile tuleb teisest suunast ja ei hakanud hoogu maha võtma Big Grin Kui seda ikka kuulda on, peaks äkki veenduma, kust konkreetselt see tuleb või ma eksin?

loomulikult sa eksid. taksojuht ei eksi kunagi,sest ta ei teadnud kummalt poolt hääl tuleb Big Grin
Vasta

Päris siia teemasse ei sobi, aga vahelduseks üks hästi rehkendada suurtev Sohver (või lihtsalt hea käega koba). Aga tulemus oli hea: buss püsti, vigastatuid pole, idioot (või lihtsalt õnnetu koba või juba rooli surnu) teelt kõrvaldatud:
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/e...d=88502573
Vasta

Jälgige mis poognaid pidi tegema rekajuht, et bussiga laubakat mitte panna Sad
Alates 38 sekundist.
Vasta

(31-12-2019, 10:43 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Jälgige mis poognaid pidi tegema rekajuht, et bussiga laubakat mitte panna Sad
Alates 38 sekundist.

Nende jälgede järgi ütleks, et rekajuhi tegevus 5+, bussijuhi oma tugev 4. Ilmselt bussijuhil suurt midagi teha ei olnudki, aga vähemalt õnne oli mehemoodi. Teadlikku osavust ka nendest jälgedest välja ei loe, paistab et on lihtsalt kogu jõust loha pidurdanud.
Vasta

(31-12-2019, 20:27 PM)zazik Kirjutas:  
(31-12-2019, 10:43 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Jälgige mis poognaid pidi tegema rekajuht, et bussiga laubakat mitte panna Sad
Alates 38 sekundist.

Nende jälgede järgi ütleks, et rekajuhi tegevus 5+, bussijuhi oma tugev 4. Ilmselt bussijuhil suurt midagi teha ei olnudki, aga vähemalt õnne oli mehemoodi. Teadlikku osavust ka nendest jälgedest välja ei loe, paistab et on lihtsalt kogu jõust loha pidurdanud.
Või lõi sõiduauto bussi õhusüsteemi puruks/tühjaks ja käsipidur jooksis peale.
Vasta

(31-12-2019, 10:43 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Jälgige mis poognaid pidi tegema rekajuht, et bussiga laubakat mitte panna Sad
Alates 38 sekundist.

Seega oli Juhte (või lihtsalt õnnelikke juhiistmele sattunuid kaks). Kas kõnealusel bussil saab nii kerge müks juhi jalgade alla rikkuda pidurisüsteemi nii, et rattad blokeeruks ma ei tea. Kas keegi teab?

Delfi videost veoauto poognate kohta mitte sittagi välja ei loe. Jah, oli seadusevastane põige läbi vastasuunavööndi ja tugev pidurdus. Kas sellele eelnes või järgnes midgai, me ei tea, kuniks pole ei bussi ega veoauto pardakaamera videot.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne