Mõistusevastased manöövrid liikluses

Täna sai Vabakal siis keegi päris tubli tükiga hakkama - nt Delfi pildimaterjal on leitav siit. Eks seda selgitatakse, mis rike selle kõige põhjuseks oli, aga puhtalt insenertehnilises vaates on märkimisväärne "saavutus" ühe passatikesega selline laastamistöö korda saata  Sad
Õnnetutele kannatajatele kiiret ja täielikku paranemist!
Vasta

See Vabaka disko on ilmselt natuke põnevam kui esialgne info, sest tolle Iveco vigastused ei saa kuidagi olla Passatski tehtud ning vigastuste kõrgus ja värvigamma reedavad, et see kokkupuude toimus kõigi eelduste kohaselt Pihukotiga. Ehk siis seal on ilmselt toimunud samaaegselt kaks õnnetust või siis on üks põhjustanud teise. Igal juhul ma paneks hetkel raha selle peale, et Pihukott sõitis Iveco´le kõrvaltänavalt ette. Ei imestaks kui seal miskist kobarkäkk aset leidis ja keegi kellegagi võidu sõitis vms.

Connecting technologies
Vasta

Ei olnud Passat süüdi, üks must liikur proovis vastassuunavööndi kaudu linna suunas põdratesti teha aga ei õnnestunud.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Huvitav, et see "must liikur" puhtalt pääses ja nõuetekohaselt liigelnud Passat niimoodi nina kaotas...

Pildilingi panek ei õnnestu, aga siit natuke näeb, kui ränk on pauk Passati nurka on tulnud:
https://www.delfi.ee/artikkel/120224095/video-ja-fotod-nommel-toimunud-onnetuses-sai-kolm-inimest-raskelt-viga-politsei-onnetuse-pohjustaja-kiirus-ei-saanud-olla-lubatu-piires#gallery-id=1154fd0d-021b-467b-881e-c7a09e902b7a&image-id=8c6208d0-e452-464f-9dfb-96f4f0bf1e5d

Väide, et Peogeot Ivecole ette keeras ei klapi jälle vigastuste iseloomuga: Peugeotil on külg kriibitud eest taha, mitte sisse muljutud ja Ivecol on otse sisse muljutud. Pealegi oleks ettetormava Peugeoti impulss pidanud viima selle tee keskele, mitte viskama samale suunale äärekivile.

Dacias olnutel läks kõige halvemini...

Järjekordne ISA seal laiasSad
Vasta

Nõmmekana ütleks et närvilised maakad tahtsid kiiresti pangaorjama tulla... Reaalsus Vabaka ääres on see, et maakad püüavad tarka panna ja mööda Sihit sõita. Eks too mahakakaja tegelane mõtles samamoodi Kaarest täiega sisse lipsata et diagonaalis läbi Inimeste elurajooni lennata aga seekord ei mahtunud! Elades Sihi alguses ja tundes nii mõnegi maaka äratuntavat tranduletti, siis ei ole normaalne kui Hortese tagune maakas uhab mul tipptundidel majaeest mööda ja seda mitte 30 km/h ja IGA risti peal paremakäereeglit jälgides... Eriti hull on siis kui jälle kool algab! Siis on neid lolle, kelle võsukesed meetritki jala käia ei suuda, meil siin lõputult!
Vasta

(01-08-2023, 08:54 AM)MeelisV Kirjutas:  
(13-06-2023, 08:28 AM)MeelisV Kirjutas:  Ok. Tln. Järvevana. Tunnel. 
Mustamäe poolt Lasnamäe poole. 
Järjepidevalt on seal pikali sõidetud kõrguse piiraja post/märk. Kõrgus on seal 4.3m
Alles eile hommikul sai uus post viimase lihvi ja õhtul jälle pikali. 
Ütleme et seda on seal maha sõidetud vist juba üle kümne korra.
Mis kala selle kõrgusega siis on. Et muidu lastaksegi tuimalt üle 4m koormatega ringi sest piiravaid kohti pole ja seda 4.3m takistust ei osata oodata?

see oli vist 13.juuni postitus. ühes teises teemas. tõin selle arutluse siia.
läks veel paar nädalat ja juuli alguseks sai see piirav post uuesti püsti
püsis kuu aega ja plaks
eile jälle pikali 



kuna sain aru et 4,5m oleks nagu lubatud kõrgus ja seal on 4,3m piirang oleks nagu paras näidata näpuga tunneli planeerimise ja ehituse suunas,
et kas see kokkuhoid 20cm võrra oli seda jama siis väärt.

https://www.postimees.ee/7825067/fotod-a...ee-tunneli

naljakas on muidugi see et kõik korrad on see probleem ainult ühes suunas olnud ehk mustamäelt - lasnamäe poole
sama takistus on ka teistpidi tulles aga seal see piiraja püsib.

vaatame kaua see piirava poomi püstitamine seekord aega võtab ja kaua jälle kestab  Big Grin

Täna see uus kõrgust piirav poom seal veel püsti ei olnud.
Uued kannud oli maasse kaevatud vanad vedelesid teeääres hunnikus ja poomist polnud detailigi kohal.
Seega on möödunud mingis laias laastus 3 nädalat ja mõni päev kui see asi sealt maha sõideti ja puudub.
Kui eelmine kord püsis uus poom ehk kuu aega siis on päris üllatav, et selle 3 nädalaga keegi sinna tunnelisse pole sõitnud kõrgema koormaga

Tegelikult on see ka iseenesest natuke mõistusevastane, et sellist ohutuse elementi ei suudata taastada kiiremini.
Vasta

(16-06-2023, 19:14 PM)MeelisV Kirjutas:  Manöövrist ei tea midagi aga asukoht on selline et õnnetus hüüab mõlemas suunas.

https://www.postimees.ee/7797390/galerii...to-ja-veok

See siis kohas kus linnast tuleb üle viadukti 2 rida.

Samas tuleb paremalt poolt veel 2 rida juurde millest üks siis tuleb viadukti alusest ringteest ja teine tuleb otse Tallinna ringtee pealt Lagedi poolt siis.

Ja siis tuleb koht kus need viimased kaks rida saavad üheks. Ja see rida läheb otse edasi Maardu poole aga vahepeal on mahasõit Loole, Irusse ja Vana Narva mnt peale. Ehk siis nendest kes tulevad emmast kummast parempoolsest reast tahavad osad minna otse osad Loo peale.
Teisalt tahavad üle viadukti tulnud autodest osad minna otse ja osad Loo peale. 
Samas on see lõik kus read koonduvad ja kus aeglustusrada tekib päris lühike ning kiirus on seal 90.
Kahe parempoolse "kõrvaltee" ja üle viadukti tulnud peatee vahel on ka ohutussaar maha joonitud triipude ja joontega AGA sellest ei peeta kinni. Sellest sõidavad üle nii need kes tulid kõrvalteelt ja ka need kes üle viadukti tulid. 
Sõidan seal iga päev ja näen seal ka igasuguseid manöövreid. Piltidel kujutatu ei üllata.

Sama jama on ka teises suunas. Kus Iru poolt tulles ja Linna poole minnes on kiirendusrada kõige parempoolsem ja sellest vasakule jääb "aeglustusrada" ehk üks läheb kanalisse ja teine ringteele. Nendet vasakule jääb veel 2 rida mis otse üle viadukti läheb. Sama mäsu on seal hommikul. Osa iru poolt tulevaid tahab minna kanalisse osa ringteele ja osa otse viaduktile. Samas Narva poolt tulevad autod samuti osaliselt kanalisse ja osaliselt ringteele ja siis see male algab. Ja ega siis Narva poolt tulev auto 70ga ei tule. Püüdes viaduktile minna pead jälgima et ees sõitev auto ei jää sulle ette. Et sa ise ei keera ette raketile kes tuleb tagant ja sa ei tea kas ta tahab minna otse või tulla sinu ritta. 
Samuti on see lõik kus need 4 rida saavad kohti vahetada väga lühike.
Imestan et seal veel midagi sellist pole toimunud.


sellest juhtumist on möödas üle 2 kuu
ja teepiire on on ikka veel remontimata ja tähistatud vaid punavalgete märkidega 

kui teed ehitatakse piiratakse kiirused maha 70...50...30 lihtsalt sellpärast, et nt. asi pole üle antud ja vastu võetud, puudub mõni helkurpost või valge joon asfaldil
öeldakse, et "ohutuse pärast"

samas kui see sama puuduv asi hiljem elu jooksul aga "sodiks sõidetakse" siis pole kellegi asi 
enam ei ole ju "ohutuse pärast" - vata ise kuidas hakkama saad ja ellu jääd.

kui sinna katkise piirde otsa ennast keegi vigaseks või kasti sõidab kes siis "ohutuse pärast" vastutab ?
Vasta

mõlemad viimased postitused seotud ka mitme muu tähelepanekuga
nt.
ühel minu igapäevasel koduteel ühel lõigul hakkas lagunema üks liiklusmärk
selline suur "mitu m x mitu m" mis tähistas ees oleva ringristmiku skeemi
hakkas lagunema sai antud teada kellele vaja - telefonis ja teavitustega
lagunes veel ja sai ikka antud teada
lõpuks läks päris katki ja sai teada antud, et noh tuulega hakkavad plekid teepeale kippuma
aega läks veel ja märgi jäänused koristati ära


sai siis uuesti teada antud et noh selline suur märk on nagu puudu kas taastate ?
korduvalt teavitatud ....
siiani on vaid üks post suurest märgist kraavipervel püsti ja 5 haruline ringristmik ühe tee vaates ilma legendita

lagunema hakkamisest kuni tänaseni läinud üle aasta.

ja see pole ainus juhus - korduvalt teavitatud erinevatest liikluse teemalistest asjadest ja alati võtab asi aega lubamatult kaua

ühel ristmikul kasvab pajupõõsas "anna teed" märgi ees - seda käiakse pügamas kui ikka pikalt pinda käid
aga, et võtaks koos juurega välja - ei

jne.  transpordiameti teehoole on ikka kõvasti alla käinud, järelvalve tundub puuduvat ja tegutsemise kiirust saab mõõta kalendriga 

tahtsin vinguda noh  Big Grin
Vasta

tänane mõistusevastane mittemanööver

asukoht   https://goo.gl/maps/AimG7bJUjSLp5NFr5 
Võru ringteelt (ümbersõit) vasakule mahapöörde ootel Anna teed märgi ees seisab sõiduauto.      Vasakule on nähtavus 1 km, paremale 0,5 km.
Mina tulen Vastseliina poolt ja näen teda ca 1 km kauguselt, auto ristmikul seisab, kusagil rohkem ühtegi liiklusvahendit ei ole näha.
     
Jõuan ristmikule, võtan mahapöördeks paremale rajale, ikkagi pöörde ootel ... keeran ringteele Barruse poole, möödun seisvast autost ja 300 m järel näen peeglist, et ikka seisab ristmikul. Roolis oli nn blondiin, pikajuukseline, õppesõidu ega muid erimärke autol ei tuvastanud. Huvitav, mis oleks teinud selle auto juht, kes tema taga oleks tahtnud pööret sooritada!?!
Vasta

Täna tõmbas küll kõhedaks ja kohe 2 korda. Mina ei tea, kas esivanemad oma võsukestele üldse enam liiklusest ja selle ohutusest ei pajata, aga tänava ääres seisva auto varjust jooksid 2 ca viieaastast sõiduteele. Kiirus õnneks oli õnneks selline et sai pidama. Parklast väljudes ja enne ristmiku pole ju mõtet hoogu üles tallata. Aga mõni temperamentsem ja noorem oleks saanud seal lõigul sellise hoo sisse küll, et lapsed alla ajada. Pool tundi hiljem väänas sama vana tegelane kümmekond meetrit enne ülekäigu rada tõuksiga kõnniteelt sõiduteele absoluutselt vaatamata...
 Küllap aja märk. Autojuht, va saastaja ja pahalane, peab pidevalt kramplikult veenduma, et keegi kuskilt pargist või auto varjust talle ette ei jookse, tõuksiga või ilma, või sootuks mingi muu trikiga hakkama ei saa. Tõuksitajast rohehurmuril on privileeg söösta tänavale suvalisest kohast, olgu ta siis 5-e või 50-e aastane, autojuhil jääb üle ainult reageerida...
Krt., seni kuni autod pole ära keelatud, võiks feisspuugiemme või tema puuraidurseksuaalist isane oma üllitisele seletada, mis ja kuidas. Seda enam, et ka need mürkrohelised elektriautod saavad sama halvasti pidama kui neetud sisepõletajad. Enamalt jaolt ehk kehveminigi tänu suuremale massile.
Vasta

Need punavalged lindid katkiste liiklusmärkide / teepiirete küljes tähistavad lisaks ohutusele seda et juhtumiga tegeleb kindlustus , kindlustusel on mingi aeg antud , kindlasti on olemas lepingud , mõnel juhul hanked ja kes see ikka oma raha kiirkorras mängu paneb , parem on venitada .
Vasta

(23-08-2023, 15:49 PM)honkomees Kirjutas:  tänane mõistusevastane mittemanööver

asukoht   https://goo.gl/maps/AimG7bJUjSLp5NFr5 
Võru ringteelt (ümbersõit) vasakule mahapöörde ootel Anna teed märgi ees seisab sõiduauto.  Vasakule on nähtavus 1 km, paremale 0,5 km.
Mina tulen Vastseliina poolt ja näen teda ca 1 km kauguselt, auto ristmikul seisab, kusagil rohkem ühtegi liiklusvahendit ei ole näha.
 
Jõuan ristmikule, võtan mahapöördeks paremale rajale, ikkagi pöörde ootel ... keeran ringteele Barruse poole, möödun seisvast autost ja 300 m järel näen peeglist, et ikka seisab ristmikul. Roolis oli nn blondiin, pikajuukseline, õppesõidu ega muid erimärke autol ei tuvastanud. Huvitav, mis oleks teinud selle auto juht, kes tema taga oleks tahtnud pööret sooritada!?!

Üks oletuslik põhjus. Olen ise olnud ka sarnases olukorras kuskil Põlvas või Võrus võõrana.

Sõnaga, hakkan kesklinnast teeviitade järgi välja sõitma ja ühtäkki satun ristmikule, kus seni jälgitud asulanime enam viitadel pole. Siis nuti ja neti ja ekraanikaart ette ja kui ristmik on tühi siis teen seda tõesti keset kusemist, üks silm peeglis, et kui sihtkoht paigas, oleks jätkuvalt võimalik vastavalt ekraani juhisele ükskõik kummale poole pöörata.
Taganttulijat peeglist märgates teen eeskirjadekohase vasakpöörde ja vajadusel hiljem tagasipöörde kui kaart ees.
Vasta

Mul oli umbes nädal tagasi ühe tõsiselt mõistusevastase manöövriga kokkupuude. Hakkasin Pärnust Vändra poole koorma järgi minema ja Pärnu nn uue silla alla minnes jõudsin Rääma tänava otsa, kui üks (jälle) Passat konkreetselt minu nina eest läbi lipsas- minu ja tema vahe võis olla vast 20-30 meetrit ja mul kiirus 50 tuuri.

Kusjuures täpselt samas kohas oli eelmine aasta ühel metsakal täpipealt samasugune olukord, kui talle üks Volvo XC60 samamoodi ette keeras. Nägin seda videot ka ja metsakamehel vist õnnestus kokkupõrget vältida, küll aga jooksis äkkpidurdusel käru esimene pakk tõstuki putkale selga ja purustas seal üht-teist jagaja küljes.

Ei saa aru, mida need küll mõtlevad, kes nii ette keeravad- ega see pole mingi arvutimäng, kus alustad uuesti, kui veokas uksest sisse tuleb.
Vasta

(23-08-2023, 22:14 PM)Aare R. Kirjutas:  Mul oli umbes nädal tagasi ühe tõsiselt mõistusevastase manöövriga kokkupuude. Hakkasin Pärnust Vändra poole koorma järgi minema ja Pärnu nn uue silla alla minnes jõudsin Rääma tänava otsa, kui üks (jälle) Passat konkreetselt minu nina eest läbi lipsas- minu ja tema vahe võis olla vast 20-30 meetrit ja mul kiirus 50 tuuri.

Kusjuures täpselt samas kohas oli eelmine aasta ühel metsakal täpipealt samasugune olukord, kui talle üks Volvo XC60 samamoodi ette keeras. Nägin seda videot ka ja metsakamehel vist õnnestus kokkupõrget vältida, küll aga jooksis äkkpidurdusel käru esimene pakk tõstuki putkale selga ja purustas seal üht-teist jagaja küljes.

Ei saa aru, mida need küll mõtlevad, kes nii ette keeravad- ega see pole mingi arvutimäng, kus alustad uuesti, kui veokas uksest sisse tuleb.

Kui tegu on ikka selle kohaga, kus ka olloleval google mapsi pildil must auto punase noolega näidatud trajektooril ette keerab, siis on tegu Pärnus ajaloolise teada-tuntud teistele ettekeeramise kohaga nii suurtele kui ka väikestele autodele. Kuna see on "selline teada probleemiga" koht, siis ise võtan seal alati kiiruse piisavalt alla, et oleksin valmis äkkpidurduseks kuna üks auto ca. 30st (v. siis ca. kord-paar aastas) keerab ikka ükspäev jälle ette. Ma ise arvan, et seal kas kurv, teekalle või ka mõlemad koos loovad silmapette, et pealteel sõitvat autot pole näha või tundub aeglane ja kaugel. Kuna ettekeeraja sõidab sõna otseses mõttes juhiuks ees peateel sõitvale autole ette, siis vaevalt, et seda meelega tehakse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Täpselt sama koht jah, aitäh pildi eest.
Eks mul ole samamoodi, et ka peateel olen alati valmis selleks, et kõrvalteelt mingi "üllatus" tulla võib. Aga ikkagi on veidi mõistetamatu, et NII nina eest läbi sõita- "anna teed" märk on ju ka seal olemas. Noh, mine tea, mulises kaasreisijatega või mis iganes, seekord läks õnneks.
Vasta

Minu meelest see peateele ettekeeramine on saanud massiliseks see aasta. Ma täiesti kardan juba Lehola(Keila lähedal) kortermajade juurde viivat teeotsa.  No täie rahuga keeratakse sealt kogu aeg ette. "Heal" päeval sõidan sealt 3x edasi-tagasi mööda ja siis 1 kord keerab raudselt keegi ette.  Ja ka mujal maanteedel vajutakse sujuvalt ette pidevalt ja siis jäädakse venima.
Vasta

Kas seal Lehola juures ei ole mitte  70-ne märk ära võetud ,aga kohalikud sõidavad harjumusest teadmata,et teised sõidavad kolmandiku varasemast kiiremini.
Vasta

Kas selle Vabaka viimase disko kohta miskist järelkaja kah kusagil ilmunud on? Oleks huvitav teada, mis seal siis ikkagi juhtus, sest mul on jätkuvalt kahtlus, et hoovus ei pruukinud selle suure rõõmu põhjustaja olla.

Connecting technologies
Vasta

(30-08-2023, 00:59 AM)ddig Kirjutas:  Kas selle Vabaka viimase disko kohta miskist järelkaja kah kusagil ilmunud on? Oleks huvitav teada, mis seal siis ikkagi juhtus, sest mul on jätkuvalt kahtlus, et hoovus ei pruukinud selle suure rõõmu põhjustaja 
Täpse süüdlase osas huvi pakkuva avarii puhul olen võimalusel numbrimärgid kirja pannud ja hiljem lkf.ee lehelt järgi vaadanud, et kes süüdi jäi. Mõnikord läheb süüdlase lõpliku määramise jõudmisega lkf.ee andmebaasi ka nt. 1 aasta aega alates avariist endast.
Vasta

Kindlustuse silmis süüdi jääv isik ei = politsei silmis süüdi jäänud isikuga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne