Mõistusevastased manöövrid liikluses

(09-02-2024, 12:24 PM)hobiautod Kirjutas:  Õhtulehe artiklist : Põhilöögi andis Leedu veok, mis saatuse irooniana karistas kõige jõulisemalt eeskujulikku juhti, kes püüdis teisi kaasliiklejaid hoiatada.

Liigne agarus võib olla ogarus. 
  Hobiautod ilmselt poliitkorrektsusest jättis mainimata, et leedu juht oli Kasastanis sündinud ja ukraina passiga. 
Väike ääremärkus, et mitte välja kutsuda leedukate vastast üldist meelepaha pelgalt numbrimärgi pärast.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mis nüüd , nõuda et meie makstud raha eest tehtaks teehooldust on ülekohtune , kuulge , pange pidurit .
 Te oma silma all varastatakse me teehoolduseks makstud raha tuimalt ära ja olete õnnelikud , samamoodi lastakse kuhugi haihtuda automaksust korjatav raha , no jah , varaste riik , kes varastab natuke kiirust ületades , kes kuidas rehepappi teeb
Vasta

(09-02-2024, 02:14 AM)Marko Kirjutas:  Mis see googli pilt tähendab? Nii üldiselt kui ise teed avarii, siis vastutadki ju, mis siin mõistusevastast on? Kuumakse on ilmselt liiga odav, et niiiiii paljudel niiiiiiii pohhui on.
Tallinna OV silt nimelt.
Kindlustus on selleks, et kindlustus maksab õnnetusjuhtumi kahjud kinni.
Vasta

(09-02-2024, 13:12 PM)Daff Kirjutas:  
(09-02-2024, 12:24 PM)hobiautod Kirjutas:  Õhtulehe artiklist : Põhilöögi andis Leedu veok, mis saatuse irooniana karistas kõige jõulisemalt eeskujulikku juhti, kes püüdis teisi kaasliiklejaid hoiatada.

Liigne agarus võib olla ogarus. 
  Hobiautod ilmselt poliitkorrektsusest jättis mainimata, et leedu juht oli Kasastanis sündinud ja ukraina passiga. 
Väike ääremärkus, et mitte välja kutsuda leedukate vastast üldist meelepaha pelgalt numbrimärgi pärast.

Olen juba enne märganud, et ksf! Daffil on mingi veider  pime vaen kõige Ukrainaga seonduva suhtes. 

Tsiteerin sedasama eelviidatud artiklit.

Tsitaat:Politsei pressiesindaja Barbara Luts ütleb hiljem Õhtulehele, et veokijuht on Valgevene kodanik.
Vasta

(09-02-2024, 12:09 PM)v6sa Kirjutas:  Sahamees võib kärakat panna, kellegi naist panna või üldse kraavi panna, aga juhtimisõigusega inimesel peaks olema häbi väljastada okset:"ma ei osanud veebruarikuus lumesaju tingimustes oodata, et sild (viadukt, metsavahe) on libe".

HÄBI!
Tundub ka mulle, et see lumehelveste asi on nakkav.
Igas teemas üks ja see sama. 
Nagu väiksed tüdrukud kes on püksi lasknud või lasi sõbranna ja kõik näitavad itsitades näpuga.

Ps:  nagu see, et automaks veel vastu võtmata a kõik juba teavad palju, millal, kuhu jne.
Pps: tegin täna garaazis ühe ilgelt ägeda masina a siia sellest midagi ei pane Smile
Vasta

(09-02-2024, 18:29 PM)klemm Kirjutas:   ägeda masina a siia sellest midagi ei pane Smile

Muidu oli äge postitus, aga lõpp vajus kuidagi ära Sad
Just sellest on siin puudu, seepärast ka plikakesed kihistavad ja ajavad teadust näpuotstest välja....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Loomulikult oleks tore kui autojuhid liikluses libedusega arvestaks, mobiiliga ei mängiks ning vahepeal isegi suunatuld oskaks näidata.
Aga..
Lugedes artiklit "Transpordiamet Tallinna ringtee ahelavariist: teehooldaja plaanis libedusetõrjet teha pärast hommikust tipptundi": https://www.delfi.ee/artikkel/120268720/...-tipptundi tekib küsimus, et miks üldse talvel peaks libedatõrjet tegema, suvel oleks ju palju mõnusam töötada- kui mõni aeg tagasi lumetorm oli ja kõik teehooldajad saadeti maanteid puhastama ning linn oli nädal (või isegi 2, täpselt ei mäleta) aega ühegi sahata, saime ju hakkama. Jah, kokkusõidetud lume peal peksab päris hästi vedrustust, aga mida sa vingud! Sõita ei oska või?
Vasta

Tglt ka ma ei saa aru sellest nutulaulust. Tulin just Rootsist.  Teedel väljas 120 märgid aga kuna lund sajab/sadas ja üldiselt kahtlane tee siis sõidetakse esimesel rajal  70ga ja mõni üksik teisel rajal talle sobiva kiirusega. Lubatud suurim sõidukiirus ei ole kohustuslik sõidukiirus. Jah, teehooldus Eestis on nadi aga see ei tähenda,et iga üksiku sõiduki juht ei oma mingit vastutust oma valitud sõidukiiruse suhtes. Mõelge krt peaga ja elame edasi.
Vasta

Rootsi on veidi teistmoodi küll , kus on 120 lubatud seal kui teeolud võimaldavad antakse minna , seevastu kus on näiteks teetööd ja kiiruspiirang 20 , kõik sõidavad kui üks mees nõutud kiirusega ja keegi möödasõite ei tee .
Vasta

Rootsis sõidetakse üldiselt jah 120 alas 120-130, v.a. halva ilmaga.
Minu jaoks suurim üllatus oli Taanis, kus kiirteedel kiirusepiirangust absoluutselt kinni ei peeta. Ja ka ilmastikuolude suhtes ollakse paindlikumad. Endal on õnnestunud näiteks sõita Taksos, mis Paduvihmas (päris tõsises ja tihedas paduvihmas) kiirust alla 140 ei lasknud, samas polnud ta ka kõige kiirem mees sel teel.
Vasta

Rootsis on protsendisüsteem. 30 alas 40 on enesetapp, 120 alas 139 on lihttrahv
No ja siis need tavalised asjad, stop märgi all mittepeatumine = punane foorituli ja kaaned läind kohe

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Kummalisel kombel ei oska meie armastatud põhjamaised naabrid seal vasakul pool lompi üldse (libedaga) sõita. Isegi vihmaga näeb seal palju autosid kraavis.

Üks äraütlemata naljakas kogemus oli 2014 jaanuaris, kui 11. kuupäeva hommikul sai laevalt Smocktholmis laevalt maha sõidetud ning vastu võttis lumetorm.
Mõned tunnid linnapiirkonnas toimetamist ning siis suund Gran Canaria poole.
Esimesed 200km jätkusid selle lumetormi meelevallas aga maanteesõit nägi valdavalt välja selline, et kõik sõitsid esimeses reas ca 60km/h ning teises reas polnud ühtegi rattajälge. Valitud tehnika (tagavedu) võimaldas seal suhteliselt mõnusalt ca 80km/h meeldivas üksinduses kulgeda.
Kõrvaltvaatajale oli see kindlasti pigem mõistusevastane. Õnneks nad ei teadnud, et auto on suverehvidega :-)

Connecting technologies
Vasta

See kuidas kusagil muudes riikides sõidetakse või kihutatakse, kas või Rootsis, on küll hea rääkida aga aluseks seda meil võtta ei saa. Meil Eestis tuleb sõita ikka nii nagu meil Eestis omaks on võetud koos nende heade ja halbade külgedega. 
Liiklus on kollektiivne tegevus koos omaks võetud kirjutatud ja kirjutamata reeglitega milles sina oled üks osa, et see toimiks.  Kui sa hakkad siin individuaalselt juurutama mingit mujalpool omaks võetud nüanssi ongi kogu süsteem upakil ja sina tundud olema keset liiklust nagu valge vares keset Viru väljakut ja vaata, et õnnetust esile ei kutsu sest meil lihtsalt pole omaks võetud nii käituda ehk liigelda.
Sinult oodatakse vaikesättena omaksvõetud manöövrit aga sina suudad üllatada ja ülejäänutel jookseb ketas kinni. Ongi pauk käes.

Hea näide on Lätimaa kus "teadlikud  eesti juhid" üritavad 1,5/1,5 sõidurajaga teedel "ohutult" liigelda ja ei lähe paremale joone peale kui tagant tuleb kiirem sõiduk.  Tunnistan pattu aga olen sellisest "korravalvurist" paremalt mööda põrutanud.  On varemalt silma hakanud kui lätlased on korduvalt sellisest pidurist just paremalt möödunud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kas liiklusohutuse vaates eeskirjade järgimise soovituslikkus leiab oma otsa Läti Vabariigi piiril?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=Rzn72lpWNfc 

Polegi mõistusevastane, tavaline pealinna liiklus. Ehk leiab keegi ka oma numbriga auto.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(01-04-2024, 22:21 PM)aavu Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=Rzn72lpWNfc 

Polegi mõistusevastane, tavaline pealinna liiklus. Ehk leiab keegi ka oma numbriga auto.
Tundub, et keegi filmis aint korralikke juhte. Vähemalt esimesed 3 minutit, rohkem ei viitsinud vaadata.
Tavaliselt ikka kordades hullem Big Grin
Vasta

(02-04-2024, 15:52 PM)klemm Kirjutas:  
(01-04-2024, 22:21 PM)aavu Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=Rzn72lpWNfc 

Polegi mõistusevastane, tavaline pealinna liiklus. Ehk leiab keegi ka oma numbriga auto.
Tundub, et keegi filmis aint korralikke juhte. Vähemalt esimesed 3 minutit, rohkem ei viitsinud vaadata.
Tavaliselt ikka kordades hullem Big Grin

Ega ussijuht Onu Stjoopa ise ka kõige eesrindlikumalt ei liikle, sedastas dr.alfredo, kui umbes pool eeposest oli ära vaadanud Toungue
Vasta

(02-04-2024, 18:03 PM)alfredo Kirjutas:  Ega ussijuht Onu Stjoopa ise ka kõige eesrindlikumalt ei liikle, sedastas dr.alfredo, kui umbes pool eeposest oli ära vaadanud Toungue
Piinlikult täpselt algusest lõpuni ei vaadanud aga kuskil keskel, tüüp laseb bussipeatusesse sõites signaali (idast pärit kodanik austab äkki nõndaviisi "Aljošat"), kui autost lastakse välja reisijat! Ruumi oli ju mõlemale ...
Vasta

Väärt vaatamine ja kuulamine. ETV Impulss.
Vasta

Värske saabimeeste bläkk - sulaselgelt valesti tasakaalustatud haagis ja korraga KOLM head vahendit romuks. Aero ja haagise vigastused on silmaga näha aga 900'a katus on ka selgelt korgitseriks keeratud c-piilari juures mõlkidest ehk mahakandmine. 
Minimaalselt 50 senti edasi pidanuks see raske tagaosaga vagun 9-5 olema. Hindaks tiislile mõjunud kaaluks miinus 50-60 kilo kindlasti, äkki isegi kolmekohalsie numbri? Ei vaide, äsja oli ka omal teadlikult -10 kilo konksus ehk viskas ära võttes ilusti nina püsti aga vahe on kogukaalus! Kas on 500 kilo või 2 tonni sabas. Ma saanuks venitada +5 kilo peale riskides vööriga klaasi toksata (pilt petab tsipa), saabivend saanuks seda teha midagi ohustamata. Eks vedades tuleb teadlike riske võtta aga kusagil on ikkagi ohtuse piir ka. Või siis tuleb sõita olematu kiirusega. Siis sõidadki sellise komplektiga 50 kilti 50km/h või veel aeglasemlt sest on lihstalt liiga raske kergele vanakesele! 

Kevad tuleb, peab ikka neid haagisieveo asju meelde tuletama Big Grin  Kaalujaotus on jube oluline ja ülekoormus pole patt aga siis ära kihuta! Sinu haagis - ise oma asja lõhud aga jäta teised terveks! 
1995 aasta Saab 900 lubatud 1500 kg piduritega, 2002 aasta 9-5Aero tühimass 1735 kilo ja ülevaatuseta 2,7tonni haagis ise 500 kilo. Kodanik saab kõvasti osakuid osta! Aga pagan, no ei ole kahju ka sellise lolluse eest! 735 kilo ülekaalu + vale koorma paigutus + peamaanteele ronimine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne